Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2008, 14:44   #81
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon Bekijk bericht
Ik zou niet weten waarom. Daar heeft niemand zaken mee.
Van het moment dat daar mensen wonen op kosten van het OCMW heeft elke belastingbetaler daar WEL zaken mee, vind ik. En zeker als het rusthuis steeds duurder word naargelang daar vreemdelingen binnen komen, die regelrecht uit Zandbakistan ingevoerd worden door hun hier reeds aanwezig zijnde familie, om hun laatste dagen te slijten in home's waar ook onze oudjes zitten, zonder ook ooit al was het maar een broeksknop afgedragen te hebben aan de Belgse belastingen...Als jij en soortgelijken dat normaal vind, ik niet.
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 14:54   #82
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Dat is eigenlijk een psychologische kwestie. Vanwaar de magische assumptie dat die mensen die 1000 euro verkeerd zitten
In dit geval moeten ze het zelf weten maar in sommige gevallen is er geen tijd (de ecologie dus).
Citaat:
en vanwaar de magische assumptie dat de overheid niet korte termijn zal denken?
Voor het gemak wordt dan ook even aangenomen dat er mensen in de overheid zitten die denken zoals ik.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:22   #83
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Rhiannon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barbaar Bekijk bericht
Jij gelooft niet dat ik een babbeltje wou maken met de mensen die aan het tafeltje naast dat van mijn grootmoeder zaten ?
Nee, dat geloof ik inderdaad niet. Je bent trouwens ook niet gebarsten van je eerste leugen op dit forum hé?

Laatst gewijzigd door Rhiannon : 22 december 2008 om 21:24.
Rhiannon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:23   #84
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Van het moment dat daar mensen wonen op kosten van het OCMW heeft elke belastingbetaler daar WEL zaken mee, vind ik.
Wat jij daar zoal van vindt, is eigenlijk niet echt relevant. De boekhouding van dat rusthuis is alleen de zaak van dat rusthuis en van de fiscus.
Oud 22 december 2008, 21:45   #85
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

@Esperanza @D'ARTOIS :

hey, vrienden, bedankt!

Ik heb zelf geen boot, en ook niet veel centen,

maar sinds ik met m'n schoonbroer op zijn yacht meemocht, heb ik het zitten.

Ik hou het meest van rustig varen op rivieren en kanalen, maar ook tochten over zee trekken mij mateloos aan.

Ik ga in elk geval die James Wharram eens goed bestuderen.

Zowat alles wat ik hier dankzij jullie over hem vernam, weet mij voor die kerel in te nemen. Een hippie!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 23:23   #86
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, dat geloof ik inderdaad niet. Je bent trouwens ook niet gebarsten van je eerste leugen op dit forum hé?
Jij scheit mij uit voor leugenaar ? Dat begint hier al goed, ik ben hier pas een paar dagen. Maar kom, een forum is uiteindelijk maar een reflectie van de "échte" wereld, daar vind men ook ventjes die enkel van ver weg durven schelden ik heb daar altijd al compassie mee gehad, met zo een gasten. triestig eigenlijk...
Oud 22 december 2008, 23:33   #87
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat jij daar zoal van vindt, is eigenlijk niet echt relevant. De boekhouding van dat rusthuis is alleen de zaak van dat rusthuis en van de fiscus.
Het is hier een openbaar forum, "vriend". Wat mensen "vinden", en hier uit de doeken komen doen, is dus wel relevant, anders moet je maar tussen gelijkgestemden blijven en lekker egotrippen en mind-masturberen.
Wat de fiscus betreft, die werkt voor de staat zijn rekening . En de staat, dat is het volk , de inwonende, oorspronkelijke burgers die belasting betalen. Hetgeen vreemd volk van de staat zijn centen komt opsouperen, dat zijn wel degelijk de zaken van het volk. Maar mischien ben jij voorstander van een dictatuur, waar het volk moet zwijgen en zwoegen, om de elite en zijn knechten vet te mesten ?
Oud 22 december 2008, 23:34   #88
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
ik ben hier pas een paar dagen.
Onder deze naam toch. Maar niemand hier is je vorige exploten vergeten hoor, Carlgustaaf/Forumspook/Wild Cannibal/Piraat. Je viel de eerste dag al door de mand.
Oud 22 december 2008, 23:37   #89
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Maar mischien ben jij voorstander van een dictatuur, waar het volk moet zwijgen
Niet het héle volk hoor. Alleen degenen waar niets dan vuilbekkerij uitkomt.
Oud 22 december 2008, 23:39   #90
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Onder deze naam toch. Maar niemand hier is je vorige exploten vergeten hoor, Carlgustaaf/Forumspook/Wild Cannibal/Piraat. Je viel de eerste dag al door de mand.
Geen idee waar je over praat, man. Blijf bij het onderwerp, astemblief. Je argumenten zijn op zeker ? Dan beginnen we maar met mensen persoonlijk aan te vallen ? Klein, heel klein Je maakt je hopeloos belachelijk.
Oud 22 december 2008, 23:40   #91
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Geen idee waar je over praat
Natuurlijk wel.
Oud 22 december 2008, 23:42   #92
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dan beginnen we maar met mensen persoonlijk aan te vallen ?
Druk eens op het driehoekje en meld aan de moderatie dat iemand hier beweert dat jij de zoveelste reïncarnatie bent van Carlgustaaf/Forumspook/Wild Cannibal/Piraat. Misschien geven ze je wel gelijk en krijg ik strafpunten.
Oud 23 december 2008, 06:48   #93
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Druk eens op het driehoekje en meld aan de moderatie dat iemand hier beweert dat jij de zoveelste reïncarnatie bent van Carlgustaaf/Forumspook/Wild Cannibal/Piraat. Misschien geven ze je wel gelijk en krijg ik strafpunten.
Ik hou me niet bezig met klikken en gaan janken bij de chef . Ik laat dat vieze jobke over aan lafaards. Maar als je daar zin in zou hebben, ga je gang. Je zou toch eerst wel wat bewijzen moeten vinden om je verzinsels hard te maken, anders zijn beschuldigingen niet veel waard vrees ik...
En nu terug naar onze zaakjes, please. Want je poogde de discussie terug te leidden tot mijn persoontje, waar het helemaal niet over ging = Ik had het dus over onze nationale rusthuizen en dat die onrechtmatig vol kersvers geïmporteerde ouden van dagen uit de Magreb gestopt worden, op kosten van de Belgische belastingbetaler. Die oudjes spreken dikwijls nog geen woord Nederlands of Frans, men moet dus bevoegd volk in dienst nemen om hen te verzorgen, nog méér Magrebijnen dus . En zo palm je , na de straat, en het openbaar vervoer, de rusthuizen in. Nu nog de regering infiltreren , en binnenkort kunnen we de sharia invoeren. Maar dat zie jij wel zitten mischien...?
Oud 23 december 2008, 08:50   #94
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Geen open ruimtes in Nederland?
Nederland heeft er net door haar concentratie van bewoning kunnen voor zorgen dat de open ruimtes bewaard blijven.

Op vlak van Ruimtelijke Ordening heb je een mooie kruisbestuiving tussen Vlaanderen en Nederland. Vlaanderen kijkt naar Nederland en wil haar model van verdichting en concentratie overnemen. Nederland kijkt met interesse naar de Vlaamse methodiek van structuurplanning.
Nooit gedacht dat ik ooit nog iemand in de context van de vaderlandse Ruimtelijke 'Ordening' de termen 'methodiek', 'structuur' en 'planning' zou tegenkomen zonder erbij.

abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 10:57   #95
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik had het dus over onze nationale rusthuizen en dat die onrechtmatig vol kersvers geïmporteerde ouden van dagen uit de Magreb gestopt worden, op kosten van de Belgische belastingbetaler. Die oudjes spreken dikwijls nog geen woord Nederlands of Frans, men moet dus bevoegd volk in dienst nemen om hen te verzorgen, nog méér Magrebijnen dus . En zo palm je , na de straat, en het openbaar vervoer, de rusthuizen in. Nu nog de regering infiltreren , en binnenkort kunnen we de sharia invoeren. Maar dat zie jij wel zitten mischien...?
Gelieve aan te tonen dat:
  • onze rusthuizen "vol" geïmporteerde ouden van dagen uit de Magreb gepropt worden (aan de hand van onafhankelijke cijfergegevens graag);
  • die ouden van dagen in die rusthuizen verblijven op kosten van de Belgische belastingbetaler (alweer - uiteraard - aan de hand van onafhankelijke cijfergegevens)
  • die ouden van dagen geen woord Nederlands of Frans spreken (graag een enigszins betrouwbare bronvermelding die buiten jouw persoontje ligt)
  • er sinds het ontstaan van dit fenomeen méér Magrebijnen in dienst worden genomen in rusthuizen (moet ik nog herhalen dat ik hiervoor graag betrouwbare en onafhankelijke cijfergegevens wil zien?)
Oud 23 december 2008, 14:39   #96
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelieve aan te tonen dat:
  • onze rusthuizen "vol" geïmporteerde ouden van dagen uit de Magreb gepropt worden (aan de hand van onafhankelijke cijfergegevens graag);
  • die ouden van dagen in die rusthuizen verblijven op kosten van de Belgische belastingbetaler (alweer - uiteraard - aan de hand van onafhankelijke cijfergegevens)
  • die ouden van dagen geen woord Nederlands of Frans spreken (graag een enigszins betrouwbare bronvermelding die buiten jouw persoontje ligt)
  • er sinds het ontstaan van dit fenomeen méér Magrebijnen in dienst worden genomen in rusthuizen (moet ik nog herhalen dat ik hiervoor graag betrouwbare en onafhankelijke cijfergegevens wil zien?)
Niets is beter dan zelfbediening : ga een kijkje nemen in de rusthuizen, en zie wie daar woont, en werkt. = meer bruin als blank. Juist je ogen gebruiken, en je oortjes openzetten. Niet te moeilijk voor jou ?
Oud 23 december 2008, 15:28   #97
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Niets is beter dan zelfbediening : ga een kijkje nemen in de rusthuizen, en zie wie daar woont, en werkt. = meer bruin als blank. Juist je ogen gebruiken, en je oortjes openzetten. Niet te moeilijk voor jou ?
In de rusthuizen waar ik kom is dat niet het geval. Jij komt hier met een bewering op het forum, dan is het aan jou om die bewering hard te maken. Kan je dat? Doe het dan. Kan je het niet? Zwijg dan liever.
Oud 23 december 2008, 16:44   #98
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
In de rusthuizen waar ik kom is dat niet het geval. Jij komt hier met een bewering op het forum, dan is het aan jou om die bewering hard te maken. Kan je dat? Doe het dan. Kan je het niet? Zwijg dan liever.
Jij zult wel in rusthuizen gaan waar het intern reglement stippelt dat niet-blanken niet aanvaard worden. Waar de directie een niet-democratische ideologie aanhangt. Net zoals je waarschijnlijk woont in een " witte " villawijk. Zo is het gemakkellijk om " verdraagzaam " te zijn, en te blijven. Ik kén dat soort mensen... Stop ze in een populaire buurt vol Marrokanen en dergelijke, en het duurt geen 3 maanden of ze zijn de vurigste VB-stemmers geworden...
Oud 23 december 2008, 16:45   #99
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
ik geloof helemaal niet dat jij ooit in rusthuizen komt. Bewijs dat !!! (om me maar eens aan te stellen zoals jij )
Oud 23 december 2008, 18:15   #100
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Barbaar..Rhiannon heeft wel een punt. Ik kom ook in rusthuizen, welgeteld tot heden een Marokkaanse bejaarde gezien..die mensen willen juist niet in een rusthuis omdat ze inderdaad gene Nederlands spreken, halal eten willen en een gebedsruimte.
Ze vinden rusthuizen niet aangepast aan hun noden en wonen meestal in bij hun kinderen, niet de dochters maar zonen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be