![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Wie het klein niet begeert is het groote niet weerd.Da is op zijn GENTS .
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaming en Fier Vlaams Belang... uw belang !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#167 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Kijk als u zelf twijfelt over uw eigen voorkomen, waarom mag ik dan de b.u.b. niet een clubje noemen (?) mocht ik dat willen ? U zal consequenter uit de hoek moeten komen om mij met een dreiging te imponeren. 't b.u.b. is een club en dat is, conform uw programma, minder pejoratief dan 't b.u.b een partij noemen.
|
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
hoe langer albert op de kroon zit , hoe pijnlijker zn grimas
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banneling
|
( ik dank tomas voor deze verspreking )
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Banneling
|
Ouaarde Lantkenoten,
Belziek fait al 17 mois dodo, en zo hebbe wej da graak! Gene paniek hein, de ovèrhejt wuaakt ovèr onze cente, efin, tis te zeg, uw cent. De probleem ga vanzelf wek als ge zwijg hein!! Mak kik u bij dees ook bedank veur l'indexation royale van mijne dotation! Nu ik kan groot gangbang organiseer veu al de ékte Belges! Rendez-vous in mijne groten hof ! Joelle, Laurette, Marie, Mathilde, Delphine, Fabiola, Elio... et tout les autres salopes de l'ancien régime vous acceuilleront jambes en l'air ! Met comme dessert un live act de humiliation SM/bestialité avec Yves et Didier, qui se font mettre sans condome par Jean-Luc! Alleman krijg een addelijke titre en een medaille voor souvenir! Nous, le roi des Belges (francophones), Albert II |
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
"De Koningin en Ikzelf wensen vrede op aard aan alle mensen van goede wil en aan onze politici..."
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
Lucht op zeker nu dat het eruit is.
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben een Brusselse Vlaming, één van de laatste enige echte. U hebt duidelijk nog nooit een gesprek gevoerd met een Waal. Ik zou van u wel eens willen weten vanonder welke steen in la Flandre profonde gij komt gekropen, sukkelaar... |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
Elke dag verschillende keren en vaak ook in het Nederlands.
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#179 | ||
|
|
Citaat:
Enfin in de lijn met je "parodie" natuurlijk... wijst op een zeer grote intelligentie en respect uwentwege; u bent waarschijnlijk heel blij dit te hebben genoteerd?
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|