![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En als er nu iemand is, die in zijn woordenkramerij lijkt op iemand uit het Ançien Régime dan is het wel diezelfde Annemans. Altijd dezelfde prietpraat van Annemans. Als 30 jaar lang. Laatst gewijzigd door system : 31 december 2008 om 20:06. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
Armand dedecker heeft trouwens al laten weten dat HIJ de enige 'eerste burger van het land' is, daar er blijkbaar een regel is dat de oudste voorzitter die 'titel' mag dragen... hij liet dit bericht direct verspreiden van zodra bekend werd dat Dewael overstapte... Hij liet weten 'dat hij nu deze titel aan zijn naamkaartje mag toevoegen'...
alstublief zeg... de hautaine houding druipt ervan af... ze zouden moorden voor zo'n domme titel!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vreemdeling
|
De reactie van A. Dedeckèèèèèr (goed uitspreken aub) typeert de mentaliteit van de hui-
dige politiekers : ikke, ikke, ikke.... De benoeming van Dewael als eerste ( of tweede ?) burger van het land bewijst ook hoe het momenteel gesteld is met onze leiders. Een vrouwengek, waar soms de whisky nog uit zijn ogen springt, met boter op zijn hoofd, die blijkbaar niet weet wat er op zijn kabinet gebeurt, ja die krijgt de belangrijkse politieke post in België. Arm België, maar ... ge krijgt maar de politiekers die ge verdient. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
ik vraag me af hoeveelste burger ik wel mag zijn.
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 |
|
Vreemdeling
|
Ja, beste Cisalpina, ik zal zeker deze rotboel niet vergeten zijn in het stemhokje, hoor.
Wij mogen wel nog niet weten wanneer, maar op dit vlak heb ik een olifantengeheugen, dus geen apengeheugen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In juni zijn er alvast regionale verkiezingen. Kunnen we minstens de eerste keer laten blijken wat we er van vinden.
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bent minstens de derde burger van het land.
|
|
|
#29 |
|
Gouverneur
|
mooi, ik zet het onmiddellijk op mijn kaartje.
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij krijgen niet de politici die we verdienen, we krijgen de politici die ons opgedrongen worden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 1 januari 2009 om 10:21. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
allez ja, ik begrijp wel wat je wil zeggen, hoor. Het is sowieso al niet ok dat wij voor de helft bestuurd worden door mensen die we niet kunnen wegstemmen.
|
|
|
|
#33 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
EDIT: voor dat laatste heb ik het over de Kamer. Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 1 januari 2009 om 10:50. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vreemdeling
|
Juist Distel. Alles wordt ons opgedrongen door de particratie. Maar ook aan die particratie kunnen wij wat doen in het stemhokje. Ik blijf erbij : niet vergeten in juni 2009 !!!
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Dit is Belgie anno 2009...
|
|
|
|
#36 |
|
Vreemdeling
|
Pinarello : ge vergeet de VLD. Wij zijn dus maar het "kiesvee" om die mannen de macht te geven om nadien toch hun goesting te doen. Vergeet ook de rol v/d monarchie niet...
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je vergeet de Walen, zij zitten zelfs met meer in de meerderheid dan dat er vlamingen inzitten.
|
|
|
|
#38 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
Een land krijgt een functionaris die het verdient. Belgie heeft dit over zichzelf uitgeroepen. Vlaanderen kan en moet zich redden.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|