![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik zal bij elke demonstratie voorop lopen en mijn steun betuigen aan Hamas, wat ik mijn ogen, en van velen een verzetsbeweging is tegen de illigale bezetter.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft niets. Ik wou alleen aangeven dat ik de Palestijnse strijd voor een eigen staat steun, maar de religieuze dictatuur van Hamas liever vandaag dan morgen zie verdwijnen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 januari 2009 om 11:26. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mee betogen of mee de buurt terroriseren? ![]()
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoedanook zijn deze zogenaamde aanhoudende raketaanvallen NIET de aanleiding voor een Israëlisch offensief die ze liever als defensief willen beschouwen... |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
#27 |
Banneling
|
![]() Ik weet echt niet wat u bedoeld met een religieus dictatuur. Hamas is een verzetsbeweging met als doel Palestina te bevrijden van de bezetter. Hamas geniet steun van de gehele bevolking, op die van Fatah na. Wat ik wel weet is dat als er morgen weer verkiezingen worden gehouden in Palestina, dat Hamas een monsterscore behaalt. Dus Israëlische poging tot een Hamasuitroeien zal enkel het tegeneffect hebben.
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik steun de nationale strijd van de Palestijnen, maar bestrijdt de religieuze strijd van Hamas.
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen weet van de Sharia invoer, maar als de Palestijnen dit zo hebben gewild, is dit toch hun volste recht? Ik hoor de Palestijnen toch niet klagen over een te religieus Hamas? Als de bevolking tevreden is over Hamas en hun relgieuze visie, is dat hun volste recht.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Religie is belangrijk voor de Palestijnen, daar ze verder geen houvast hebben. Leven in pure onderdrukken wekt deze religieuze gevoelens tot een maximum en kan leiden tot fatale gevolgen. Ik wil de nadruk leggen op “gevolg”, daar de oorzaak aan de overkant van de muur moet worden gezocht.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, dan moet u nu wel tevreden zijn met hetgeen er nu gebeurt.
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie zich Hamas Strijder noemt moet hier niet komen loze praatjes verkopen. Migreer gerust naar het Midden-Oosten.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deel van die raketten zijn in Palestina gemaakt, een ander deel is aangevoerd vanuit enkele supportende staten,met oa Iran op de lijst. Citaat:
Citaat:
Andersom is het een pak moeilijker, daar iedere Israëli een functie binnen de IDF bekleed of bekleed heeft. Uitgezonderd van de minderjarigen. Met dit feitje erbij zou ik durven zeggen dat Israël het allemaal nog braafjes aanpakt, want ze hebben zowel de wapens, de ervaring als de manschappen om Palestina te ontdoen van elke strijder van Allah. En ook, internationale druk... leg de resolutie maar bij de andere. Citaat:
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Starfire : 5 januari 2009 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles, ga je niet mee om "scheidsrechter" te spelen? Kwestie, iemand moet toch beslissen wie het eerlijk speelt nietwaar.