![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik daar begrip voor opbrengen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet ik met uw beperkt inlevinsgsvermorgen?
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Paulus : 11 januari 2009 om 18:16. |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Evenals met uw zo goed als onbestaande terreinkennis?
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom beantwoord je eigenlijk mijn vraag niet van hierboven. Bang dat je door de mand valt? Ik herhaal ze even... Een vraagje. Wat zou Israël, redelijker wijze, volgens u moeten doen, dat als gevolg heeft dat de Hamas en de Hesbollah hun gezworen heilige eed (bij Allah) om Israël te vernietigen, zouden herzien en zo ingaan tegen wat de koran gebiedt? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs hun eigen kinderen (lopertjes) laten ontploffen... Echte helden. -------------- en gaan ze ondertussen stoppen met hun raketten op onschuldige mensen af te vuren? En als de 'muur' wordt opengezet, gaan ze dan hun eigen kinderen niet meer laten ontploffen? |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Weer een voorbeeld van de selectieve verontwaardiging van links die dus niet geloofwaardig is.Er zijn ergere conflicten waarvoor zoveel volk niet op straat komt.
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik dat zeg wordt links boos, want links schaamt zich hier een beetje voor. En terecht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De leiders zeggen dat ze de kant van de Mohammedanen kiezen (want die zijn net zo antisemitisch, geestverwantschap dus), maar het rechtse voetvolk wonend in de multicultureel verrijkte wijken ziet dat anders. Voor hun zijn Joden ver weg (waar vindt je nog een Jood om ruzie mee te maken of mee te vechten?) maar wrijving met mensen van Mohammedaans geloof zijn dagelijkse kost voor ze. Zij zijn meer geneigd om 'immigranten raus! te roepen' dan 'dood aan Israel'. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik niet alleen de Israëlische staat, maar tevens de Belgische, de Spaanse en die van het Verenigd Koninkrijk wil doen verdwijnen, moet ik wel een zeer geweldadig jongetje zijn, volgens Polly... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw toontje staat mij niet aan. U kan uw bericht altijd op een normale toon herformuleren, als u dat wenst.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 11 januari 2009 om 19:28. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |