![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 95 % achter:
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het ook normaal dat men vrouwen en kinderen als menselijk schild gebruikt? Is het ook normaal dat men raketten in het wilde weg op steden (=waaronder onder meer kinderen) afvlamt? Awel, ik vind dat niet normaal... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
awel dat vind ik niet normaal ik ben pro mensenrechten. Belgie doet niet veel goed en onze regering zijn idioten maar ze zijn tenminste menselijk. een tiental zwaargewonde palestijnse kinderen zitten in Belgie terwijl Nederlandse ministers de aanvallen op Vngebouwen goedkeuren en beweren dat dit perfect binnen de regels van oorlogsrecht valt. zegt wel iets over het mentaliteitsverschil tussen beide volkeren. een verschil dat je hier heel mooi terugziet (ook op andere nederlandse fora zie je dit fenomeen) |
|
![]() |
![]() |
#105 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgende logische vraag: Is dat dan een volk dat zijn eigen kinderen niet graag ziet? Of een volk dat geen toekomst meer ziet voor die kinderen? Is dat dan een volk dat kinderen van de tegenpartij bewust als enig doel kiest, in scholen bvb Is dat dan een volk dat zijn tegenstander wil treffen in zijn kinderen, zonder daar zelf in getroffen te zijn? Citaat:
Waarschijnlijk een fout in hun indoctrinatie, de zelfmoordgedachte is nog niet ver genoeg doorgedrongen, om in open veld met een handwapen voor een tank te gaan staan. Moet nog aan gewerkt worden denk ik. OOk nog aan in het open veld staan bij overvliegen van schietende en bombarderende vliegtuigen en helikopters. Citaat:
Ze zouden beter een vergeldingslijst opstellen zoals de israelis, en ongeacht de misdaad, de dader of wat dan ook, het volgende doelwit gaan treffen. Het is absoluut verwerpelijk om steeds naar dezelfde stad te schieten, want die verwachten dat, en je maakt niet genoeg slachtoffers. Ik ook niet Laatst gewijzigd door spherelike : 15 januari 2009 om 18:44. |
|||
![]() |
![]() |
#106 |
Burgemeester
|
![]() ik ook graag.
![]()
#107 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag antwoorden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 januari 2009 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Schepen
|
![]() Ik kies geen kant, we weten allemaal nu wel wat de Islam is en ik moet zelf daar als Polytheïst niks van hebben, trouwens, onder de Palestijnen zitten ook een redelijke minderheid van Christenen, maar het is hun gevecht en niet de mijne.
En Israel dan ? kan ook aan me reet roesten, de Joodse religie verteld dat Joden superieur zijn aan alles en iedereen en dat een Jood zelfs niet-joden mag vermoorden, ze hebben zelfs een naam voor ons: goj's. Jewish Hatred for Non-Jews (Gentiles) http://www.youtube.com/watch?v=mp94fC8HUy0 De Joodse religie http://www.youtube.com/watch?v=9_yApGEpmKk Nee ik blijf lekker buiten de twee, Hamas laat een mega bom op Tel Aviv vallen ? ik zit er niet mee, zelfde als het omgekeerd gebeurd, het is hun gevecht en niet de mijne. Verder ben ik voor het ontmantelen van alle Joodse lobby's in het Westen.
*Verwijderd* Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 16 januari 2009 om 02:18. |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wéét toch zeker dat die heilige eed volgens U destijds door hamas en hezbollah zijn gezworen om hun onderdrukkers te vernietigen.... Wéét U,als Israel het palestijnse volk behandeld zoals het verdiend behandeld te worden zowel hamas als hezbollah die eed nooit hadden hoeven af te leggen..... Overigens mijn beste, kijk eens in het oude testament en de torah waarin uitvoerig beschreven staat hoe de israelische stammen hun vijanden dienden te vernietigen om alzo hun het beloofde land eigen te maken... Dat waren ook heilige eden tegenover hun god Jaweh die zij moesten zweren... Wat is het verschil eigenlijk mijn beste,de joodse die Uw leidraad zijn gezien Uw christelijke opvoeding en voor U volkomen normaal blijken te zijn,of de palestijnse die destijds dit hebben gezworen om van hun onderdrukkers verlost te worden,en die voor U not done blijken te zijn.... Citaat:
@Ministe Van Agitatie, bedankt voor de bron.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 16 januari 2009 om 02:42. |
||
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bevestigd slechts wat ik zeg, zonder te antwoorden op mijn vraag, die nohthans zeer prngend is voor Israël en de militaire actie van vandaag verantwoord. Citaat:
Citaat:
1 Ik ben helemaal niet christelijk opgevoed. 2 Het verschil is dat ik met feiten aandraaf op zoek naar een oplossing en jij met leugens. De Joodse leiders zweren helemaal niks. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 januari 2009 om 07:54. |
|||
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hier is al meerdere malen geschreven dat het lot van de palestijnen moet verbeteren. Zolang israel de controle over het gebied niet afgeeft is het volgens internationaal recht verantwoordelijk voor het hele gebied, en zou het moeten toezien dat al de burgers onder zijn toezicht gelijk behandeld worden. Mensen die het goed hebben, en iets te verliezen hebben, zijn veel minder radicaal. De steun voor de radicale bewegingen zal afnemen, en de dreiging verminderen. Dit zal lang moeten volgehouden worden, misschien wel zolang als de huidige methode van onderdrukking en behandeling als "untermensch" Je kan nu éénmaal het onrecht van tientallen jaren niet rechtzetten op een paar maanden. Een kleine oefening: Onder welke voorwaarden zou jij bereid zijn om een zelfmoordaanslag te plegen voor één of andere voor u belangrijke zaak ? Het eerste aantwoord zal waarschijnlijk "nooit" zijn. Denk verder, je hebt niks, nauwelijk eten genoeg, geen voldoende medsische verzorging, geen werk, geen uitzicht op verbetering, kortom niet veel om naar uit te zien. Waarschijnlijk zal je nog steeds geen aanslag beramen. Je verliest familie, vrienden die niets misdaan hebben bij willekeurige vergeldingsakties van israel, het besef groeit dat iedereen zowat het volgende slachtoffer kan zijn van deze blinde vergelding. Je beseft dat je ongewild aan het meedoen bent met een russische roulette. En je weet wat je mogelijkheden zijn, geluk hebben en in miserie oud worden, pech hebben en omkomen bij een blinde actie of de derde weg, troost zoeken in geloof, luisteren naar de fundi's, en er zelf een einde aan maken mits een statement, en wraak nemen op dezelfde manier als de gehate bezetter/onderdrukker door ook willekeurige slachtoffers te zoeken, en die mee te nemen in de dood. Beide kanten zijn elkaar meer dan waard qua onmenselijkheid, alleen mag je van israel verwachten dat het zich niet gedraagt als een schrurkenstaat en niet aan staatsterrorisme doet, en enige terughoudenheid aan de dag legt tov de burgers die onder haar controle vallen. Ook de tellers van de slachtoffers geven een veelvoud aan palestijse kant, wat een maat is voor de bloeddorstigheid van het schurkenregime in israel, die zelfs de bijbelse oog om oog, tand om tand niet meer voldoende acht om zijn wraak te koelen. Bovendien heeft het superieur westen al voor minden schendingen van internationale verdragen en mensenrechten een land binnengevallen, en andere landen tot schurkenstaat gedegradeerd. Niemand kan argumenten aandragen waarom israel niet volgens dezelfde normen zou gewogen en behandeld moeten worden. Deze gewilde twee maten en twee gewichten methode van het westen kan objectief slecht genade vinden in de ogen van islamofobe mensen en verenigingen. Het is wel een mooi geschenk aan de fundis, die hierdoor geen moeite hebben om mensen met terechte en juiste argumenten te overtuigen dat het westen anti-islam is, en de islam wil vernietigen. |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn meer Palestijnen om het leven gekomen door Arabisch/Islamitisch geweld dan door Israelische acties. |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Heeft u betrouwbare bronnen voor uw bewering? 2. Vindt u niet ook dat dit een bijzonder mager antwoord is op de (al dan niet subjectieve en/of 'vooringenomen') analyse die door spherelike werd gemaakt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Schepen
|
![]() Kijk ook eens naar zijn andere filmpjes:
The Most Disgusting Religion Known To Man!
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelezen op een blog vanwege een zekere F.M.
Vond het de moeite om te posten: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder waren er nog "interne conflicten" in Libanon, Tunesië en Egypte en tussen Hamas en Fatah, waarvan ook geen cijfers bekend zijn. Overgens vind ik dat deze 1000 dodener 1000 teveel zijn, net als de 1200 Israelische doden tussen 2000 en 2008. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: