![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Van het moment dat daar mensen wonen op kosten van het OCMW heeft elke belastingbetaler daar WEL zaken mee, vind ik. En zeker als het rusthuis steeds duurder word naargelang daar vreemdelingen binnen komen, die regelrecht uit Zandbakistan ingevoerd worden door hun hier reeds aanwezig zijnde familie, om hun laatste dagen te slijten in home's waar ook onze oudjes zitten, zonder ook ooit al was het maar een broeksknop afgedragen te hebben aan de Belgse belastingen...Als jij en soortgelijken dat normaal vind, ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nee, dat geloof ik inderdaad niet. Je bent trouwens ook niet gebarsten van je eerste leugen op dit forum hé?
Laatst gewijzigd door Rhiannon : 22 december 2008 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat jij daar zoal van vindt, is eigenlijk niet echt relevant. De boekhouding van dat rusthuis is alleen de zaak van dat rusthuis en van de fiscus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Esperanza @D'ARTOIS :
hey, vrienden, bedankt! Ik heb zelf geen boot, en ook niet veel centen, maar sinds ik met m'n schoonbroer op zijn yacht meemocht, heb ik het zitten. Ik hou het meest van rustig varen op rivieren en kanalen, maar ook tochten over zee trekken mij mateloos aan. Ik ga in elk geval die James Wharram eens goed bestuderen. Zowat alles wat ik hier dankzij jullie over hem vernam, weet mij voor die kerel in te nemen. Een hippie! ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de fiscus betreft, die werkt voor de staat zijn rekening . En de staat, dat is het volk , de inwonende, oorspronkelijke burgers die belasting betalen. Hetgeen vreemd volk van de staat zijn centen komt opsouperen, dat zijn wel degelijk de zaken van het volk. Maar mischien ben jij voorstander van een dictatuur, waar het volk moet zwijgen en zwoegen, om de elite en zijn knechten vet te mesten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En nu terug naar onze zaakjes, please. Want je poogde de discussie terug te leidden tot mijn persoontje, waar het helemaal niet over ging = Ik had het dus over onze nationale rusthuizen en dat die onrechtmatig vol kersvers geïmporteerde ouden van dagen uit de Magreb gestopt worden, op kosten van de Belgische belastingbetaler. Die oudjes spreken dikwijls nog geen woord Nederlands of Frans, men moet dus bevoegd volk in dienst nemen om hen te verzorgen, nog méér Magrebijnen dus . En zo palm je , na de straat, en het openbaar vervoer, de rusthuizen in. Nu nog de regering infiltreren , en binnenkort kunnen we de sharia invoeren. Maar dat zie jij wel zitten mischien...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In de rusthuizen waar ik kom is dat niet het geval. Jij komt hier met een bewering op het forum, dan is het aan jou om die bewering hard te maken. Kan je dat? Doe het dan. Kan je het niet? Zwijg dan liever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() ik geloof helemaal niet dat jij ooit in rusthuizen komt. Bewijs dat !!! (om me maar eens aan te stellen zoals jij )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Barbaar..Rhiannon heeft wel een punt. Ik kom ook in rusthuizen, welgeteld tot heden een Marokkaanse bejaarde gezien..die mensen willen juist niet in een rusthuis omdat ze inderdaad gene Nederlands spreken, halal eten willen en een gebedsruimte.
Ze vinden rusthuizen niet aangepast aan hun noden en wonen meestal in bij hun kinderen, niet de dochters maar zonen. |
![]() |
![]() |