![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Echt serieus
![]() Plots komt er schot in de roos wat betreft Europees grondwet. De stoere Polen die eventjes dachten om als nieuwelingen een groot mond open te trekken zijn plots checkmate gezet. Hun verklaringen zijn nu totaal anders dan ten tijde van Aznar. Ineens staat daar een coördinator die alle inlichtingen tussen verschillende lidstaten coördineert. Dat zo iemand er nog niet was, verbaast me! Met Zapatero in Spanje, staat Europa weer iets sterker. Frankrijk-Duitsland-Spanje staan nu allen op één lijn. De "oude" Europa wordt in ere hersteld. Ik zou haast durven stellen dat de aanslag in Madrid een godsgeschenk is voor Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Moslims zijn slechte mensen.
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los van het feit dat deze statement nogal sarcastich overkomt, zuiver inhoudelijk heb je ergens nog gelijk ook, het moet toegegeven worden. Ik zal maar hopen dat je het als intellectuele spielerei bedoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Bij groot gevaar sluiten de rangen en worden onderlinge twistpunten begraven of opgeschort.
Er moet altijd iets 'erg' gebeuren voordat de politiek (en de mensen) wakker worden.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kunnen ze eindelijk een gezamelijk beleid gaan uitstippelen om de gevaren van de Islam tegen te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog Nederland en Italië waar een ruk naar links te wachten staat bij de volgende verkiezingen en het oude Europa zal volledig hersteld zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Externe dreiging kan ons enkel maar dichter bij elkaar brengen en ja, daar ben ik blij om. Niet dat Europa plotseling zal stoppen een geld verspillende bureaucratische mastodont te zijn, maar toch...
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de Belgische politici niet veel slagkracht hebben op dat vlak, ze hebben het hier al veel te ver laten komen met hun struisvogelpolitiek. Het paard van Troje is hier al binnegehaald, met een super hoge concentratie aan potentiële moslimterroristen die België als uitvalsbasis gebruiken. We kunnen we enkel maar zwijgen en stilletjes onze speurders hun werk laten doen of we hebben het vlaggen. En als er hier iets gebeurt zal het hele land op zijn kop staan, België zal het zeer moeilijk hebben om een grote terreurdaad te verwerken, op alle vlakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein verschil tussen de Joden en de moslims. Indien ze niet hypocriet zijn.
Als beiden volgens hun boek leven volgen de Joden het idee dat als je bij hun geloof wil komen, je jezelf maar zal moeten bewijzen. De Moslims daarentegenover zouden als ze sterk genoeg zijn, de heidenen moeten doden ,en de volgelingen van de oudere boeken of zwaar belasten, of bekeren. Indien "ze" niet sterk genoeg zijn, dan is de de truk der schijnheiligheid,leugens, verraad en bedrog, Al Takkaya genaamd. Gewoon een verschil in religie , niks meer. En natuurlijk hypocrisie.[size=1]Zoals politiek.[/size] Dus Als Mustapha een moslim is, en geen agigatortje, dan heeft ie alle recht, volgens zijn geloof, om de hardlijners van Al Quaida toe te juichen en de verheerlijken.Alleen is het niet echt slim dat nu openlijk te doen. Maar kom, een internetforum is anoniem genoeg.
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Man man man toch... Kom eens met een iets meer gefundeerde kritiek af dan met een ouwbakke vastgeroeste cliché die op alles toe te passen is en hier bovendien zeker misplaatst is. Hier staat "extremisme", en bedoeld wordt het extremisme dat willekeurige aanslagen pleegt op mensen zoals jij en ik. Niet TE rap denken dat alles gelijk staat aan Hitler... Of wil je de meningsvrijheid afschaffen???? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="democratsteve"]
Citaat:
ik lees nergens het woord "moslims" staan, enkel het woord "moslimextremisme", hoe moet ik dat dan vervangen?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hiermee gaan de fundies geen poot hebben om op te staan. Now or never Europe !! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik denk niet dat de Polen zich nog harder zullen opstellen dan ze in de afgelopen dagen gedaan hebben. Je kan Polen niet vergelijken met Spanje..In tegenstelling tot Polen is Spanje namelijk niet afhankelijk van de VS voor haar primaire veiligheidsbelangen. Voor Polen is die situatie héél anders, en de alliante met de VS is dan ook minder ingegeven door ideologische belangen, maar wel door strategische belangen.. De Polen rekenen op de Amerikaanse atoomparaplu om de dreiging uit het Oosten te bezweren, hetgeen hun positie helemaal anders maakt..
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad ...
Bovendien zijn de Polen nog helemaal niet vergeten dat ze hun bevrijding van de communistische en kwaadaardige supermacht vooral te denken hebben aan de VS. Ik ben er bovendien ook van overtuigd dat ze ook inzien dat indien Rusland opnieuw expansionistische ambities krijgt, dat ze niet op de EU moeten rekenen om hen te beschermen maar dat de EU in een heropvoering van het verraad van Munchen hen zal opgeven "om de vrede te bewaren" |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam is de voedingsbodem voor het terrorisme. Het zijn de grote moslimmassa's waar de terroristen uit voortkomen. Je kan het terrorisme niet bestrijden zonder de moslimmassa's te bestrijden waaruit de terroristen voortkomen. De islam is immers PER DEFINITIE terroristisch. Mohammed was immers de eerste moslimterrorist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In ieder geval een godsgeschenk voor alle vijanden van het vrije democratische Europa. Wie er nu jubelt zijn idd de moslim-fundi's die wel goed genoeg weten dat progressieve regeringen hen niets in de weg gaan leggen en ze verder kunnen doen met hun destabilisatie van het westen. Het oude Europa bestaat niet. Er bestaan alléén de getrouwen en de verraders in mijn ogen. De huidige Paarse dictatuur wordt uiteraard bij de 2de gerekend. |
|
![]() |
![]() |