![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij misbruik is cannabis echter veel minder schadelijk dan cannabis. In dat geval wordt alcohol namelijk wèl een hard drug die je kan vergelijken met een bende junks die 's nachts in een metrostation drugs spuiten. Dat was eigenlijk het punt, snap je? En ik zou het op prijs stellen als je me niet zo familiair aansprak. Wij kennen elkaar namelijk niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat zou me verwonderen...
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wel o.a. al eens genoemd als Hawk, Yellow Dots, 25, The Beast, The Ghost, Acid, Blue Caps, Blue Dots, Microdots, Deeda Je kan er flink van trippen en evengoed slecht trippen. Bv denken dat je kan vliegen en door het venster springen. ps; wordt in druppelvorm graag op boeken gesmokkeld o.a in gevangenissen. Maar dat wist u misschien niet...of net wel. Allesbehalve een aanrader en allesbehalve een beetje cannabis voor de "recreatieve blower"
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed..als u dat denkt en wenst te geloven dan is dat uw zaak.
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele moeders zien hun kinderen liever naar drugs grijpen.
Ik vraag me af hoe ze hun kleinkinderen dan zullen zien als ze opgevoed worden door hun eigen kinderen die aan de drugs hangen. Je weet wel "verwaarloosde kinderen van junks weggehaald en zo van die dingen" Die inmiddels grootmoeders mogen zich dan op de borst kloppen en zeggen "daar heb ik nu eens voor gezorgd zie" Dank u bomma zullen de kleinkinderen zeggen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 november 2008 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je weet niet waar je over spreekt en dat blijkt uit elk bericht dat je post steeds duidelijker.
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat de media niet een evenwichtig realistisch beeld brengt. Met alle pro en contra. En staat er tussen je google-resultaten ook welke drugs meest verslavend zijn? Welke beleid het meest efficiënt is en het meest de schade beperkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() Als iedereen nu eens zou ijveren voor een drugsvrije wereld...
Dat zou toch nooit kwaad kunnen? Of wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gepubliceerd: 18 oktober 2008 09:25 | Gewijzigd: 24 oktober 2008 16:32 Door onze redacteur Esther Rosenberg Den Bosch, 18 okt. Nederlandse kwekers van hennep verdienen jaarlijks ruim 2 miljard euro met de illegale export van hun productie. Ieder jaar gaat meer dan 500 ton nederwiet de grens over. Dat blijkt uit ramingen op basis van politieonderzoek. Ter vergelijking: met de export van bloemen en planten is in totaal 5,5 miljard euro gemoeid. " http://www.nrc.nl/nieuwsthema/drugsb...ee_miljard_op_ Stond dit niet tussen je google-resultaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat u en sommige anderen het niet goed weten. Grote fout in gans deze discussie vind ik dat de vergelijking met "een pintje" zo uitvergroot wordt dat drugs als een beter vervangingsmiddel kan gezien worden. Wat een zeer groot probleem kan worden voor jongeren die nog geen onderscheid kennen, en zo op het verkeerdelijk been gezet worden. Maar alcohol heeft ook zo zijn excessen. Maar we kunnen dan ook doorgaan en er kalmeringsmiddelen bij sleuren die veel mensen gebruiken, slaapmiddelen, anti antidepressivum, pijnkillers en zo nog wel één en ander. Gemakshalve vind ik dat we de topic moeten volgen en ingaan op het beleid omtrent drugs en dan bedoelen we de drugs die illegaal kunnen genoemd worden. Dan zijn we al halfweg.
![]() |
![]() |
#598 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn al heelder slagvelden gemaakt door de verderfelijke tabak. Kom aub niet meer af met uw emotionele bullshit die op niets slaat. Ik heb zelf de schade van tabak van dichtbij mogen aanschouwen, om even emo terug te doen. Bedenk dus rationele argumenten om cannabis te verbieden en tabak te laten verkopen om elke straathoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |