![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7021 |
Staatssecretaris
|
![]() Whatever, die lelijke torens steekten iets te hard in de ogen van Vader Zon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7022 |
Gouverneur
|
![]() Welke gaten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7023 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7025 |
Gouverneur
|
![]() Alweer schrik om op een vraag te antwoorden?
Welke gaten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7026 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#7027 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het heeft gewoon geen nut om op jou vragen te antwoorden. Het past toch niet in jou kraam en dan zeg je voor de 3000ste keer dat je mij in je negeerlijstje gaat zetten. Negeerknop dus wederom stuk? ![]() Voor iemand die mij wil negeren vind ik dat je me toch wel veel vragen steld en blijkbaar wil horen wat ik erover denk of weet...beetje tegenstrijdig niet? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 22 december 2008 om 16:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7028 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je gebruikt dit enkel om de vragen te ontwijken. Welke gaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7029 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens, dit moet een believer nu juist zeggen ja. ![]() Negeerknop stuk?
![]() |
![]() |
![]() |
#7030 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eti1777 : 23 december 2008 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, groot verschil met wat jij zegt e, het ontwijken van "de" vragen of gewoon niet op jou 1ne vraag antwoorden.
Nogmaals, voor iemand die mij wil negeren blijf je toch dikwijls op mij reageren ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 24 december 2008 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7032 | |
|
![]() Er is weer een nieuwe getuigenis opgedoken ivm de controlled demolition van WTC7. Dit is de zoveelste die het zegt.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 24 december 2008 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7033 |
|
![]() *knip*
Ik stel voor dat u de persoonlijke aanvallen in 2009 gewoon weglaat, dat is de wens van de moderatie. ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Starfire : 25 december 2008 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7034 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7036 |
Burgemeester
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gieren lachen brullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7037 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik als architect hier kwijt wil over 9/11
De twee torens waren zogenaamde kokergebouwen. De kokerconstructie heeft namelijk een revolutie teweeg gebracht voor de kantoorbouw. Vroeger werden wolkenkrabbers alleen gemaakt met de kolommen in een gridpatroon. Nadeel van deze manier van constructie is dat de kantoorvloer telkens onderbroken wordt door die kolommen en dat de invulling hieraan aangepast moet worden. Geen vrij vloergebruik dus. Voordeel is dat je een heel stijf geheel krijgt dat extra belastingen ten gevolge van schade zeer goed kan opvangen. Bij de twin towers heeft men echter alle kolommen naar de gevel en de liftkoker verplaatst. Zo krijg je een gigantische vrije oppervlakte zonder obstakels. Nadeel is dat wanneer er iets mis gaat met de centrale liftkoker het hele gebouw op instorten staat. Bij het WTC hadden ze de centrale liftkoker bekleed met gipskartonplaten. Immers gipskarton is een zeer goed brandwerend materiaal. Waar men echter geen rekening mee gehouden heeft is dat gipskarton heel slechte mechanische eigenschappen heeft. Een hamer is al voldoende om door een gyproc muur te breken. Een passagiersvliegtuig................. Toen het vliegtuig het WTC binnenvloog heeft het alle brandbescherming van de centrale koker weggescheurd. De brand heeft het reeds verwrongen staal nog verder verzwakt (hitte maakt staal zacht en smeedbaar). De bovenliggende verdieping is op de plaats van de koker naar beneden gezakt. Bij het middendoorzakken zijn de verdiepingen losgescheurd van de buitenkolommen en binnen de buitengevel naar beneden beginnen vallen. De buitengevel is vervolgens zoals een geschelde banaan naar beneden gevallen samen met de verdiepingen. Moesten de WTC torens gebouwd zijn volgens het rasterplan dan zouden zij nooit zo catastrofaal ingestort zijn. De empire state building is zo een rastergebouw en daar is reeds een B-17 ingevlogen. De boerentoren in Antwerpen is ook zo een gebouw gebaseerd op een rasterplan en daar is reeds een V1 ingevlogen. Hetgeen, als je schaal in beschouwing neemt, ongeveer overeen komt met een vliegtuig groter dan een Boeing 747 die in het WTC zou vliegen. Het enige dat ik vreemd vind is de instorting van WTC 7. WTC 7 was wel een gebouw met een rasterplan. Het vreemde is dat je op de filmpjes van de instorting duidelijk kan zien dat de instorting beneden begint. Mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat door de seismische schok van de WTC torens de fundering van WTC 7 zwaar beschadigd werd en uiteindelijk door assymetrische belastingen de draagkolommen uitknikten. Deze verklaring is echter zeer onwaarschijnlijk aangezien andere aanpalende gebouwen met dezelfde constructie het niet begeven hebben. Mijn conclusie: Het enige merkwaardige is de instorting van WTC 7
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 december 2008 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7038 |
Burgemeester
|
![]() Hallo
Je had Richard Gage zijn lezing dan toch es moeten komen beluisteren... Je kan hier nog dingen vinden. http://www.vigli.org/news.htm WTC1 het begin van de "INstorting" en eronder een opgebrand gebouw met stalen kader in Delft van Bouwkunde dat 24 uur brandde. Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 24 december 2008 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7039 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over het gebouw in Delft kan ik weinig zeggen aangezien ik de plannen hiervan niet ken. Op het eerste gezicht kan je wel duidelijk zien dat de constructiewijze helemaal niet hetzelfde is. De sleutel tot de instorting bij brand van een stalen gebouw is de brandbeveiliging van de constructie (thermische massa, isolatie, overdimensionering, sprinklerinstallatie, schuimende verf, etc). Bij het WTC geraakte de gyproc (isolatie en thermische massa) zwaar beschadigd en was de brandbescherming gereduceerd tot 0. Neem je de brandbeveiliging weg dan is elk stalen gebouw binnen het uur gedoemd om geheel of gedeeltelijk in te storten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 december 2008 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7040 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En het vergelijk even uitleggen met WTC 7? Alvast bedankt. |
|
![]() |
![]() |