![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister
|
![]() Nog even over die Sharia in Gaza.
Een club als Hamas mag dan wel de baas zijn en doen en laten wat ze willen, maar enige legitimatie van hun handelen zou wel zo handig zijn. En legitimatie moet natuurlijk op de Sharia gebaseerd zijn; geen betere legalisatie dan de Wil van Allah. Daar is aan gewerkt en nu hebben ze wetten waar een ware Mohammedaan blij mee kan zijn: kruisigen, ophangen en handjes afhakken, zweepslagen enz. enz. http://www.ynetnews.com/articles/0,7...643550,00.html Citaat:
Citaat:
Zal Gaza nu een Gidsland worden voor de rest van de Mohammedaanse wereld? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze week heeft iemand nog in een lezersbrief in Humo de Nobelprijs voor de Vrede voor Yitchak Rabin veroordeeld, enkel omdat hij Israëli is. Brainwashing werkt diep hoor...
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1967 was dan ook VOOR de stichting van Eurabia in 1975; Ik ben ook nog opgevoed op school en via de nationale staatszender toen die allemaal nog pro-Israel waren; Dit stopte dus vanaf de oliecrisis om langzamerhand af te glijden tot het niveau dat we nu hebben. Moet je niet vragen: voordat ik het boek Eurabia van Bat Ye'Or gelezen had, begon ik aan mezelf te twijfelen over mijn langetermijn geheugen.... Ware het niet dat mijn vader een onuitwisbare herinnering heeft geimplanteerd door letterlijk voor de TV te zitten supporteren tijdens de 7daagse oorlog, ik zou misschien nog gedacht hebben dat ze steeds "neutraal" zijn....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vader en zoon Eyskens zijn wel trouw gebleven aan hun Israel steun hoor, maar dat van Eurabia dat komt idd overeen met de Grote Switch van Europa richting alles wat maar naar islam ruikt.
PS: vandaag heeft Israel een aanval gepleegd op Gaza. Radio 1 heeft het over tientallen doden, en dan weer over honderden gewonden... ![]() En nee, de aanval was NIET op Gaza maar op Hamas hoofdkwartieren. Omdat de Israeli's het al 2 jaar moeten ondergaan: kassam aanvallen op Israelische dorpen, en de leugenachtige 'bestanden' waar Hamas zich niet aan houdt. En nu gaan we het weer krijgen: "Zielige Pallies! Stout Israel!" (= een actie van het Pallie Platform bondig samengevat). Terwijl ze maandenlang gewaarschuwd waren en gewoon doorgingen met kassams afschieten. Zoals gewoonlijk op burgerdoelwitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Uitroken die religieuze zotten ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over die twee meisjes heb ik dus niks meer gevonden. Bleek minder interessant te zijn dan een luchtballon die tegen een paal vloog.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Nee, was vreemd. Gisteren namiddag om het half uur op Radio 1. Tot 20H, toen hield het opeens op. Op teletekst ook géén woord, op geen enkele zender gisteravond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() In 1967 bestond de Eurabische Nieuwe Wereld Orde nog niet, men beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 27 december 2008 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je eerst even lijkjes gaan tellen voordat je het over holocaust hebt jaanietje? Begin al met je rekensommetjes in Darfur. Als je aan een half miljoen bent mag je even pauzeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij jij eens een les volgen "Aardrijkskunde voor beginners", ciercje? Dan zou je weten dat Darfur niet in Palestina ligt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om je te helpen: hier is een kaart van Gaza. Darfur vind ik er niet op terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eigen schuld, dikke...
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We moeten wat meer afstand nemen tot het Israelisch-Palestijns conflict en niet in één van de twee loopgraven gaan neerzitten. Er is geen reden waarom de muur tussen Joden en Palestijnen moet doorlopen tot hier. Beide partijen begaan wreedheden, en beide partijen beschouwen hun onbenullig regionaal conflictje als het middelpunt van de wereld en verwachten dat wij er allemaal wakker van liggen. Waarom eigenlijk? Ik ben de jarenlange berichtgeving in elk geval kots en kotsbeu, en ik vind dat er gewoon een mediastop moet komen. En als heel de wereld het beu is, misschien dat joden en palestijnen, als laatste, het ook beu zullen worden.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 december 2008 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Dat is geen slecht idee, Flippend. Ik ben tot�*�*l voorstander van een mediastop.
En dan heb je het nog niet eens over die infantiele vertoningen van allerlei Palestina Comiteetjes en andere theekransjes van boycott-spelertjes (die eigenlijk HELEMAAL niet pro-Pallie zijn, maar vooral: anti-Israel, waarbij het doel de middelen blijkbaar heiligt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik volg de hele discussie (andere draad ook) met grote belangstelling, en ik vraag me af hoeveel van de mensen die posten met toch wel zeer duidelijke opinies en het kiezen van een kant in het hele conflict, ook echt zelf al in Gaza/Israel geweest zijn. Of zelfs hoeveel mensen zelf Palestijnen/Israeli's in hun vriendenkring hebben. Ik heb zelf vele malen in Israel vertoefd, en als ik in deze hele catastrofe dan toch een kant moet kiezen, kies ik op basis van wat ik ter plekke gezien en beleefd heb toch voor de Israeli's. Ik ben niet Joods, niet moslim, ik ben 100% agnost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weet ik ook dat niet iedere Israëli achter deze politiek staat, en dat er ook vanuit Israëlische zijde steungroeperingen aan Palestina zijn. Maar uiteindelijk is de politiek vanuit de Israëlische staat al 60 jaar onveranderd: niets meer of niets minder dan de poging tot volledige fysieke uitroeiing van het Palestijnse volk.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben die mensen-die-er-geweest-zijn misschien ook eens een tijdje in Sderot of andere toeristische Israelische Kassam-bezichtigingsplaatsen geweest?
![]() |
![]() |