![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yes ...
De macht van het volk zegeviert eens tegen de NWO armada, de voorzitter van de Bilderberggroep krijgt zijn zin niet. 't Is maar klein bier, maar alle beetjes helpen Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of zou het kortwieken van de Bilderberggroep een overwinning van de NWO zijn ?
Ik heb op een van die NWO fora ooit eens gelezen dat winnaars altijd NWO zijn en verliezers in feite nooit. De vraag wat er geberud als eeen winnaar een volgende keer verliest heb ik nooit beantwoord gekregen. Ik geloof dat zoiets er op ,kan wijzen dat die "winnaar" in feite toch geen NWO-er was, want anders zou hij niet hebben kunnen verliezen. (is iedereen nog mee ?)
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn een tijdje geleden nooit serieuze consultaties geweest met de aandeelhouder(tje)s.Hooghartig deelde het Galactisch Commisariaat van Fortis vanaf hoge katheders mede aan de goegemeente welke zaken van grote importantie het hen belieft had te doen uitvoeren...
Toen kwam het weekend van de lange messen... En nu,nu het restje Fortis Holding eigenlijk een nieuw leiderschap NODIG heeft,nu moet men eerst nog de Wild-West fase doorlopen.... : In de saloon gooien gefrusteerde cowboytjes eerst alle ruiten in en alle glazen die ze vinden moeten eraan geloven.... Dit was dus nauwelijks een "aandeelhoudersvergadering" te noemen.. Beklagenswaardig is het bedrijf dat zelfs dit niet meer kan,een beetje deftige aandeelhoudersvergadering bijeenroepen.. Laatst gewijzigd door kelt : 2 december 2008 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In eerste instantie is het natuurlijk beklagenswaardig dat fortis zo de dieperik is ingestuurd.
En dat mensen die zo "goed" waren dat ze miljoenen verdienden, dit niet hebben zien aankomen, en zelfs tot kort voor de val, deden alsof alles nog okee was. Ik peins, moest ik mijn spaarsentjes verloren hebben met fortis, en aanwezig geweest zijn op die vergadering, ... er een linsj-partij van gekomen was ... (moest ik zo vredelievend niet zijn).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb het volledig online bekeken. Rekening houdend met wat er gebeurd is. Een raad van bestuur die zijn aandeelhouders niet serieus neemt en hen steeds voor voldongen feiten stelt. Enkel wettelijke procedures wil volgen indien dit de AH dwarsboomt maar mooi langs dezelfde procedures fietst als ze de AH kunnen miskennen. Raad van bestuur die geen totale openheid wil/kan geven. Diezelfde raad van bestuur die nu even zegt dat de AH maar moet stemmen voor hun voorgestelde nieuwe raad van bestuur. Raad van bestuur die steeds aan de kant van YL, DR en BNP Paribas gaat staan ipv aan de kant van zijn eigen AH. Raad van bestuur die geen probleem ziet in het feit dat Nederland zijn akkoord opzegde. Maar zelf het akkoord met BNP niet wil heronderhandelen. Raad van bestuur die de MAC-clausule niet heeft willen inroepen zonder duidelijkheid te willen verschaffen wat de diepere motivering was om dit niet te doen. Zij moeten hun AH verdedigen en niemand anders. Nogal logisch dat AH niet van deze of van een door hen aangewezen nieuwe raad van bestuur moeten weten. AH zijn toch de eigenaar, wel laat hen een raad van bestuur kiezen en stemmen. Laat de oude raad van bestuur (die nog even verder mag doen) duidelijkheid verschaffen over de hele lijn ipv in de rechtbank tegen hun AH te gaan staan ... te zot voor woorden. De raad van bestuur is er niet om het algemeen belang, hun eigen belang, de regering, BNP Paribas en anderen te dienen maar om hun AH te dienen. Laatst gewijzigd door Ferre : 2 december 2008 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover mij bekend zijn er nog 10 miljard eigen kapitaal,10 miljard in allerlei..euh...producten...en een mij onbekend aantal miljarden in allerlei internationale verzekeringsportefeuilles waar Fortis Holding mee moet werken...
Het is dus nog steeds een tamelijk fors bedrijf (maar inderdaad geen financiele vesting met internationale allures meer)... Een ander team kan daar ongetwijfeld een en ander mee doen.... Misschien zou Fortis best in eigen rangen uit het middenkader een CEO kiezen, en verder enkele jaren een beetje uit het zicht blijven....azend op iedere cent in de markt...De oude krokodillen met hun uitgebreide adresbakjes blijven best in de beheerraad,vanwaaruit ze in stilte hun "tips en trucs" kunnen doorspelen naar de uitvoerende managers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() manman, iemand de beelden gezien?
Was één roep- en scheldpartij, en zelfs mensen die met geweld moesten worden afgevoerd. Soit, geen medelijden met de Fortistop, ze hadden maar wat verantwoordelijker moeten besturen!
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eerst: de hele soap rond Fotis mag zijn waarheid hebben ... iedereen (Leterme, Reynders, BNP, Fortis raad van bestuur) die dit irrelevant vindt is bij voorbaat verdacht. Twee: Onafhankelijke bestuurders. Ugeux lijkt mij wel gepast (geen idee wie hij is buiten wat ik lees van hem). Hij staat heel critis tegenover alle beslissingen rond Fortis en lijkt onafhankelijk. Iets wat je niet kan zeggen van alle politiek geallieerde personen die tot nu toe naar voor worden geschoven als onderzoeker of niew lid raad van bestuur. Drie: fors bedrijf? alles is weg! Indien de BE en NL verzekeringsactiviteiten binnen de Holding waren gebleven kon Fortis zich toeleggen op verzekeren. Nu hebben ze enkel de Internationale verzekeringstak ... beetje surrealistisch om een Belgsiche Holding te hebben zonder echte activiteiten in Belgie. De aard van het beestje is te zeer veranderd om geloofwaardig te zijn. Vier: vraag is of Fortis Holding een positieve of negatieve onderliggende waarde heeft. Deze Holding zal binnen 2 jaar niets anders kunnen dan zichzelf op te heffen. Momenteel is dat veel te moeilijk en Nederland en BNP moeten nog een vangnet hebben om toekomstige claims te vorderen voor "verborgen gebreken" ... Eens Nederland en BNP alles op een rijtje hebeen zal de Holding mogen verdwijnen. Davignon was er enkel om dit sterfhuis proces te begeleiden. Niets meerwaarde. Toevoeging: Ping An is verzekeraar, die zullen bij opheffing van de Holding de verzekerings activiteiten overnemen tegen spotprijs. Dit zal dan hun compensatie zijn. Spotprijs zal weer vertaald worden als zijnde dat niemand anders hierin geinteresseerd is, wegens fragmentair en (tegen dan) totaal verweven met Ping An. Laatst gewijzigd door Ferre : 2 december 2008 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De mensen zijn ontevreden en iemand moet daar voor boeten. Vandaag is dat Davignon. Volgend jaar bij de kiezingen gaat dat iemand anders zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die oude krokodillen hebben meer schade veroorzaakt dan een ordinaire gangster die het postkantoortje van Oetsjiploe overviel. In de gevangenis ermee nondedju !! ps: voor alle duidelijkheid: dat de aandelen gezakt zijn, tot daar, (blijft dat ze gelogen hebben daaromtrent), maar dat ze hun bedrijf zover gekregen hebben dat er staatswaarborg nodig was voor de ordinaire spaarboekjes, dat vind ik zwaar krimineel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Wat wil je, het was blijkbaar boerkesdag op de Heysel. In Nederland hebbben ze alvast meer fatsoen en zijn ze heel wat beleefder opgevoed.
Laatst gewijzigd door AyneRand : 2 december 2008 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() ja, dat kan je nu wel zeggen, maar indien dit in pakweg Rusland was gebeurd, dan mochten ze de leden van de raad van bestuur in lijkzakken naar buiten dragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zou mij verwonderen, in Rusland zetelt de maffia in de meeste raden van bestuur .... of de aanhangers van Poetin, wat ongeveer hetzelfde is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() wat mij verbaast is dat die davignon toch nog zoveel stemmen haalt :/
welke debiele aandeelhouder stemt nu voor de terugkeer van zulke eerzuchtige individuen... die hebben niks goeds voor met de aandeelhouders, enkel met hun eigen portemonee en hun adelijke titel.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Soit, terug naar topic. De boerkes zijn erin geslaagd om de vorige raad van bestuur te handhaven ... en om, wegens hun crapuleus gedrag, andere valabele kandidaten af te schrikken om ooit nog met dit bedrijf in zee te gaan ...
Laatst gewijzigd door AyneRand : 2 december 2008 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() je hebt gelijk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() helemaal niks verwonderlijk tegenover die stemmen zit % van het kapitaal de grote kapitaalkrachtigen hebben helemaal geen wrok gevoelens tegenover Davignon...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() waarom laten we deze en de andere draad over fortis (CD&V oplichter Leterme ramde bankdeal door strot Fortis) niet samensmelten?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() soit! Is geen reden om personen die hun nek uitsteken zoals de bruggraaf davignon zo te gaan aanvallen... Die man zat niet in die top.
![]() |
![]() |