![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom zoeken naar godsbestaan, terwijl zijn tekenen overal zijn ?
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zoeken naar godsbestaan, terwijl zijn tekenen niet te bespeuren zijn ? Laatst gewijzigd door system : 23 december 2008 om 15:56. |
|
|
|
|
|
|
#103 | ||
|
|
Citaat:
Uw levensbestaan duidt al opzich van zijn bestaan, of denk je dat jij je eigen leven in je eigen handen bezit ? Indien wel, verhinder dan de dood als uw tijd komt om te sterven,. Citaat:
|
|
|
|
#104 | |
|
|
Citaat:
Zijn teken zijn er wel, het is uw ego die je verhindert om dit in te zien, je grondelijke smagden, je verlangen naar wereldelijke leven, je liefde voor je eigen, en je angst tov verandering,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 december 2008 om 15:59. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Verhinder is dat ik leven creëer! En ik kan dat!
Mijn blog: http://thethumbingtraveler.tk/ Laatst gewijzigd door diminike : 23 december 2008 om 16:01. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
Kun jij als mens daar verandering aan brengen ? het antwoord zal alvast "Neen" zijn.
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar sta me toe hieraan zeer ernstig te twijfelen. Laatst gewijzigd door system : 23 december 2008 om 16:01. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
te manipuleren in het labo. Mensen zijn een volgende stap.
|
|
|
|
#109 |
|
Lokaal Raadslid
|
Maar, ook de schepper kan ons niet langer doen leven.
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(los van de vraag of zoiets een goed idee is). Nu, als we levende wezens kunnen creëeren die niet meer gevoelig zijn voor veroudering zoals we dat nu kennen, laat jij dan je geloof los? |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
Er zijn werken in die richting ja, dat sterkt juist de theorie van oorzaak-gevolg, maw een beduidende teken dat er een schepper ons tot deze leven heeft laten bestaan,
|
|
|
#112 | |
|
|
Citaat:
Ben jij een naaste van de schepper , om te kunnen weten wat de schepper, kan en niet kan ??? Verheven is hij, op aarde en hemel.
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
God bestaat niet, zeker nu de mensheid de sleutels van de ontsterfelijkheid in haar eigen handen heeft (genetica).
God bestaat dus niet, en is dus als idee ook helemaal niet meer relevant. De mens staat centraal. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Ik weet wel dat ik mijn leven in eigen handen heb. Dat ik zelf kan bepalen hoelang ik leef, tot dit biologisch niet meer mogelijk is.
|
|
|
|
#115 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#116 |
|
|
En wie heeft daar ooit gebruik van kunnen maken ? zelfs de sterkste man ter wereld was vorige jaar nog gestorven.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 december 2008 om 16:34. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Lokaal Raadslid
|
En omdat sterke mannen doodgaan is er een schepper. Wat een simpele redenering.
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hehe, eigenlijk wil hij met die smiley laten zien dat hij "met zijn mond vol tanden" staat.....
Zijn voorraadje citaten zal waarschijnlijk uitgeput zijn,en zonder enig ander argument sta je daar dan in zijn geval..... |
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zijt gij een naaste van de Schepper Om te kunnen weten wat de Schepper Allemaal wèl kan? Heeft hij het u gezegd of op een brief getijpt ? Of weet ge het omdat ge de Schepper zelf zijt?? Laatst gewijzigd door system : 23 december 2008 om 17:57. |
|
|
|
|