![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Schepen
|
![]() Wat is jouw objectieve bron dan, als ik zo vrij mag zijn ?
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dollar-muur is gevallen, het Amerikaanse Rijk is aan het instorten... Tijd om vrede te sluiten, vóór het te laat is! |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de "waarden" van Rusland de uwe zijn verbaast mij niet. U mag voor mijn part gerust naar Rusland verhuizen om uw Goelag-nostalgie bot te vieren.
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland behoort tot de Europese beschaving en heeft een aantal meesterwerken van de Europese cultuur (litteratuur, muziek, ...) voortgebracht. Dat wil ik niet inruilen voor McWorld. U blijkbaar wel. Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 januari 2009 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geduld hebben om al dat geweld aan uw grezen te tolereren?? Welke grenzen??? Deze genzen die Israël zelf met dag dag dieper in Palestijnse grondgebied trekt?? Gaat ge ook op uw lui gat zitten als er morgen een inbreker voor uw deur staat?? En u bent het stereotype dat ik bedoel, zonder veel kennis van de situatie er de Islam weer bijhalen. Ja, u hebt gelijk, het is de schuld van de Islam dat de Palestijnen hun grond kwijt zijn aan de Joden. Joodse kinderen die dagelijks sterven door terreur?? Waar? Wanneer? Hoeveel kinderen? Kunt u hierop een antwoord verzinnen? En geef dan een zelfde antwoord over Palestijnse kinderen. Ik wacht op uw reactie.... |
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een beetje google-Fu zou U geen slecht doen. Dan kan U mijn ongelijk proberen te staven. Citaat:
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De val van de dollar-muur:
http://www.leap2020.eu/USA-2006-2010...1945_a115.html Wat betreft Russische waarden: tussen Dostojevksi en Provokoviev enerzijds & McWorld anderzijds weet ik wel te kiezen, ja. En u? |
![]() |
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() Het is onmogelijk om met de Islam vrede te sluiten. Gewoon omdat al wie anders denkt voor hen geen mensen zijn. En met andersdenkenden wordt niet gepraat. Zo eenvoudig is dat.
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Euh nee, het was Israel dat eerst een tunnel bombardeerde en Palestijnen doodschoot.
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer humaan van de Joden om de humanitaire goederen tegen te houden zodat iedereen omkomt van de honger, ofniet? Of zitten er smokkelwapens in de zendingen misschien? |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lees er eens een reeks op de BBC.Keuze genoeg: http://search.bbc.co.uk/search?go=ho...&Search=Search http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7470530.stm Je antwoordde niet op mijn vraag of jij ooit onder mortiervuur hebt gelegen. Laatst gewijzigd door filosoof : 5 januari 2009 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Deze denkwijze getuigd van weinig kennis over een vredelievende godsdienst. U denkt echt dat een land zomaar zonder gevolgen kan worden binnengevallen. Vrij makkelijk om achteraf de schuld bij de Islam te leggen....
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En ik wil hier verder niet op in gaan. Wie in 2009 nog steeds gelooft in iets als "Islam". Is eigenlijk vooral heel dom.