![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Albert gaf Martens een zedenpreek
na zijn halfzachte verkenningsweek. En dus mag Herman tonen wat hij kan. Een schoolvoorbeeld van een tsjevenstreek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() kijk, deze kan ik wel pruimen
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Nu gaat er juist dezelfde regering zijn alleen nu met de kamervoorzitter ipv Leterme en De Clerck ipv Vandeurzen. Dit is gewoon een Leterme II, en als die CD&V'ers denken dat ze de kiezers de mond gaan kunnen snoeren tot 2011 en er met geen enkel zetelverlies in Vlaams & Europees parlement van af gaan komen zijn ze goed verkeerd. En het is een schande dat Reynders hier vlekkenloos uit gaat komen en Minister van Financiën mag blijven in deze tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Een echte CVP man !
Ik eerste minister.... nooit... nooit ....nooit. Hij heeft Albert zijne kop gezien en doet in zijn broek, wat een schijter van ne vent is dat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[Albert stands up and shakes Wilfried] Albert: [shouting] You can act like a man! [Albert slaps Wilfried ] Albert : What's the matter with you? Is this how you turned out? A Rue de la loi finocchio that cries like a woman? [Albert imitates him sobbing] Albert: "What can I do?" "What can I do?" What is that nonsense? Ridiculous. You spend time with your party? Wilfried: Sure I do. Albert: Good. 'Cause a man who doesn't spend time with his party can never be a real man. Come here...You look terrible. I want you to eat. I want you to rest a while. And in a month from now, this CD&V bigshot's gonna give you what you want. Wilfried: It's too late, we must have a formateur in a week. Albert : I'm going to make him an offer he can't refuse. Now, you just go outside and enjoy yourself, and uh, forget about all this nonsense. I want you, I want you to leave it all to me. Laatst gewijzigd door Zucht : 28 december 2008 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Ik ben in geen 15 jaar veranderd".... we zullen zien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() De gemiddelde laffe Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik denk niet dat ik tot de soort van de gemiddelde Vlaming behoor nee, waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Volgens mij is het van niet willen maar van moeten.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() De Hells Angel soort, zoals u weet of niet weet, daar worden geen gemiddelde mensen aangenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() van rAmpuy... voor de Vlamingen.
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Dat is graag gedaan vriend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() **Met zware stem: Soms was hij wel goed he Mike.
|
![]() |
![]() |