![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
argumenten voor te zoeken.
![]() |
![]() |
#102 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ok, maar iets wat ik niet zie, riek, voel ... is er niet. Net zoals wat er is na de dood. Of voel jij dat wel? Dan kan je ook zeggen dat hier rond mij onzichtbare geesten aan het dansen zijn en een feestje bouwen op mijn kosten aan de bar. Dat weet je ook niet. Dat zie je ook niet. Ik geloof enkel in de dingen die ik zie, riek of voel... en ik voel niets na het leven. Je kan daarover fantaseren, maar dan is het enkel fantasie. Denk dat diegenen die denken dat er iets is na de dood, de werkelijkhied en wat zij willen niet kunnen onderscheiden.
Mijn blog: http://thethumbingtraveler.tk/ Laatst gewijzigd door diminike : 12 december 2008 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(mannelijke urinebuis, staartbeen, blinde darm, slechte warmteregeling(waarom wij kleren nodig hebben en dieren niet), mens is het enige wezen dat geen vitamine C kan maken door gendefect, slecht periferiezicht, beperkt reukvermogen, beperkte spierkracht, etc) Al die onvolmaaktheden zijn gedurende de evolutie van de mens er niet uitgefiltert door natuurlijke selectie. Tweede bemerking: Wanneer 1 parameter van ons universum zou veranderen zou het huidige universum (ruimte, leven, planeten, etc) zoals we dat kennen niet kunnen bestaan. Het zou echter een ander soort universum zijn waar een ander soort leven en een ander soort ruimte zouden bestaan. Dus zeggen dat ons huidig universum perfect is is dus zever aangezien er miljarden andere 'perfecte' universums mogelijk zijn met allemaal verschillende parameters en kenmerken. Je kan het ongeveer vergelijken met dobbelstenen gooien. De combinatie die je werpt is uniek en 'perfect'. Maar toch sta je achteraf niet versteld van het feit dat de kans dat je precies die combinatie wierp die je geworpen hebt oneindig klein was. Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 december 2008 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar. Rechtstreeks naar jou toe. Is er dan een andere lei-draad (of als je 't absolute conclusie wil noemen) die je ZIN kan geven ?
![]() |
![]() |
#105 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
dimensie reist?
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie de linken in mijn onderschrift over multidimensies en parallelle werelden. Ik zeg niet dat er daarom iets is, maar je kan het niet uitsluiten. Citaat:
Getuigenissen van nabije dood ervaringen zijn interessant om eens te bestuderen....
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een mogelijkheid. Zie opnieuw hoger... lees eens wat over NDE.
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vanuit welke hoek ? Een inertie van een mens tijdens het afstaan van "het zijn" ? Of. Een inertie van een 'bewustzijn' tijdens het van 'toestand' te veranderen ? Dat sterven een abrupte verandering is, daar zijn we 't (waarschijnlijk) over eens. Wil je 't nu uitleggen vanuit wat er gebeurd in die seconde voor de verandering ? Of vanuit de seconden direct na de verandering ?
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 12 december 2008 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() das dan uw eigen subjectieve en beperkte veronderstelling waarom sommigen in hier hiernamaals geloven.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja maar omdat we het niet kunnen waarnemen kunnen we er ook niks zinnigs over zeggen. Zie Russel's teapot.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 december 2008 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
is er voor mij niets. Hoe kan ik nu bewijzen dat er niets is? Kijk daar, een lege kamer!! Bewijs maar eens dat die kamer leeg is, je zintuigen kunnen niets zien in de kamer, maar het is niet daarom dat er niets is!! Dat is toch een beetje een rare redenering.
![]() |
![]() |
#114 |
Vreemdeling
|
![]() Als God bestaat dan is hij een verrekt slechte gameplayer. Meer woorden vallen er niet over vuil te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel van zijn creaties hebben de tand der tijd alvast niet doorstaan.
Steeds weer iets anders moeten scheppen om de aarde te bevolken getuigd niet echt van planning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hij is helemaal geen player. Deïsten (dus niet theïsten) geloven bijvoorbeeld dat God alles heeft gemaakt maar zich er vervolgens niet meer mee bemoeide. Dit is wel een logischer dan een God die prijst en straft. Dat zou namelijk betekenen dat toeval niet bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het is echter moeilijk om er experimenten mee te doen...
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 13 december 2008 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() en gereincarneerd? wie zoal?
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En allemaal in uilen mijn beste Straddle....
En wéét U ook waarom???? Ten eerste altijd een nachtelijk leven.... Ten tweede ,alle dagen verse muizen... Ten derde,alle jaren een nieuwe staart... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 13 december 2008 om 02:25. |
![]() |
![]() |