![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1001 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1002 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De legalisering tot op zekere hoogte in Nederland geeft de politie nu net wel eens veel extra werk.
|
|
|
|
#1003 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor kannabis is het nog zeer haalbaar om "betere maatschappelijke resultaten" te halen via het produkt illegaal te houden, en om naast de preventie ook een welbegrepen repressie te houden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#1004 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Voor alle mensen met het waanidee dat Nederland zijn drugsbeleid zou terugdraaien.
Men is nu eindelijk tot de conclusie gekomen dat de huidige hypocriete situatie dient rechtgezet te worden: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2..._kweken__.html Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 november 2008 om 12:46. |
|
|
|
|
|
|
#1005 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het doet sommige mensen van Lille naar Terneuzen rijden om eraan te geraken. Als jij niet aan een fles wijn zou raken, zou jij ervoor 100 km afleggen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#1006 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Nee, ik bedoel dat er tot nu toe geen controle op bestaat. Maar dat had je natuurlijk wel begrepen, afgaande op je beside-the-point-antwoord.
|
|
|
|
|
#1007 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1008 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#1009 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is één burgemeester die nog altijd niet openlijk durft erkennen dat hij te laf is om het probleem aan te pakken. Ik vergelijk hem met een burgemeester die zou zeggen "er zijn teveel alkoholverslaafden in mijn stad; wel, we gaan zelf ons eigen bier brouwen en voor de kwaliteit ervan zorgen dat er maar een half graadje alkohol in zit". En daarmee moet onze polisie dan geen alkoholkontroles meer doen, want onze automobilisten gaan niet zat meer rijden. Alkohol kunnen we schrappen uit onze lijst van doodsoorzaken !! Joepie, binnen twee jaar een rapport dat ons het beste land ter wereld maakt inzake alkoholbeleid. Kop in het zand, met andere woorden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 november 2008 om 12:51. |
|
|
|
|
|
|
#1010 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als antwoord vroeg hij mij wat er mis was met hypocriet zijn. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 november 2008 om 12:55. |
|
|
|
|
|
|
#1011 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#1012 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1013 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Die gasten rijden naar daar net omdat het niet gelegaliseerd is... Als dat overal zo is hoeft er niemand naar daar te rijden en is er daar ook geen overlast noch drugstoerisme
|
|
|
|
#1014 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Negatieve effecten? Waarschijnlijk denkt hij dat de cultuur rondom cannabis, graffiti en negers (kortom: de jeugdcultuur), dat die door wiet ontstaan is, en niet gewoon samenvalt.
|
|
|
|
|
|
#1015 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijt ge even presies in andere kritische replieken?
|
|
|
|
|
|
#1016 |
|
Banneling
|
Gelukkig waren mijn ouders geen 'afhankelijken' of ik zat hier misschien ook te bleiten als een kleine om aan mijn portie wiet te geraken...
|
|
|
|
|
|
#1017 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er bestaat geen controle op en net zomin cijfers over de teelt en ook niet over het aantal gebruikers. Vermits men geen zicht heeft op de productie. En toch..slagen smoorverliefden er steeds opnieuw in te schermen met cijfers.
|
|
|
|
#1018 |
|
Banneling
|
Hij zinspeelt op Lille in de prov Antw.
|
|
|
|
|
|
#1019 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of zouden de verkopers vrijwillig hun omzet willen zien kelderen?
|
|
|
|
#1020 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben geen rassist en ik wil er niet voor uitgescholden worden. Onnodig te replikeren, je bestaat niet meer voor mij.
|
|
|
|