![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Lijkt me logisch... Vrienden van vroeger gaan trouwen, dan de kids of eerst het huisje, dan werken voor hyptheek, etc... Je hoort soms nog van ze maar je kan niet meer zeggen dat je nog student bent toen je met het hele kot en nog wat mensen erbij naar de kroeg trok, eh?
Maar het is gelukkig een tweesnijdend zwaard. De mensen die je vandaag onder je vrienden mag rekenen terwijl je zelf ook werkt en heel wat in huis hebt te doen en dus niet altijd tijd voor hen hebt, zijn wel degenen die om je echt om je geven en niet degenen die gewoon zuipmakkers zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja. Ik zie hier mensen die ik volledig zou vertrouwen ook al ben ik het niet altijd met hen eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn woonkamer is een beetje meer 50s 60s design. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een deel toch. Niet allemaal, maar ik woon dan ook in een groot appartementsblok. Geen slechte ervaringen met hen. Allemaal sympathiek en vriendelijk hoewel we niet op elkaars schoot kruipen (ik wil maar zeggen: we respecteren elkaars privacy).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
|
![]() Hoe ziet jouw interieur er uit? En nu niet zeggen 'functioneel en netjes', details aub! Smeuiïge details! We want dirt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft uw appartement nog gediend als fuiftent?
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruik jij aan uw kousen?
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel eieren eet je per maand?
![]() |
![]() |
#509 |
Minister-President
|
![]() Hoeveel scheten heb je vandaag al gelaten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
|
![]() Welke van je jongensdromen heb je al waargemaakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
|
![]() Heb je dingen gedaan waar je je voor schaamt, ookal vond je het op het moment zelf wel leuk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
|
![]() Heb je op feestjes wel eens zo veel gezopen dat je dingen deed die men je achteraf vertelde en waarvan je je afvroeg: "Heb ik dat écht gedaan??!" -- of vind je dat een leven compleet is zonder dat soort dingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit ge?
![]()
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het was trouwens rond het jaareinde en op oudejaarsnacht hadden we flinke storm op de anders rustige middelandse zee. We waren met een groep van ongeveer 30 personen en mijn vader was de eerste die onder begeleiding van mijn moeder naar de kajuit moest wegens zeeziekte. Ik hield me sterk. Toen kwamen ze de soep opdienen en dat was een dikke bruine smurrie die "plop" zei toen hij mijn bord raakte. Ik ben toen ook weggevlucht. Blijkt dat er die avond van de groep maar 6 mensen het diner hebben rondgemaakt. Was ik blij toen ik neer lag in mijn kajuit. (je evenwichtscentra hebben dan geen last meer). Maar voor de rest was die reis wel mooi. En ik ben blij dat ik Israel eens heb kunnen zien. Als je al merkt hoe jongelingen daar 2-3 jaar als militair gewapend met machinegeweren over straat lopen, dan weet je ook wel hoe veilig ze zich daar voelen. ![]() ![]() In Cyprus is de boel wat bekoeld maar aan de grens met Turks-Cyprus vroegen de toeristen wel of ze eventjes door mochten. "Ja" zeiden de soldaten... but if you do, *beweging dat je ging worden vermoord*. Egypte was totaal uniek. Er waren toen op korte tijd verschillende aanslagen gepleegd om de toeristische inkomsten voor het regime plat te leggen. Dus je gaat van schip naar bus, je krijgt daar een lunchpakket met de waarschuwing er niets te eten of te drinken en er rijden vier militaire politiewagens rond je bus. Dan voel je je pas op je gemak. Misschien niks spectaculairs, maar de reizen met mijn ouders naar Zuid-Frankrijk zijn saaier. Beste herinneringen heb ik toch aan Oostenrijk maar dat is de sfeer daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal ongeveer gelijk lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je een vlotte in de omgang, of hou je je liever op de achtergrond?
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
Ik had 't zo kunnen formuleren: Wanneer heb je voor het laatst een feestje gegeven? Want organiseren kan men zoveel doen als men wil, men moet op het moment zelf altijd alles improviseren, anders is 't geen feest. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En via PM mag je steeds eens een kiekje sturen van je woonkamer ![]() |
|
![]() |
![]() |