Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

Discussietools
Oud 9 januari 2009, 20:47   #581
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Dan zal Israel nog meer van zijn krediet verliezen ten aanzien van de Internationale gemeenschap. En ooit zal dat krediet opgebruikt zijn... .
En de dag dat ze van de klaagmuur een klaagvloer gaan maken zullen wij pas lachen...
Dat zal dan het feit zijn dat boontje om zijn loontje komt ,en kunnen de zionistjes zich wéér erg verongelijkt gaan voelen....
Svennies is offline  
Oud 9 januari 2009, 20:55   #582
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Bevestigd door VN-officials:

Mensen samendrijven en ze vervolgens vernietigen... Waar hebben we dat nog gezien? In Bosnië? Of in Vukovar? Of was het in Oost-Europa in WO2?
En dat het nu nét gebeurd door diegenen die de hele wereld er steeds aan herinneren hoe ze hebben geleden tijdens de holocaust....

En weet U,ze zijn helaas géén haar beter dan hun beulen van destijds....

Integendeel.......

En ineens géén Killgore meer te bespeuren.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 9 januari 2009 om 20:56.
Svennies is offline  
Oud 9 januari 2009, 20:58   #583
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Verdomme zeg, men is praktisch bezig met die mensen in Gaza uit te moorden en geen enkele politieke wereldleider grijpt in.

Gewoonweg schandalig.
Uh-Huh is offline  
Oud 9 januari 2009, 20:59   #584
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En dat het nu nét gebeurd door diegenen die de hele wereld er steeds aan herinneren hoe ze hebben geleden tijdens de holocaust....
Het begint steeds meer te lijken op een geplande massaslachting op zjin Servisch:

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF09012009_045

Citaat:
(...)

Volgens een VN-rapport van het Bureau van de Coördinator van Humanitaire Zaken (OCHA) zouden Israëlische troepen op 4 januari in totaal 110 Palestijnen naar een huis in de wijk Zeitoun in Gaza-stad gebracht hebben, met de waarschuwing het gebouw niet te verlaten.

Nog geen 24 uur later werd het huis meerdere keren met pantsergranaten door het Israëlische leger beschoten, melden ooggetuigen in het rapport. Eerst zeiden Palestijnse reddingswerkers dat ze een dozijn lichamen vanonder het puin hadden gehaald, die tot dezelfde familie behoorden. Later liep het dodental op tot dertig.

Het duurde dagen eer ziekenwagens het huis konden bereiken. Gewonden en doden hebben heel die tijd gezamenlijk onder het puin gelegen. Het Internationale Rode Kruis liet weten dat het zijn medewerkers tot woensdag onmogelijk gemaakt werd om de wijk te benaderen.

(...)
Oud 9 januari 2009, 21:04   #585
kilgore
Banneling

Standaard

Er zijn er hier blijkbaar met rare ideen over uitmoorden.En maar overdrijven.
kilgore is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:06   #586
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach ,dan bent U in elk geval de eerste die hier in de discutie zijn mond zal moeten houden wegens veel gezwam en géén enkel ondersteunend bewijs om zijn gezwam te bevestigen.....

Typisch zionistisch gedrag zeker.....

Er staat nochtans een link in die post mijn beste, bewijs geleverd....
Die zin over dat typisch zionistisch gedrag zegt alles over de ingesteldheid van de auteur.
De beschuldiger moet bewijzen en daarvan is niets te zien.
kilgore is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:08   #587
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Verdomme zeg, men is praktisch bezig met die mensen in Gaza uit te moorden en geen enkele politieke wereldleider grijpt in.

Gewoonweg schandalig.
Gegeven de verhouding tussen het aantal doden en het aantal inwoners is dit een voorbeeld van hevig overdrijven.
kilgore is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:09   #588
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Bevestigd door VN-officials:

Mensen samendrijven en ze vervolgens vernietigen... Waar hebben we dat nog gezien? In Bosnië? Of in Vukovar? Of was het in Oost-Europa in WO2?
Gij zijt zelf verantwoordelijk voor de interpretatie die gij aan dit incident geeft.
kilgore is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:13   #589
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kilgore Bekijk bericht
Gegeven de verhouding tussen het aantal doden en het aantal inwoners is dit een voorbeeld van hevig overdrijven.
Ah ja, laat ons wachten tot die verhouding wel klopt. Dan pas zullen we beginnen spreken over uitmoorden.
Uh-Huh is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:14   #590
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ah ja, laat ons wachten tot die verhouding wel klopt. Dan pas zullen we beginnen spreken over uitmoorden.
Er is geen uitmoorden tenzij in uw levendige verbeelding.
kilgore is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:24   #591
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die zin over dat typisch zionistisch gedrag zegt alles over de ingesteldheid van de auteur.
De beschuldiger moet bewijzen en daarvan is niets te zien.
Als Ik Uw posts lees ,moet ik dat helaas wel vaststellen mijn beste...

En samen met mij nog vele anderen vrees ik die er dezelfde conclusie uittrekken....

Het bewijs is geleverd mijn beste.....dat U dat niet aanvaard is geheel voor Uw eigen verantwoordelijkheid....

Maar kom dan ook niet wenen als de dag aanbreekt dat israel zelf eens een flinke dreun op zijn neus gaat krijgen....

Dat zal dan de dag zijn dat er géén mens nog medelijden heeft met de zionistische oorlogsstokers....

Mark my words.....
Svennies is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:32   #592
kilgore
Banneling

Standaard

Citaat:

En samen met mij nog vele anderen vrees ik die er dezelfde conclusie uittrekken....

Het bewijs is geleverd mijn beste.....dat U dat niet aanvaard is geheel voor Uw eigen verantwoordelijkheid....

Maar kom dan ook niet wenen als de dag aanbreekt dat israel zelf eens een flinke dreun op zijn neus gaat krijgen....

Dat zal dan de dag zijn dat er géén mens nog medelijden heeft met de zionistische oorlogsstokers....

Mark my words.....
Bewijst weer eens uw ingesteldheid en meer niet.Selectieve verontwaardiging die niet overtuigt.
kilgore is offline  
Oud 9 januari 2009, 21:37   #593
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Please don't feed the troll.
Oud 9 januari 2009, 21:50   #594
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bewijst weer eens uw ingesteldheid en meer niet.Selectieve verontwaardiging die niet overtuigt.

Uw ingesteldheid is ons helaas al véél langer duidelijk,niet dat U daar fier op moet zijn,in tegendeel.....

U overtuigd nog véél minder mijn beste.....

En nu ga ik de raad van E.Gidius opvolgen...sjaloom mijn beste, en tot ziens in de hel.....
Svennies is offline  
Oud 9 januari 2009, 23:01   #595
matthiasderaedt
Vreemdeling

matthiasderaedt's schermafbeelding

Standaard

zo dramatisch, zo dramatisch. Men moet niet overdrijven. Israel moordt de Palestijnen NIET uit. Wel gebruiken ze extreem en buitensporig geweld. Het verbaal geweld hier is ook niet mis.
Citaat:
sjaloom mijn beste, en tot ziens in de hel.....
Kan het een beetje beschaafder?
matthiasderaedt is offline  
Oud 9 januari 2009, 23:41   #596
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthiasderaedt Bekijk bericht
Hoezo mijn beste, ik ben een atheïst en volgens alle gelovigen ter wereld al bij voorbaat veroordeeld tot de hel....

De tegenpartij echter waarnaar U refereert gaat mits goedkeuring van het gebruikte geweld moreel gezien diezelfde hel tegemoet als ik....

Daarom zeg ik "tot ziens in de hel".....

Of had U liever dat ik de kwestie op zijn zionistisch zou oplossen door middel van bruut geweld....

Dat zou ik gezien mijn legeropleiding best wel kunnen,maar dat zou nu nét te gemakkelijk zijn wéét U....

Diegenen dus het hoekje omhelpen omdat ze het niet met mij eens zijn.....

Dat laat ik liever aan de zionisten over mijn beste,ze bewijzen al méér dan voldoende dat ze in deze materie "heer en meester "zijn....

Laatst gewijzigd door Svennies : 9 januari 2009 om 23:42.
Svennies is offline  
Oud 10 januari 2009, 00:24   #597
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthiasderaedt Bekijk bericht
Citaat:
Uw ingesteldheid is ons helaas al véél langer duidelijk,niet dat U daar fier op moet zijn,in tegendeel.....

U overtuigd nog véél minder mijn beste.....

En nu ga ik de raad van E.Gidius opvolgen...sjaloom mijn beste, en tot ziens in de hel.....
Tot ziens in de killfile was wellicht correcter geweest.
Oud 10 januari 2009, 06:48   #598
kilgore
Banneling

Standaard

Het is grappig te zien hoe de zogenaamde vrienden van de zogenaamde palestijnen in hun eigen propaganda verward geraken.
Als ge wilt grote aantallen burgers doden in een stedelijk gebied dan gebruikt ge zware hoogexplosieve bommen waarmee ge gebouwen kunt vernielen en zeker geen kleine clusterbommen.Maar ja,het is bij bepaalde mensen nu eenmal gewoonte te worden beschuldigingen te uiten van het gebruik van clusterbommen om de tegenstander te criminaliseren.
Gegeven de dichtbevolktheid van Gaza,de lengte en de intensiteit van de operatie is het beweerde aantal burgerdoden het relatief geringe getal consistent met het gebruik van precisiegeleide wapens waarbij niet meer dan het onvermijdelijk minimum aan burgers gedood worden.
Om te zien hoevel doden er vallen wanneer men domme hoogexplosieve bommen gebruikt ,volstaat het te kijken naar de dodenantallen bij luchtaanvallen tegen stedelijke dooelwitten in wo2.Het verschil is zeer groot.
De tegenstanders van Israël slagen er alleen in het begrip 'uitmoorden'van zijn betekenis te beroven.In Congo en Darfur werd uitgemoord;in Rwanda ook.Dat is andere koek.
De onevenredig overdreven aandacht besteed aan Gaza bewijst ook dat bij de zogenaamde antizionisten een deel antisemieten zitten.

Laatst gewijzigd door kilgore : 10 januari 2009 om 06:49.
kilgore is offline  
Oud 10 januari 2009, 10:34   #599
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn er hier blijkbaar met rare ideen over uitmoorden.En maar overdrijven.
En maar minimaliseren...
Weiße Rose is offline  
Oud 10 januari 2009, 10:44   #600
matthiasderaedt
Vreemdeling

matthiasderaedt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is grappig te zien hoe de zogenaamde vrienden van de zogenaamde palestijnen in hun eigen propaganda verward geraken.
Als ge wilt grote aantallen burgers doden in een stedelijk gebied dan gebruikt ge zware hoogexplosieve bommen waarmee ge gebouwen kunt vernielen en zeker geen kleine clusterbommen.Maar ja,het is bij bepaalde mensen nu eenmal gewoonte te worden beschuldigingen te uiten van het gebruik van clusterbommen om de tegenstander te criminaliseren.
Men moet geen bommen gooien op steden! Clusterbommen zijn zinloos in steden, deze zorgen dat een te grote oppervlakte wordt getroffen. Maar volgens mij werden deze niet gebruikt in de steden, maar wel op het grensgebied om dit vrij te maken van landmijnen.
matthiasderaedt is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be