![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meeste huisvrouwen die ik ken lezen de flair en libelle wel eens. Lees nog eens vorige zin goed.
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het begin doe je je nu eenmaal beter voor dan je bent. Met azijn vang je immers geen vliegen, met stroop wel. Maar na een paar maand komt de aap uit de mouw en wil madam je zonodig ´aanpassen aan haar wensen´. Dat wil dus zeggen dat zij voor jou begint te kiezen en beslissen wat er gedaan wordt, wanneer het gedaan wordt en hoe het gedaan wordt, en dat madam het laatste woord eist in bvb. de kledij van de man. Dat kwam in mijn geval nogal spectaculair tot een climax toen ik haar de vraag stelde ´wat vindt je nu eigenlijk belangrijker, mijn mening of die van de andere mensen´. Waarop zij dan zei : die van de anderen. Prik en knal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vrees dat die redenering meer in jouw hoofd zit dan in het hare ! en ik denk dan ook nog eens dat ze geen enkele grond van waarheid bezit, wel in tegendeel .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je er bij stilgestaan dat jijzelf in dit verhaal haar mening een hele tijd belangrijker achtte dan je eigen mening ??? met alle nare gevolgen vandien ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wacht, het zijn enkel de mannen die iets moeten doen aan de perceptie van de vrouw, en niet omgekeerd ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() ![]() IK KAN GOED STRIJKEN !!! (zin in een vluggertje?)
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() het gebrek aan ruziekes onderweg valt trouwens op. cliché maar ruzie is een onderschatte vorm van communicatie een kunst als het ware
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 8 december 2008 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bravo, een typisch vrouwelijke reactie. ![]() U kent duidelijk de kneepjes van het vak. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 december 2008 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja, als je het hier hebt over een tijdspanne van enkele maanden heb je gewoon de verkeerde ontmoet. Als je spreekt van ene paar jaar, dan heb je jezelf wat aangedaan.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 8 december 2008 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Sommige mannen hebben meer schrik van deze blaadjes dan dat deze blaadjes echt dingen veroorzaken.
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Dat is het moeilijkste punt en vergt een juiste dosis egoïsme, in tegenstelling tot egocentrisme. Het eerste is heilzaam, het tweede is vergif. En ja, ik ben egoïst en mijn vrouwke ook, maar we zijn wel actief bezig egocentrisme uit te drijven. Egocentrisme is een typische eigenschap van baby's bv en gaat juist samen met onvolmaakt zelfbeeld. (PS : vreemd dat anna en ikzelf spreken over "vrouwke"... betekent misschien iets. Conclusie: Iemand die zich niet af en toe eens vrouwke laat noemen is vergif????)
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 8 december 2008 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds wanneer zijn vrouwen 'the enemy'?
Er lopen wel wichten en modepopjes rond, maar over het algemeen vind ik vrouwelijk gezelschap best aangenaam.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() kom daar toch eens uit man ! en als je aant vissen bent ... ja lang en gelukkig getrouwd, maar een sprookje is dat niet hoor ... dat gaat met vonken én vuur én af en toe een kouwe douche ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 december 2008 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |