![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al erg lang niet meer in Bergen-op-Zoom geweest, maar in de 70-er jaren was het een uitermate gezellig plaatsje met goede jachthaven, leuke winkels, markt en braderie op zijn tijd en beslist niet anti-touristisch. Als die Bergenaars je niet willen dan hapert er echt wel iets aan je. Op een ander forum las ik dat dit stadje zowaar 4 (vier!) legale coffeeshops heeft maar daarbij straten vol met illegale drugswinkeltjes. http://www.nujij.nl/bergen-op-zoom-e....3867880.lynkx
![]() |
![]() |
#822 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En over overlast, donderdagavond al eens naar de Oude Markt in Leuven geweest? Dat is geen overlast zeker. Hmm, festivals en fuiven ook maar afschaffen dan. Persoonlijk zal het mij worst wezen ik ben noch gebruiker van alcohol noch van cannabis. Laat ons hypocrisie illegaliseren dan staan we een stuk verder in deze maatschappij. PS: Mijn punt, voor Fallen Angel, is we leven maar eenmaal. En met het laatste cijfer dat ik las zitten we in België, of was het nu enkel voor Vlaanderen ik wil er vanaf zijn ![]() Laatst gewijzigd door Jaja : 21 november 2008 om 00:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je zelf ook eens kunt zoeken. Ik kan ze geven die linken, maar ik zou het op prijs stellen dat je dat zelf eens doet. Er staan er genoeg. Enne, ik wist dat al lang van voor het internet. Trefwoorden; uitvallende tanden speed amfetamine... En nog wat leuke nevenwerkingen van de goddelijke cannabis. Effecten in het lichaam. • Cannabis bevat meer kankerverwekkende stoffen dan tabak. De rook bevat 3 tot 5 keer zoveel teer. • Longkanker en bronchitis zijn veel voorkomende gevaren. • Vreemde hoofd en nek tumoren komen nu vaker voor bij jongere gebruikers. • De gemiddelde leeftijd dat deze kwalen voorkomen bij tabakrokers is 64 jaar. • Het afweersysteem wordt beschadigd. • Minder witte bloedcellen worden geproduceerd en dus kan het lichaam moeilijker infecties tegengaan. • Gebruikers worden sneller ziek en blijven langer ziek. • Sperma productie neemt af . • Onvruchtbaarheid en impotentie komen ook vaker voor. • Baby’s met cannabis gebruikende moeders zijn kleiner, hyperactief en hebben gedrag en leer stoornissen. Zij hebben tien keer meer kans op leukemie. • THC verstoort de productie van nieuwe cellen van sperma, witte bloedcellen en eicellen in een volwassen lichaam. • Het verstoort ook de overgang van DNA. • Bloeddruk en hartritme stijgen naar stress niveau, hart aanvallen kunnen sneller voor komen bij cannabisgebruikers. En tussendoor wil ik nog eens zeggen dat ik iemand heb gekend waarvan zijn bloedcellen zo danig verstoord waren, van cannabis, dat dokters dachten dat hij leukemie had. Maar het was cannabismie Enfin om maar eens te zeggen hé. Ontken nu allemaal maar weer alles. En linken linken linken, wel ze staan op jullie zoekdingens. Zoek ze. Deze wil ik u niet onthouden; http://64.233.183.132/search?q=cache...ient=firefox-a
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 november 2008 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Vooral die nektumoren... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=795
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die openingsalinea al eens gelezen? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
|
![]() DAT zal zijn wat de gebruikers in cannabis zoeken: neerslachtigheid.
Dan worden ze emo's... ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 21 november 2008 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
U heeft gelijk dat cannabis wellicht niet gezond is en men moet rekening houden met alle neveneffecten. Doch hebben deze verschijnselen hebben alleen kans op bestaan als de gebruiker overdrijft in het gebruik. Dat is met alles zo. Al die bullshit reclame over becel en actimel en avtivia en heel de boel. Het blijkt zo gezond te zijn! Maar als men becel overmatig gerbuikt blijkt dat dan weer ongezond. Hetzelfde met gamen, chocolade, alcohol, cola, sigaretten ... Kortom zowat alle (genots)middelen. Te veel is nooit goed. Maar als iemand nu een paar planten in zijn tuin zet. Hij oogst die net zoals de landbouwers hun gewassen oogsten. En hij rookt af en toe eens een jointje als hij thuiskomt, ipv een leffe of 3 te drinken, denk ik dat dit evenveel kwaad kan of zelfs minder.
![]() |
![]() |
#829 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#830 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad, RodeLantaarn, ze maken voor onze eigen bestwil allemaal blaasjes wijs. Aangezien Vlaanderen nog een beetje met die kerktorenmentaliteit zit, zal dit soort berichtgevingen zijn effect niet missen... ahum. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
|
![]() Citaat:
![]() Brice De Ruyver zei op TerZake dat iedereen weet dat druggebruik niet goed is, maar ik begin eraan te twijfelen. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 21 november 2008 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
|
![]() Citaat:
Ik zei dat er alleen ferm word overdreven; vooral op die bezorgde moeders site. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
|
![]() Het was nochtans na een bericht over dat onderzoek van Robin Murray dat u het woordje "manipulatie" gebruikte...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
|
![]() Toch bedoelde ik die moederssite.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 21 november 2008 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Banneling
|
![]() Er zouden meer hulpgroepen voor cannabisgebruikers moeten opgericht worden.
Een groot gedeelte van die gebruikers zijn immers zwakkelingen die niet aan het gebruik van illegale genotsmiddelen kunnen weerstaan. Mensen die nog niet eens aan softdrugs kunnen weerstaan... wat moet dat zijn als die in aanraking komen met gevaarlijker spul?! Echt een gevaar voor de gemeenschap! LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussendoor kunnen we ons niet ontdoen van het feit dat 100% van alle harddrug gebruikers begonnen zijn met een stickie.
En verdedigers van drugs of dat nu soft of hard is, zijn doorgaans of gebruikers, of bv moeders van een drug gebruikende zoon of dochter (of allebei natuurlijk) Het lijkt me hier toch ook duidelijk dat dit zo is. En ik wil toch eindigen met het feit dat er een steeds groeiend aantal mensen drugs gebruiken en dus uitbreiding heeft en dat daar tussen ook al flink wat 12 �* 14 jarigen zitten. Bovendien als cannabis oorspronkelijk (in de jaren stilletjes) een thc van pakweg 1% had, en nu misschien 25%, dan weet ik niet of de benaming "soft" nog wel zo waarheidsgetrouw mag heten. Met de bedenking, als drugs niet zorgen voor afhankelijkheid, verslaving en zo, waarom rijden ze dan van in frankrijk naar nederland voor een paar gram? Lijkt me al redelijk wanhopig.
![]() |
#839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijzen genoeg, waar uitgang is stikt het van alle soorten drugs samen. Als je in een volle dancing durft "RAZZIA" te roepen ben je rijk van alles wat op de grond vliegt. Moderne moeders vinden dat oké van hun kroostrijk gezin. ![]()
![]() |
![]() |
#840 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |