![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed bezig Jozef, goed bezig. Ik zal dat klasseren bij 'onzin!' en 'flagrante leugens'. Niveau mijn beste, niveau...
Citaat:
Maar meer nog 'verkies' ik een politieke oplossing, geen militaire, één die in overeenstemming is met de laatste resolutie van de algemene vergadering van de VN: onderhandelingen om tot een vreedzame oplossing te komen en een Israël binnen de grenzen van 1967. Daar is Israël dus tegen. Samen met haar broodheer de VS en wat futiele eilanden die door de opwarming van de planeet binnenkort verdwenen zijn. De rest van de wereld is voor (inclusief Iran en Hamas). Ik leg me daar bij neer. Ik vind dat redelijk.
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() Enkele duizenden raketten op Gaza zouden ongetwijfeld vele duizenden doden maken. Ik neem er akte van dat u het Israelische optreden niet bloedig genoeg vindt.
|
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Het getuigt van meer niveau om in enkele woorden de waarheid te zeggen dan om via eindeloze copy paste holle slogans te herkauwen.
|
![]() |
![]() |
#185 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Een vegitariër eet alleen groenten, wat een een humanitariër?) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eneuh, global warming. Waarom vriezen mijn tere delen er dan af?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 januari 2009 om 14:50. |
|||||
![]() |
![]() |
#186 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U neemt trouwens nergens akte van maar verdraait mijn woorden en dat is niet bepaald eerbaar. Citaat:
Ik haal stukken aan die niet bestaan uit slogans maar uit andere mensen hun mening, die feiten aanhalen, analyses geven die kunnen bijdragen aan een beter begrip van de achterliggende problemen. Dat is met dooddoeners als 'Onzin!' en 'Petinente Leugen' of 'Larie en apekool' niet direct het geval.
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De 'internationale gemeenschap' die destijds over dat mandaat voor het historische grondgebied van Palestina besliste, wie was dat precies? En w�*�*r haalden die mensen het recht vandaan te beslissen in de plaats van de toenmalige bewoners van dat historische grondgebied? En op grond van welke criteria moeten net die overeenkomsten wèl als 'uitvoerbaar' en/of 'dwingend' worden beschouwd? 3. Waar die tragische geschiedenis van WO II ook had kunnen op wijzen was dat 'een eigen staat hebben' geen waterdichte garantie biedt voor vrijwaring van oorlog en georganiseerde massamoord. Of op andere dingen, bijvoorbeeld dat men maar beter héél voorzichtig te werk gaat bij het realiseren van een politiek doel, en vooral niet overgaat tot het gebruik van geweld, misschien? En wat met de Verenigde Staten? Waarom had het Joodse volk niet wat meer vertrouwen in dat land? Als er één ideaal thuisland is voor een volk dat zichzelf zo uitdrukkelijk op religieuze basis definieert, dan is het toch wel 'God's own country', zeker? Utah was al grotendeels van de Mormonen, maar er waren veel méér mogelijkheden dan een paar stukken woestijn, neen? Er hoefde ook niemand meer voor weggejaagd te worden, dat was vroeger al gebeurd. 4. 60 jaar en ettelijke miljarden dollars/shekels investering in een hopelijk niet tot eeuwige paranoïa gedoemde 'samenleving' die voor heel wat mensen weinig meer voortbracht dan vernedering, ellende en dood. En die mensen waren daar net zo goed 'ononderbroken' aanwezig, dacht ik. Hoe moeten die mensen het bestaansrecht van zo'n staat aanvoelen? Willen ze wel zo goed zijn even te applaudisseren bij de viering van die 60 jaar? Ik ga het hen niet vragen, maar misschien zijn er wel andere koelbloedigen die dat aandurven, wie weet. 5. OK, laten we d�*t onderwerp dan maar voor een andere draad reserveren. 6. Wat ik in het vet aanduidde versterkt mijn neiging voorlopig sceptisch te blijven tegenover 'verenigde naties'. Zie punt 2. 7. 'Enkele honderden' zijn in mijn ogen enkele honderden tevéél, en ik zie liever geen kinderen (ook geen Israëlische!) het hoekje omgaan omdat zogenaamde 'volwassenen' duidelijk niet in staat zijn te beseffen op wat voor planeet ze terecht gekomen zijn. Het epitheton 'sapiens sapiens' klinkt steeds beledigender, eigenlijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de VN heeft het later geen reet beter gemaakt, die nutteloze, peperdure praatbarrak. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 januari 2009 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
De Vredesconferentie in Parijs, daarna de Volkenbond, daarna de VN. |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Vandaar ook dat de Israeli's absoluut van niemand willen afhankelijk zij voor hun ultieme veiligheid, ook niet van de VS. En welk land zou een natuurlijker thuisland geweest zijn dan het historische thuisland van de Joden? |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is dan nog geschreven door iemand die zich mijlenver van de miserie bevindt. Moet je niet vragen wat in de geesten van het Heilig Land zo allemaal rondwaart. En snapt u nu ook waarom ik helemaal geen behoefte heb aan thrillers of horrorfilms op TV of in de bioscoop? De werkelijkheid is véél erger, de angst moet ik elke dag opnieuw onderdrukken, maar ik laat me voor m'n kop niet tot monsterlijkheid verleiden. I will not be assimilated.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar kan je het als wereldvreemde zelfs tot president schoppen.
|
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dat mag allemaal van jullie. Want uituitiendelijk is dat gewoon weerstand bieden. LOL. |
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde mensen zijn er magistraal in geslaagd om zowel in Duitsland als in Oostenrijk- destijds toch niet bepaald een onderontwikkeld gebied zou ik durven zeggen - een vruchtbare bodem te voorzien voor één van de grote gruwelen uit de geschiedenis van de mensheid. Zouden ze er 'domweg' (of is het 'willens en wetens'?) nog een tweede 'surprise' aan toegevoegd hebben?
|
![]() |
![]() |
#199 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en niet vergeten dat israel hamas financierde omdat de PLO te machtig werd.
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |