![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U verwart trouwens cultuur met wetten en rechtsregels. De twee zijn verschillende materie.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Banneling
|
Een vod papier van een staat die binnenkort niet meer bestaat ! Meer is dat niet, die Identiteitskaart... Die mensen zijn gewoon mislukte belgen...
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
De wetten zijn wel degelijk dezelfde, maar worden mischien niet op dezelfde wijze uitgevoerd ? Bevelen van hogerhand ? Iedereen weet nu wel dat er in dit apenland wel eens een loopje genomen word met de scheiding der machten, zodoende zou het best kunnen dat rechters van hun broodheren , de politici , opdracht krijgen hun allochtoons kiesvee met welwillendheid te behandelen. In tegenstelling tot de autochtone bevolking, die op uiterst strenge wijze in het gareel gehouden word, vooral als ze ook nog eens Nederlands praten !
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is net als met kinderen, hé : stel een kind is opgewonden en haalt gedurig ezelstreken uit, als je hem niets zegt, nooit onder zijn voeten geeft en/of straft, dan gaat dat kind ook niet stoppen, hé , dan gaat het integendeel van kwaad naar erger. En dit is net wat er nu en hier gebeurt met al die rotverwende snotapen. |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Buitenstampen? Sorry maar dat is onzin, het gaat over jongeren die hier geboren zijn met een Belgische identiteit, dus moet je ook hier die problemen oplossen.
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 januari 2009 om 16:59. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Er is maar één aanpak die bij zo'n gevallen werkt: op de harde manier aan het verstand brengen dat ze zélf in de fout zijn en dat ze voor die fouten zeer zwaar zullen worden gestraft. Geen sissie-gepamper.
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sinds de Franse Revolutie kan je iemand zijn nationaliteit niet meer ontnemen. Wist je d�*t niet? Wil je echt terug naar het Ancien Régime of naar de middeleeuwen? Of wil je dat enkel voor degenen die jij haat omwille van de afkomst van hun grootouders? Laatst gewijzigd door filosoof : 3 januari 2009 om 16:57. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zoiets zou dan ook gelden voor uw kinderen. Ik zou graag uw gezicht zien wanneer uw kroost betrapt wordt op vandalisme of ander kattekwaad en buiten de EU wordt gezet. Iets zegt mij dat u dan opeens heel anders gaat piepen. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 januari 2009 om 17:09. |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Of is dit weer uw zoveelste loze bewering of fantasie?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, ernstig, ik heb niet gezegd binnenskamers, dat doet u. Ik heb gezegd "in familiekring" en dat is toch wel wat ruimer bedoeld dan opgesloten in één kamertje wat aan cultuurbehoud doen. Hoe bedoelt u dat ik cultuur en wetten/rechtsregels verwar? Ik heb er niets op tegen dat ze hun gewoonten en cultuur in familiekring in ere houden, dat is één ding. Verderop heb ik gesteld dat ze zich aan onze wetten moeten houden want anders kunnen ze onmogelijk een waar onderdeel van onze maatschappij vormen. Dat is toch niet zo moeilijk, dunkt me.
|
|
|
|
#255 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 januari 2009 om 17:13. |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sharia is het islamitisch rechtssysteem; uiteraard vormt dit net als hier scheiding der machten onderdeel van een cultuur.
Zo verschillend is dit niet en volgens mij wilt u Marie niet begrijpen, ze zegt er niets tegen te hebben hoe mensen hun overtuiging beleven in hun priveleven.Maar net zoals velen is Marie bezorgd over de maatschappelijk impact van islam en daarin staat ze niet alleen. |
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
U leert tergend traag, blijkbaar. Ik heb u al tot in den treure voorgehouden dat 'bronnen' niet alleen URL's van internetpagina's, Google of Wikipedia zijn. Of dacht u dat ik al de studies die ik hier heb liggen, aan u ging opsturen? Ge moogt ze altijd komen inkijken, dat wel. De definitie van 'een bron' ontgaat u duidelijk compleet. Uw gezaag over bronnen is dan ook echt afgezaagd en zinloos. Tussen haakjes: ik post nooit loze beweringen of fantasietjes op dit forum. Al zou u dat allicht graag hebben, vermits u de harde realiteit blijkbaar niet aankunt. Maar da's uw probleem, niet het mijne.
|
|
|
|
#258 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Culture Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 januari 2009 om 17:42. |
|||
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als men mij om bronnen over mijn beweringen vraagt geef ik ze ALTIJD. Desnoods scan ik ze van hier thuis in. Ik kan dus concluderen dat u er geen heeft.
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Parlementslid
|
Maar sukkeltje, toch. Uitvluchten heb ik niet nodig, mijn kot zit vol bronnen. Ik zal één van de conclusies voor u eens overtypen - mijn goedheid kent werkelijk geen grenzen -: "Hooliganism is an expression of collective narcissistic malfunction". Voil�*. Maar verder kan ik niet gaan, ge moet zelf ook al eens iets leren lezen dat niét op een computerscherm staat. Veel geluk daarmee. Ik hoor u wel terug als ge dat kunt.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 3 januari 2009 om 17:47. |
|
|
|