![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 januari 2009 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() http://www.blokbuster.be/site/bb/htd...hp?storyid=933
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#246 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Minister-President
|
![]() Nee, ik denk dat gij uw tegenstanders gewoon niet kent en zwaar onderschat (lichtgewicht als ge zelf zijt). Mijn vijand is - voor de zoveelste keer - niet de individuele vreemdeling. Hij interesseert mij niet.
![]() |
#248 |
Minister-President
|
![]() Zolang NSV zijn VB-etiket behoudt, zal zo'n thema - helaas - niet geloofwaardig overkomen.
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() Beetje elitairder !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#251 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben centrum-links maar toch vind ik dat het NSV op sociaal economisch gebied overschot van gelijk heeft. Op gebied zoals bv homohuwelijk is mij mening toch anders. Toch vind ik dat etische kwestie's nu niet aan de orde van dag zijn. Mijn prioriteit is een sociaal Vlaanderen en daar zie het NSV toch eerder als een bondgenoot.
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 9 januari 2009 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zit wel ietsje ingewikkelder dan dat in elkaar. Er verschijnt een boek over de NSV!-geschiedenis. Mooi en goed zo, betrekkelijk objectief ook. Maar het is een VB-mandataris die het schrijft en het wordt uitgegeven bij de VB-uitgeverij Egmont... ![]() Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 9 januari 2009 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vet kan ik volledig onderschrijven, maar hou toch maar rekening met media en communicatieevolutie !!! naar mijn bescheiden mening zullen hierdoor veranderingen veel sneller gaan én tegelijk veel minder bruuskeren. rassen zijn passé stilstaande culturen zijn passé het westen evoulueert volgens mij naar wat ik zou noemen een 'fusion' cultuur (nee dat is geen eenheidsworst) een cultuur waar je dus naar je eigen individueel (en uiteraard ook cultureel beïnvloed)inzicht, uithaalt wat je wil. ook als oud-NSV'er heb ik daar geen moeite mee, ik vind het boeiend, en ik stel vast dat mijn kinderen nog veel sneller gaan op dat pad ... wat niet wegneemt dat je m.i. om die beweging zonder scrupules te kunnen maken, je heel bewust moet zijn van je eigen roots. je moet je eigen roots door en door kennen en blijvend respecteren om zonder frustratie andere evoluties te kunnen absorberen. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2009 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Uw posting is zeer intressant omdat hij mooi aantoont hoe ook heel wat personen die uit de Vlaamse Beweging komen of zich soms zelfs nationalist noemen, toch zonder enig probleem de gevolgen van de amerikanisering bijna kritiekloos dragen (ok, allicht zal u ook wel eens klagen over zever �* la Jerry Springer op tv, maar het gaat véééél verder dan dat). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de mensen zullen deze keer u niet geloven. Zij zijn niet meer zo naïef als weleer. En bovendien hebt u er een geduchte tegenstander bij: een gedegen genetische wetenschap. En die is van een ander paar mouwen als uw pseudo-wetenschappelijke frenologie. Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2009 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ik leg het altijd zo uit aan de mensen, omdat dat voor mij de logische verklaring is. NSV! is nu eenmaal een rechtse, radicale en Vlaamse vereniging, het is niet onlogisch dat een aantal van zijn leden zich kan vinden in het VB programma. Aangezien dat veel leden ook engagement tonen, is het niet onlogisch dat er een aantal bijvoorbeeld lid of mandataris worden. Het is echter niet zo dat dat voor al de leden van toepassing is en dat NSV! gewoon de VB-studentenclub is, zoals soms op linkse sites wel eens wordt beweerd.. ![]()
![]() |