![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw masker is hier de laatste posts wel serieus afgevallen mijn beste.... Het totaal aan gewicht van explosieve ladingen door de israelische luchtmacht de laatste dagen gedropt,plus het aantal artilleriegranaten en tankgranaten overtreft al ruimschoots het gewicht dat de palestijnen in wéken in totaal op israel hebben afgeschoten.... Uw oog en tand zijn al méér dan tienmaal gewroken..... |
|
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Svennietje, welk masker laat ik vallen?
Ik heb nog nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik niet bepaald menslievend ben. Humaan zijn is niet mijn sterkste punt. Mijn definitive oplossing oplossing voor het midden oosten. De glazen parking. Mijn definitive oplossing voor het milieprobleem. De mensheid uitdunnen tot 0.5% van wat er nu rondkruipt. En de vormen van humor, genaamd ironie en sarcasme zijn U totaal vreemd nietwaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 januari 2009 om 15:50. |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wéét U dat het nét door mensen zoals U komt dat ginds de toestand totaal uit de hand loopt.... Nog liever elkaar de hersens inslaan dan op een fantsoenlijke basis een akkoord ,aanvaardbaar voor beide partijen uit te dokteren... En o ja mijn beste...Wie is er op 5 november 2008 verantwoordelijk geweest voor het eenzijdig verbreken van het bestand.... Uw israel mijn beste,die in de gazastrook 6 hamasmilitairen om het leven brachten.... Wéét U hoe men zulke acties pleegt te noemen...Uitlokking met voorbedachte rade...Aangezien het in de sterren stond geschreven dat hamas met raketten zou reageren.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 januari 2009 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ziet een kind. Ik kijk daar niet naar uit. 2. Vind ik niet zo'n boeiende materie, eigenlijk. Bijna integendeel, zelfs. 3. Ik ken ook ingenieurs die werkelijk van alles, beh�*lve wapens, ontwerpen. Vreemd, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Hamasmilitairen,
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voornamelijk Hamas-doelwitten: 20 kinderen dood. Man, kom eens tot bezinning. Laatst gewijzigd door system : 6 januari 2009 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
#208 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sarcastisch genoeg, wellicht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je zit er boenk op. ik plant me niet voort.
#212 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hamas en Iran voorstander van een Israël met de grenzen van 1967; laat mij niet lachen. Hamas wil Israël vernietigen (artikel 13 van hun handvest) en de joden uitroeien (artikel 7 van hun handvest) en den Agma van Iran heeft nog niet zo lang geleden verklaard dat Israël van de kaart moest worden geveegd. Dat is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dus dat de ene onder de grond zit. De andere heeft meer kans om bovengronds te blijven liggen. Geweldig verschil. |
|
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
West-Vlaanderen is volgens u dus het gebied met de hoogste concentratie landmijnen ter wereld? |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hij wil het niet vatten. Kan hij wel iets aan doen. In beide gevallen: verloren moeite. |
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat heb ik al gemerkt, ja. 3. Uiteraard! ![]() Neen, ik ga voor permanente samenwerking van iedereen met iedereen, in de mate van het mogelijke, en dat bij voorkeur zonder al te veel geleuter over 'uitverkoren volk', 'ware gelovige', 'erfvijandschap', en wat weet ik nog voor pathetische brokjes pseudo-poëzie uit de overgeërfde mentale diarree van vòòr de "Groote Oorlog", die waarvan zo vurig gehoopt werd dat het de laatste was geweest. Als dat Versailles-gezelschap al iets vertegenwoordigde, zal het wel een wereld zijn geweest die voor dergelijke mentale diarree minstens mede-verantwoordelijk mag worden gesteld. Dat leid ik af uit de onverteerbare brokken waar zij mee durfden afkomen.
|
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() |
![]() |