![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bravo mijn beste Paulus,goed bezig jongen...... ![]() ![]() Het volgen van een tijdlijn is zo te zien al zeker Uw sterkste kant niet...... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat wel: Sinds Hamas vrijdag een zes maanden oud bestand met Israël voor geëindigd verklaarde, is het geweld opgelaaid. Het bestand was amper een week oud toen Hamas het schond: http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 januari 2009 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Mensen als Noam Chomsky, Ariël Sharon, Ehud Olmert, zien er eerder Noord-Europees uit - Mensen als Amir Peretz, Patrick Bruel, ... zien er eerder mediterraan uit - Joden uit Ethiopië zijn zwarten Het gaat dus niet om een kleine minderheid, maar om de grote meerderheid. I.v.m. de oorsprong van de Oost-Europese Joden kun je b.v. raadplegen: http://www.khazaria.com/ |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus ,lees het bericht zélf eens een keer..... Juist ja,de islamitische jihad schoot 3 raketten af......Als vergelding van een gelukte zionistische aanval op een van hun commandanten... Weer lag er dus een zionistische agressie aan de basis van deze aanval.... Over Hamas geen sprake....... http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamitische_Jihad Gezien Paulus,uw zionistische vriendjes vallen dus de verkeerden aan...... Snappie...... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 januari 2009 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snappie? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel.....
Laatst gewijzigd door Svennies : 11 januari 2009 om 22:49. |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hamas heeft géén raketten afgevuurd mijn beste, en nét daar gaat het om aangezien U beweerd van wel ,....snappie
Laatst gewijzigd door Svennies : 11 januari 2009 om 22:50. |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 januari 2009 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden Uw vriendjes die commandant niet gedood,dan had de islamitische' jihad helemaal geen raketten hoeven af te vuren bij wijze van vergelding.... Uw zionistjes hebben als eerste het bestand geschonden mijn beste, dat mag U keren en draaien zoals U wil....snappie.... |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een flagrante leugen.
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk dit gebeurt er dus ook in Palestina/ Israel en in de hele wereld. Elkaar wat met de vinger staan wijzen en welles en nietes roepen. En ondertussen gaat het geweld gewoon voort. Deze discussie is volledig zinloos.Wie er ook begonnen is zogezegd, men moet vooral nu naar de situatie kijken en naar oplossingen zoeken. Niet naar schuldigen. Iedereen heeft hier een bepaalde verantwoordelijkheid in gehad
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bestand geldt niet voor de Westoever, maar de Islamitische Jihad beschouwde de inval waarbij zijn commandant werd gedood toch als een bestandsschending. http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 |
|
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een feit dat blijft staan zoals een huis..... |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je kan bij de Moderatie protesteren of/en een winkelruit kapot slaan. Ik zoek nog altijd waar ik onschuldige slachtoffers toejuich. Ik ben fier op wie ik ben en nog op veel zaken;ik ga ze je nu niet noemen. Ik ben wel onfier dat Israel 8 jaar lang gewacht heeft.Elk normaal land had allanger initiatief genomen.Dat had veel slachtoffers langs beide kanten kunnen vermijden. Ik ben heel fier, dat ik samenwerk met een groep mensen die een manifestatie probeert te organizeren, om Joden en Moslim samen te betogen tegen elke vorm van geweld. Nog een prettige avond.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijven dromen paulus...... Uw argument is bijzonder mager...... Feit blijft dat hamas zelf géén raket afschoot maar wel aangevallen werd door israel.... |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |