![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Er zitten daar rond het miljoen filipinos, hoewel voor het grootste gedeelte katholiek hebben zij wel baat bij zo'n kerk.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere mens, waar hij ook woont, moet de kans krijgen zijn godsdienst te belijden zoals het hoort, dat zeggen de moslims die hier wonen ook.
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 6 december 2008 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() In Saoudi-Arabië werken duizenden christenen: Fillipijnse christenen die er slavenarbied verrichten.
Petje af voor de orthodoxe kerk van Rusland, die laat niet met hun haar voeten spelen en eist wederkerigheid en rechtvaardigheid van de islamofascisten in Saoudi-Arabië. Wie durft het hen nadoen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit ik dus kan begrijpen dat de Saoedische (islamitisch georiënteerde) regering veel minder soepel is dan onze regering hier en dat zij niet zullen toelaten dat mensen met andere geloofsovertuigingen hun religie daar openlijk belijden.
Wat een geluk voor moslims, joden, boeddhisten enzovoort dat men in ons land wel ruimdenkend is. Ze zouden ons allemaal een dikke merci moeten geven en leren appreciëren hoe goed ze het hier hebben in plaats van steeds meer eisen te stellen. Ik spreek hier voornamelijk over islamieten, zoals u wel zult begrepen hebben.
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() In Rome staat een vreselijk grote moskee te pronken als tegenwicht voor de Paapse aanwezigheid in die stad.. Gebouwd met geld van rijke Mohammedanen die dan ook allemaal een vinger in de pap hebben. En wat is het gevolg?
http://www.islamonline.net/servlet/S...=1228244896427 Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam is ook een historische godsdienst in Rusland. Het was er al bij tijdens het ontstaan. In zekere zin mag Rusland de islam dankbaar zijn, want zonder de Gouden Horde was er geen Grootvorstendom Moskou geweest.
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Verder: "Monokul"? NO, thnx "Cultuur eindigt waar racisme begint'' ow ? dom dan dat je voor de islam opkomt, een mono ''culturele'' religie waar maar 1 wet 1 god 1 kledingsoort 1 taal bestaat en waarin de Arabieren boven alle andere rassen staat ![]() Hij zit in dit topic gewoon een monocultuur met hand en tand te verdedigen en goed te praten ![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er is dan ook geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt naar Saoedi-Arabië te verhuizen: not my cup of tea. (ik zou er wel graag eens een week of twee gaan rondkijken, juist een sponsor vinden ![]() Wat de bevestiging van Liberalist_NL aangaande Saoedische vrouwelijke interesse voor christendom betreft, dat is een bevestiging van Liberalist_NL Ik ken écht te weinig Saoedische vrouwen om me uit te spreken over het waarheidsgehalte of de waarschijnlijkheid ervan. Bronnen van een evangelische missie zullen er ongetwijfeld zijn: die zouden naar eigen zeggen geweldig actief zijn in het midden oosten en Afrika sinds enkele jaren maar ik kan het waarheidsgehalte van de succesbuletins die ik soms op internet tegenkom niet verifiëren. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 23:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar u meet wel met twee maten als het gaat om het integratiedebat. Multireligieuze samenlevingen zijn goed, maar alleen voor de Islam, en Islamitische landen hoeven niet mee te doen.
|
![]() |
![]() |