![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zal je die vinden beste Liberalist? Toch niet in NL. In Frankrijk ja, daar heb ik voorbeelden genoeg van.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mijn ouders, diep in de 80, wonen nog steeds op zichzelf, mede dank zij mijn broer(s) die dat mogelijk maken. Het kan allemaal wel. Met een beetje familiezin en een behoorlijk geregelde thuiszorg.
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serviceflats zijn ook een goeie oplossing...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Niet iedereen heeft daar geld voor.
Een serviceflat heeft ook sterke beperkingen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 december 2008 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja daar wordt die generatie juist op gepakt, hun eenvoudige volksislam. Salafisten roepen; wij kennen de echte islam! die discussies meegemaakt...niemand ziet die religieuze oorlog maar breekt wel het hoofd over toenemend geweld tegenover poltie en openbaar vervoer. Dan moet je eens luisteren naar wat broeders onder mekaar vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Alleen al in het jaar 2008 is er een immigrantenstroom ter grootte van Haarlem binnegeloodst.
Albayrak, waar ben je nu mee bezig? Ben je half krankzinnig en zit je daarom in de politiek, wat wil je nou toch?
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 24 december 2008 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() wie van jullie is thuis ook aan het kweken? volgens mij is er al meer dan genoeg volk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest: Ik heb een teleurstellende mededeling voor je. Je bent niet geslaagd voor de cursus "Hoe wordt ik plotseling intelligent". Je begrijpt toch zelf wel dat geen enkel klein land als Nederland een dergelijk volumineuze instroom kan verwerken. 125.000 stuks. �* 800 Euro per maand plus aanvullende sponsoring. Je one-liner is evident beneden Amsterdams peil. Rook ze!
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 24 december 2008 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Het sprotje dat je aanduidt zal hooguit 1500kg wegen en als het niet geheel hoekig van vorm is, dus enigermate gestroomlijnd vooral aan de voorplecht dan is voor het bereiken van de "rompsnelheid" 3pk per 1000kg ruimschoots voldoende. De "rompsnelheid" is de snelheid waarboven voor verdere versnelling met derdemachten stijgend vermogen moet worden aangevoerd, plus neiging tot planeren ontstaat door het trachten te beklimmen van de snel toenemende eigen boeggolf, ontoelaatbaar en strafbaar in natuurgebieden en kleine waterlopen (oeverschade). Dus wil je naar 2x de rompsnelheid dan heb je daar 2x2x2 = 8x het vermogen voor nodig en bij 3x: 3x3x3=27x het vermogen. Formule voor rompsnelheid: 4,5 x de vierkantswortel uit de lengte van de waterlijn in meters = km/u t.o.v wateroppervlak, in jouw geval 4,5x SQR5 = 10km/u Verder vrees ik dat je "biodiesel" verwart met PPO (pure plantaardige olie); die 2 hebben echter elk hun eigen problematiek, biodiesel door de agressiviteit tegen rubbers/kunststoffen en PPO door de dikvloeibaarheid en snel vlokken reeds bij mild klimaat. http://www.emis.vito.be/autoverbruik...c=Brandstoffen Edit: ik zag wat laat dat enige anderen je al van info hadden voorzien.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 24 december 2008 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() @Willem
Losstaand van de draad is het zo dat ppo moet behoorlijk worden voorverwarmd wil het (als brandstof) bruikbaar zijn. Om te voorkomen dat mensen op de goedkope plantaardige olie gaan rijden heeft onze criminele overheid ijlings een accijns geheven op plantaardige olie. Nu zit in plantaardige olie suikerstoffen die niet goed zijn voor kleppen en zuigerveren.
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Wel eerst vaststellen welk type hogedrukpomp de diesel heeft want een Bosch-type/klasse kan er wel tegen maar een Lucas-achtige draait geheid zeer snel te pletter. In zeer moderne diesels zou ik er niet mee experimenteren of minstens met de dealer overleggen. In het instructieboekje van mijn MEGA vrachtkarretje met 400cc Kubota twindieseltje 400cc staat met nadruk: NIET DOEN.
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ppo en biobrandstof vormen evenmin een oplossing.
Mijn megakar van 22 ton, indien gebrek aan voldoende wind, wordt voortgeduwd door een 80 pk diesel van Britse komaf. Met ongeveer 150 motoruren per jaar gebruik ik maximaal 500 L brandstof. De meeste zeehavens mogen niet meer zeilend worden aangelopen en is mechanische propulsie een wettelijke verplichting, alsmede radiocommunicatie. Toch begint ook binnen Europa het besef te groeien dat verbetering van de vaarwegen een stuk vrachtwagen verkeer kan wegnemen. De gemiddelde vrachtwagen heeft een motorvermogen van 2-300 pk en een nuttig laadvermogen van 40 ton dus per ton is 7,5 pk nodig. Een modern binnenvaartschip heeft gemiddeld 700-1000 ton laadvermogen en een motorvermogen van plm 1000 pk, omgerekend 1 pk per ton laadgewicht. Meer en meer zie je dat containers op grote duwbakken worden gezet of complete containerschepen via de grote rivieren naar Duitsland gaan. Heel erg jammer is dat spoorbaanvervoer zo vreselijk kostbaar is want ook daar valt een stukje lastenverlichting te vinden voor het steeds toenemende vrachtvervoer.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 26 december 2008 om 13:06. |
![]() |
![]() |