![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() Ja, maar met al die splinsterpartij wordt het politiek landschap niet echt overzichtelijk.
Trouwens, ging de Liberale Alliantie niet samen met SoLiDe en VeiligBlauw geen kartel vormen? |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het u reeds voor de geest gekomen dat dat fameuze comité een mantelorganisatie is van het Vlaams Blok? |
||
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat er vele verschillende strekkingen in vertegenwoordigd waren? En dat het bon ton was bij de pers om dit comite af te schilderen als een mantelorganisatie van het Blok? |
|
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB+COMITE zegt: 80% van de Vlamingen is tegen, schande! Mooi, maar 80% van de Vlamingen is ook tegen separatisme. Mantelorganisatie dus |
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben eveneens tegen separatisme, maar dat houdt mij niet tegen om tegen het vreemdelingenstemrecht te ageren! Uw vergelijking en de daaruit voortvloeiende conclusie houdt dus absoluut geen steek. De BUB had kunnen meewerken tegen het vreemdelingenstemrecht, zonder daarvoor voor het separatisme te moeten kiezen. Het Blok heeft geen alleenrecht om te strijden tegen fundamenteel onjuiste zaken! |
||
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het dossier “stemrecht voor migranten” beheerst al maanden de politieke agenda. Het is overduidelijk dat minstens driekwart van de Vlaamse bevolking niet wil weten van toekenning van stemrecht aan vreemdelingen die niet over de Belgische nationaliteit beschikken. Het verlenen van stemrecht is een fundamenteel beginsel in de democratische samenleving. (...)Het ‘actiecomité tegen het stemrecht voor vreemdelingen’ wil over de partijgrenzen heen de krachten bundelen om te beletten dat een Franstalige meerderheid, gevolgd door slaafse SP.A-ers en Spiritisten, haar wil opleggen aan een uitgesproken Vlaamse meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is zo dat de Franstalige partijen en de SPA-Spirit dit tegen de wil van de Vlamingen (en de Walen) hebben goedgekeurd. Maar misschien ziet U dat anders? |
||
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() Beste Stijn,
Hou je er een hidden agenda op na, of waar in godsnaam heb jij gelezen dat Solide en Veilig Blauw een kartel met onze Liberale Alliantie zouden aangaan. Het is niet omdat je niets uitsluit, dat dit dan zo perse zal zijn, ook al ware het misschien gewenst. Of heb jij een glazen bol ?
#71 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb mijn bronnen
![]() Trouwens, dat kartel, 'Liberaal Kartel' zou het trrouwens heten zou zelfs stemadvies van het Appèl moeten krijgen. |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar ik zie het al voor me: Al die professionele partijenoprichters, die erop kicken een persconferentie te geven, aan één tafel... |
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUB was er eerst, en wij hebben ons steeds achter ons gemeenschappelijk doel geschaard. Dat de windhanen ter rechterzijde van Atilla de Hun (maar nu en dan ook eens aan de linkerzijde van Stalin, naargelang het uitkomt) maar splitsen en ruziemaken. Van BUB bestaan er geen splinterpartijen, en stap voor stap komen wij dichter bij ons doel. Langzaam maar zeker, langzaam maar zeker...
|
![]() |