![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u hebt hun zwijgplicht doorbroken.
![]() |
![]() |
#1223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we de rollen omdraaien. Ik wordt de dealer van uw zoon of dochter. Tenslotte jullie hebben me overtuigd, drugs zijn op en top maatschappelijk niet meer weg te denken en ik persoonlijk vind dat het nu mijn plicht is iedereen daar van te overtuigen. Dus ...kom kom lekkere cannabis hier...mmm
![]() |
![]() |
#1224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 |
|
![]() Ik ben benieuwd of we hiervoor nu vervolgd gaan worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 |
|
![]() Wel, dat is dan in ieder geval toch al iets.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 27 november 2008 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1228 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenmaal overtuigd van de goede dingen des levens wil nu ook een grote dealer worden natuurlijk.
Niet zo een straatventertje. Dus nu ik al een klant heb wil ik dringend mijn omzet zien groeien. Bijgevolg zoek ik tientallen, wat zeg ik, honderden kleine straatventertjes die mijn vers geplukte homeopathische roesmiddelen verder willen verkopen en ze kunnen daar nog een leuke cent op verdienen voor zichzelf ook.
![]() |
#1230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenmaal overtuigd van de goede dingen des levens wil nu ook een grote dealer worden natuurlijk.
Niet zo een straatventertje. Dus nu ik al een klant heb wil ik dringend mijn omzet zien groeien. Bijgevolg zoek ik tientallen, wat zeg ik, honderden kleine straatventertjes die mijn vers geplukte homeopathische roesmiddelen verder willen verkopen en ze kunnen daar nog een leuke cent op verdienen voor zichzelf ook. Hé we gaan eens een piramide constructie opzetten zie.
![]() |
#1231 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
|
![]() Toch niet wegens zoiets onschuldigs als cannabis, zeker?
![]() |
#1233 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wegens het illegaal dealen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MartinVeltjen : 27 november 2008 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 |
Burger
|
![]() Mambo je komt nu heel dicht in de buurt van wat volgens mij een regulering zal verhelpen. Namelijk mensen die zoals u ( in dit toneelspel waarin u dealer bent alleszins) onveilige situaties creëren. Die dealer die jij nu schetst bestaat namelijk al, legalisering zal deze niet doen ontstaan. U zegt u wilt uw omzet zien groeien, de huidige willen dat ook en zullen hun cannabis sterker maken zodat het verslavender is. Ze zullen stoffen toevoegen om het product zwaarder in gewicht te maken. Ze zullen hun klanten eens iets meegeven om uit te proberen, de eerste maal gratis natuurlijk. Dit alles met de gevolgen van dien.
Dit is voor mij de voornaamste zoniet de enige reden pro te zijn tegenover van legalisering. Dit samen met een strenge regulering en goed eerlijk informatiebeleid over de risico's. Met het te laten zoals het is nu is steunt u namelijk de dealer die u zo mooi neerzet. En hierdoor zullen de jongeren alleen via hem of haar aan hun puberinstinct kunnen voldoen. Dus inderdaad als mijn zoon of dochter dan al na een grondige informatieve kennis te hebben verworven van alle sooren drugs eens wil experimenteren. Dan heb ik liever dat dat kan gebeuren met een gereguleerd product en in een gereguleerde omgeving. Laatst gewijzigd door Jaja : 27 november 2008 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 | |
Burger
|
![]() Citaat:
minder drugsdoden zijn door het Nederlandse drugsbeleid. Ik heb erop gewezen dat zijn/haar argumentatie op losse schroeven staat. Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard komen ze dat doen. Mijn tweede zet is ook een gerant aan te stellen, een zaakwaarnemer dus. Want ik heb al andere dingen op het oog nu men mij al wat lucratievere deals voorgesteld heeft inmiddels. Maar goed we winnen clientèle en we slaan de blutsen tegen de builen en maken winst. Binnenkort doe ik een tweede zaak open.
![]() |
![]() |
#1238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat probeer ik een beetje weer te geven hier. Wat velen nog niet doorhebben is dat verkoop gebaseerd is op het welbekende piramide systeem waarin de kopers uiteindelijk zelf de verkopers beginnen te worden. Hetzelfde systeem zie je bij illegale sigarettenverkoop ook. In ieder bedrijf, school, onderneming, café...etc een paar doorverkopers zien te lokken en laat hun maar werken.
![]() |
![]() |
#1239 |
Burger
|
![]() Had u het net niet over straatventers? Op het ogenblik krijg ik meer de indruk dat u een caféhouder bent.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de wind gedraaid ?