![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En je zou deze brief eens moeten proberen lezen, dat was ook op 31/12 in Brussel: Prachtig hoor, vredelievend enzo.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 januari 2009 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven met een realiteit. Israel bestaat. Je kan je afvragen of het een goed idee was, maar het bestaat en is erkend. Nu kunnen de Palestijnen nog maar enkel hun grondgebied bevrijden van Hamas en pas dan kan er gesproken worden tussen twee naties.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 januari 2009 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uiteindelijk gaat het om ruzie over een gebied dat niet meer betekenis heeft dan een religieuze. Alle gematigde Joden en Palestijnen zouden evenzeer tevreden kunnen zijn met een stukje land in Australië. Plaats genoeg daar om beiden een gebied te geven dat twee keer zo groot is als wat ze nu hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als dat nodig mocht zijn, dan mag u op mij rekenen om joden te beschermen. Geen probleem. Ik ben een antiracist en ben best bereid mijn nek uit te steken tegen racisten, wie ze ook zijn. Joden zijn niet allemaal zionisten en de joden hier zijn niet verantwoordelijk voor wat Israël doet. Er betogen zelfs vaak joden mee tegen de Israëlische politiek, zoals de UJPB. Dat is ook in andere landen zo: verschillende joden hebben verschillende meningen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je. Ik hoop dat je er ook zo over denkt als je mijn volgende post ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Ga eens kijken naar Gaza, naar de kinderen die door joodse bommen in stukken vaneen geblazen zijn. En dan die vader van die kinderen, als die de joden haat, wijs daar dan met uw vermanend vingertje naar en zeg hem, meneer, u bent ethisch fout. Wie ik had moeten zijn. Het enige groter dan uw pretentie is uw grote eigengelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nee? Ge moest u schamen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Ik woon al lang in het buitenland en verzoek je dan ook vriendelijk om mij in te lichten over de oorzaak van die dodelijke kinderslachtoffers in Antwerpen. Ik heb nl. niets over die Antwerpse epidemie gelezen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat jullie es zogezegd vriendelijk nicht gewusst hatten, is het verwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als de EU samen met USA nu niet ingrijpt, is de confrontatie van een nieuwe holocaust niet te overzien. Ik weet niet of ik de invasie in de Gaza moet/mag rechtvaardigen, maar de invasie is een steun voor Abbas. Ik ben voorstander van een dialoog en een duurzame samenleving in erets Israel en Palestina. Wat Hamas doet, is tegenstrijdig met hetgeen wat in de Koran staat. Joden en Moslims hebben het volgende gemeen: de akeida (het vastbinden) van Itschak. Avraham bond hem vast om hem met tegenzin te slachten en te offeren. Een Engel heeft ingegrepen en een schaap kwam er voor in de plaats. Dat betekent; geen mens mag niet (ritueel) gedood worden. En dat laatste is in de Islam opspraak door (zelf) moordaanslagen. Daar ik de Torah inclusief de Talmud goed ken, herken ik stellingen in de Koran. Dus ik weet waar ik over schrijf en praat. Laatst gewijzigd door wauwelaer : 3 januari 2009 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom zijn er geen betogingen tegen de oorlog in Oost-Congo of andere conflicten ??
En als er die al zijn zijn ze zeker niet massaal. Waarom komen de zwarte in amerika niet op voor de grote mistoestanden in Afrika ? Het gaat allemaal om die religie, en dat klopt toch niet. Waarom hebben mensen die hier zijn geboren, hier zijn opgegroeid en hier zullen blijven zoveel affiniteit met mensen die ze van haar nog pluim kennen ?? De moslim wereld doet meer aan politiek dan de katholieke kerk... en het erge er aan is dat ze geen structuur hebben om de zaken wat te kanaliseren en vooral te kalmeren, iedereen loopt iedereen maar wat achterna! Dat zien we duidelijk hier in Antwerpen. Hamas weet het goed aan te pakken ze maken van de palestijnen weer een symbool, en de terreur groepen hebben weer een rede om snode plannen te smeden. Ik ben er zeker van dat Osama weer zit te genieten in zijn hol!!
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, in Antwerpen. Daar in Antwerpen zijn "60 MINDERJARIGEN" gearresteerd naar aanleiding van hun protest tegen de moord op hun leeftijdsgenoten:
"intellectuele Lichten die opkomen voor hun persoonlijke Rechten daar in Antwerpen !" Hebt ge ze geholpen was mijn vraag,... daar in Antwerpen. Pffff... Laatst gewijzigd door DannyS : 3 januari 2009 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat rechts gespuis, mensen, wordt nl. steeds gekker, of ze zijn radeloos. In Beiji hadden ze ook al vijf kinderen gearresteerd. Daarmee wilde het leger de stad ervan overtuigen de kinderen uit te leveren die op televisie te zien waren met de kleding van gesneuvelde Amerikaanse soldaten.
De vijf aangehouden kinderen waren jonger dan 10 jaar. De Amerikaanse militairen zouden met luidsprekers opgeroepen hebben de kinderen uit de televisiebeelden uit te leveren. Moeten die Antwerpse kinderen nu naar Guantanamo, of niet? |
![]() |
![]() |