![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat past bij jou? | |||
ik ben vrouw en vrijgezel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
ik ben man en vrijgezel |
![]() ![]() ![]() |
32 | 71,11% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
11 | 24,44% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge gaat studeren voor het geld dan zit ge verkeerd. Want dan komt ge bedrogen uit als ge merkt dat de mens die op zijn 18de is begonnen te werken door ancienniteit al evenveel als u verdient op zijn 23ste en daarbovenop al 5 jaar vollen bak heeft kunnen sparen. Wat wel waar is, is dat ge beter werk hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Dat weten we mijn beste Dronkoers
![]() Maar ik vind het niet netjes om mensen die streven naar iets af te doen als iets negatiefs. We hebben dat veel te weinig in onze maatschappij waar middelmatigheid regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Even doornemen: Citaat:
Citaat:
Had je één vriend die gelukkig èn vrijgezel was èn had gevraagd waarom hij een partner (wederhelft?? zijn de mensen van zichzelf niet compleet mss? ![]() ![]() Wie op een forum zit kies je zelf niet. Er zullen dus mensen zijn met heel andere ideeën dan jij, waar je nog nooit zo rechtstreeks mee in aanraking bent gekomen. ![]() Citaat:
![]() Kan je niet gewoon aanvaarden dat er mensen zijn die als single ook heel gelukkig kunnen zijn? Omdat jij ongelukkig was als single en jij alles moest doen om het te kunnen "uithouden", moeten andere mensen dat ook vinden? Al wie zegt dat dat niet zo is, liegt en moet dringend terug in de realiteit worden geworpen door almachtige largo_w? Stel je voor dat het werkelijk zo zou zijn dat er mensen zijn die unhappy zijn met hun single-bestaan en dat proberen te verdoezelen, denk je dan dat je een positief iemand bent door die mensen eens even "met hun voeten op de grond te zetten"? Toffe kerel. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het kan echt hoor, gelukkig zijn in en door een relatie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier over buitenland avonturen kwa werk en opleiding, jobhoppen, soms gekke dingen doen kwa geld, met kameraden terug "oldskool" amuseren, enz ![]() Als ge gewoon werkt, en een vast ritme aanhoudt, kan ik me snel inbeelden dat single zijn niet preferabel is. Dan is het inderdaad gewoon fijner als ge iemand hebt waarmee ge uw leven kunt delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat is niet te lang?
![]()
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Ik definieer dat tot het punt waarop ik zoiets heb van : ik heb mezelf genoeg ontwikkeld en nu wil ik wat zekerheid en stabiliteit in het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat is waarschijnlijk ook niet de juiste instelling ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() De kans dat je zo iemand zal tegenkomen zit er dus in. Maar ik vrees dat we dan een Dronkoers zien die hier dagelijks komt klagen over het gezeur, gezaag en gepamper van zijn partner en die zijn vrijheid terugwil. ![]() Iets anders dat hier niet aan bod kwam: als single vind ik dat je hechtere vriendschapsrelaties hebt... Je kan ook veel meer tijd spenderen met vrienden, en dan veel meer halen uit die band. Iets wat ik bij koppels toch langzaamaan zie verdwijnen, ondanks mooie beloftes. Ze werpen zich als het ware voor een stuk terug op mekaar. Dat is vaak jammer. Moest ik die hechte vriendschappen niet (meer) hebben, dan zou het bestaan als single voor mij wel moeilijker zijn. Ikzelf ben ook niemand die echt 'alleen' door het leven kan. Maar zoals het nu is, voel ik mij allesbehalve eenzaam en vind ik het allemaal perfect. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 december 2008 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1 keer heb ik iemand gehad die dat goed oplostte: Die wou alleen maar weten waar ik zat (als ze niet meeging), voor het geval er iets moest gebeuren, en wenste me een aangename avond. Wel, als ze me zo behandelen, kom ik automatisch vroeger en nuchterder thuis ![]() Iedereen tevreden ![]() Citaat:
uw vrienden zullen wel weten dat je af en toe eens alleen wil zijn, en uw vriend(in) weet wel dat je eens alleen met uw maten wil zijn, niet? ![]() Vrijgezel zijn maakt het natuurlijk makkelijker ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou het liever andersom zien ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 31 december 2008 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |