Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2009, 15:08   #141
Astar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Om eens terug te komen op het begin van deze draad.
40.000 legalen per jaar. En hoeveel illegalen die niet uitgezet (kunnen) worden?
Die mensen moeten wonen. Waar?

Kan er in België elke 5 jaar een stad met 200.000 inwoners bijgebouwd worden?
Hoe doen jullie dat?
In Nederland trekken er zoveel inwoners weg dat we er maar eens in 5 jaar een stad van 100.000 bij moeten bouwen voor ze. We noemen dat verrijking, maar we bouwen ons arm.
Illegalen die niet uitgezet kunnen worden, kan je dat even verduidelijken ?

Laatst gewijzigd door Astar : 17 januari 2009 om 15:10.
Astar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 15:17   #142
Gforce
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Marlin 336W in kaliber .30-30

9mm (parabellum) kan nooit in een lever-actie toegepast worden.
Ge zit hier op een winchesterpostje te neuten, maar ge kent onderhand alles over de kalibers en modellen. Ik heb zelf Sociale en Militaire Wetenschappen gestudeerd aan de Militaire School, maar ik ken daar hoegenaamd niks van, behalve de gangbare NATO-patronen en populaire wapens.

Dus wie is er hier eigenlijk een gevaar voor de maatschappij? Ge hebt die wapens toch niet alleen om te laten blinken op uw schouw of om u op af te trekken 's nachts? Gij zijt van het soort dat direct eentje (een inbreker) in de rug zou schieten en er nog eentje inpompen vanvoor achteraf. You don't bullshit me...
Gforce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 15:31   #143
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Lees "hypocriete emotionele verontwaardiging". De meeste mensen worden vermoord door keukenmessen en 'blunt instruments'. Heb nog nooit een betoging daartegen gezien. Maarja het dogma luidt: "Guns are baaaaaaaaaad".

Hans van Themsche had trouwens gene winchester.
Je kleiduifsport doet weinig ter zake.
De wet voorziet echter in straffen voor:
- aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc.

De administratie van dit forum verwacht bovendien meldingen van strafbare publicaties. Duw dus maar op dat knopje: 6 Welbepaalde kinderen op een welomschreven plaats werden gezien hun afkomst, best met honden en winchesters bestreden.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 15:38   #144
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gforce Bekijk bericht
Ge zit hier op een winchesterpostje te neuten, maar ge kent onderhand alles over de kalibers en modellen. Ik heb zelf Sociale en Militaire Wetenschappen gestudeerd aan de Militaire School, maar ik ken daar hoegenaamd niks van, behalve de gangbare NATO-patronen en populaire wapens.

Dus wie is er hier eigenlijk een gevaar voor de maatschappij? Ge hebt die wapens toch niet alleen om te laten blinken op uw schouw of om u op af te trekken 's nachts? Gij zijt van het soort dat direct eentje (een inbreker) in de rug zou schieten en er nog eentje inpompen vanvoor achteraf. You don't bullshit me...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Je kleiduifsport doet weinig ter zake.
De wet voorziet echter in straffen voor:
- aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc.

De administratie van dit forum verwacht bovendien meldingen van strafbare publicaties. Duw dus maar op dat knopje: 6 Welbepaalde kinderen op een welomschreven plaats werden gezien hun afkomst, best met honden en winchesters bestreden.
Van zodra je iets over vuurwapens zegt krijg je ook blijkbaar meteen de hele lading vooroordelen hiertegen over je heen gestort.

En als je de bovenstaande reacties aandachtig leest kan je ook duidelijk een soort diepgeworteld haatgevoel tegenover vuurwapenbezitters waarnemen.

Illustratie van dit psychologisch mechanisme:
http://insidehighered.com/views/blog...en_shame_shame

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 15:54.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 15:42   #145
Gforce
Banneling

Standaard

Citaat:
Van zodra je iets over vuurwapens zegt krijg je ook blijkbaar meteen de hele lading vooroordelen hiertegen over je heen gestort.

En als je de bovenstaande reacties aandachtig leest kan je ook duidelijk een soort haatgevoel tegenover wapenbezitters waarnemen.

Illustratie van dit psychologisch mechanisme:
http://insidehighered.com/views/blog...en_shame_shame
Ik heb drie/vier wapenfreaks in mijn vrienden- en kennissenkring. Eentje daarvan heeft er een 50-tal, van Garants over FAL en FNC naar .50 Deagles. Ik kan zonder meer zeggen dat aan al die mannen een serieuze vijs mankeert. Als ge graag verzamelt, waarom geen postzegels?
Oud 17 januari 2009, 15:50   #146
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb drie/vier wapenfreaks in mijn vrienden- en kennissenkring. Eentje daarvan heeft er een 50-tal, van Garants over FAL en FNC naar .50 Deagles. Ik kan zonder meer zeggen dat aan al die mannen een serieuze vijs mankeert. Als ge graag verzamelt, waarom geen postzegels?
Komt omdat mensen automatisch redeneren dat een vuurwapenbezitter een vijs verloren heeft.
Dit is dan ook de reden waarom de meeste van mijn vrienden niet weten dat ik vuurwapens bezit. Het sociale stigma is te groot.

Van een homo verwacht men ook altijd dat het een verwijfde nicht is.
Dit zijn nu eenmaal vooroordelen.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 15:55.
Oud 17 januari 2009, 15:55   #147
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
toen de Spaanse furie plaatsvond waren de moren reeds verdreven van het iberisch schiereiland trouwens diezelfde Spaanse furie had als ik het goed voorheb enkel plaats in Antwerpen
Zoals de Vandalen bij hun inval de romeinse bevolking niet "verdreven", maar slechts overheersten (vandaar dat het spaans geen germaanse taal is) hebben de islamietische arabieren de oorspronkelijke bevolking ook niet "verdreven" ze hebben alleen van de islam de overheersende godsdienst gemaakt - na de spaanse reconquista waren er nog steeds vele joden en christenen aanwezig op het iberische schiereiland. Evenmin hebben de oprukkende veroverende Franken de gemengde iberische bevolking eventjes verdreven : het aandeel van "moren" was dus nog vrij groot (alhoewel nu gedwongen bekeerd tot het katholicisme).

Voor zover ik weet is er na de Spaanse Furie in Antwerpen geen muur rond de stad gebouwd ten einde de etnische besmetting met de rest van het "rein gebleven" Vlaanderen, Brabant te vehinderenb : integendeel, na de kjatholieke overwinning in de zuidelijke Nederlanden zwermden de sinjoren uit over heel West-Europa vooral in de richting van de Steden Hamburg en Amsterdam.

Het gebied van de "Nederlandse Volksstam" is overigens in die periode platgetreden door allerhande godsienstig geïnspireerde migranten (vooral joden).

diegenen die zich beroepen op "zuiver vlaams bloed" moeten eens nagaan hoeveel over-betovergrootouders ze wel hebben en kunnen met zeer eenvoudige wiskunde eens narekenen hoeveel kans ze hebben op semietische
en andere slavische voorouders.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 15:57   #148
Gforce
Banneling

Standaard

Citaat:
Komt omdat mensen automatisch redeneren dat een wapenbezitter een vijs verloren heeft.
Dit is dan ook de reden waarom de meeste van mijn vrienden niet weten dat ik wapens bezit. Het sociale stigma is te groot.

Van een homo verwacht men ook altijd dat het een verwijfde nicht is.
Dit zijn nu eenmaal vooroordelen.
Comparaison n'est pas raison, haalt ge hierzelf al een paar keer aan, nu doet ge het zelf met homo's. Ik denk dat ik dat een vergelijking met mensen uit mijn eigen kenniskring toch dichter bij de waarheid zal liggen dan een beetje over homo's leuteren, what the fuck komt dat hierbij doen?

Als ge 1 wapen bezit, is dat toch genoeg? 2 eventueel, omdat ge twee pollekes hebt, maar waarom in godsnaam een dozijn of meer? Ge zijt Rambo niet hé. Hebben uw schietijzers ook een naam?
Oud 17 januari 2009, 16:01   #149
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
Bijna 40.000 vreemdelingen legaal erbij gekomen in 2007

[In 2007 waren er 109.926 legale immigranten, 45.437 mensen emigreerden.]
In 2007 waren er 109.926 legale immigranten, 45.437 mensen emigreerden.
In de loop van 2007 zijn er netto 39.287 vreemdelingen legaal bijgekomen in België. Dat blijkt uit cijfers van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie (ADSEI) van de FOD Economie.

lees hier meer :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-in-2007.dhtml

De nieuwe linkse regering zal er nog meer van die soorten importeren...

De open-deur-politiek is een ramp voor dit land. Van een beschaafd land in de economisch-sociale top 5 zijn we op enkele decennia aan het afglijden naar een bananenrepubliek die bulkt van de parasitaire gelukszoekers waarvan de meerwaarde nul is. Bij de volgende verkizingen zullen de linkse partijen serieuze motten krijgen. Ze zullen afgerekend worden voor het verislamiseren van onze steden en voor de supernefaste gevolgen voor onze sociale zekerheid, economie, cultuur en maatschappelijk weefsel die het gevolg zijn van toelaten van islamitische bezetters en andere gelukszoekers.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 16:01   #150
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Er klopt inderdaad geen snars van. Alleen al in Brussel zijn minstens een half miljoen Noord-Afrikanen.
Bron?

Ik heb hier al veel verzonnen cijfers en geblaat gezien, maar nooit kan iemand zijn beweringen staven met bronnen of bewijzen.

Oud 17 januari 2009, 16:04   #151
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron?

Ik heb hier al veel verzonnen cijfers en geblaat gezien, maar nooit kan iemand zijn beweringen staven met bronnen of bewijzen.
Brussel is een bijna volledig geislamiseerde stad. Op een paar duurdere gemeenten die stand houden (Ukkel, de Woluwés,..) is onze hoofdstad op een paar jaar herschapen tot Rabat-aan-de-Schelde.
Oud 17 januari 2009, 16:04   #152
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Comparaison n'est pas raison, haalt ge hierzelf al een paar keer aan, nu doet ge het zelf met homo's. Ik denk dat ik dat een vergelijking met mensen uit mijn eigen kenniskring toch dichter bij de waarheid zal liggen dan een beetje over homo's leuteren, what the fuck komt dat hierbij doen?
Als illustratie van verwachtingspatronen en vooroordelen.

Citaat:
Als ge 1 wapen bezit, is dat toch genoeg? 2 eventueel, omdat ge twee pollekes hebt, maar waarom in godsnaam een dozijn of meer? Ge zijt Rambo niet hé. Hebben uw schietijzers ook een naam?
Waarom? En waarom omdat ge 2 handen hed? Als ge meerdere wapens bezit kunt ge ook maar 2 tegelijk hanteren. (tenzij ge armen bijkweekt)
Waarom is 2 wapens hanteren relevant voor een verzamelaar?
Is 2 postzegels hanteren relevant voor een postzegelverzamelaar?
Mag een postzegelverzamelaar ook maar 2 postzegels hebben?
En op de laatste vraag: Nee een postzegelverzamelaar doet dat ook niet.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 16:10.
Oud 17 januari 2009, 16:06   #153
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Brussel is een bijna volledig geislamiseerde stad. Op een paar duurdere gemeenten die stand houden (Ukkel, de Woluwés,..) is onze hoofdstad op een paar jaar herschapen tot Rabat-aan-de-Schelde.

Bron? Link? Demografische cijfers?

Oud 17 januari 2009, 16:06   #154
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Komt omdat mensen automatisch redeneren dat een vuurwapenbezitter een vijs verloren heeft.
Er werd hier opgeroepen een Winchester en honden in te zetten tegen allochtone kinderen die een paaltje aanraakten. Dan kan je inderdaad pleiten voor ontoerekenigsvatbaarheid.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 16:06   #155
Gforce
Banneling

Standaard

Citaat:
De open-deur-politiek is een ramp voor dit land. Van een beschaafd land in de economisch-sociale top 5 zijn we op enkele decennia aan het afglijden naar een bananenrepubliek die bulkt van de parasitaire gelukszoekers waarvan de meerwaarde nul is. Bij de volgende verkizingen zullen de linkse partijen serieuze motten krijgen. Ze zullen afgerekend worden voor het verislamiseren van onze steden en voor de supernefaste gevolgen voor onze sociale zekerheid, economie, cultuur en maatschappelijk weefsel die het gevolg zijn van toelaten van islamitische bezetters en andere gelukszoekers.
Volledig juist.

Gisteren op de tram zat ik naast een chique geklede Dominicaan. Hij praatte Spaans aan de gsm en ik dacht ga eens een klapke doen om m'n Spaans wat te onderhouden. Die gast was 28, 8 jaar in België, sprak geen Frans of Nederlands, stond al 8 jaar op de "chaumage"(dat woordje kende gij wel). Toen ik hem vroeg hoe hij dan de eindjes aan mekaar knoopt zei ie droogjes: ik verkoop meer Marihuana op een week dan dat een dokter op een maand verdient. H O L Y S H I T .
Oud 17 januari 2009, 16:07   #156
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom zoek je het zelf niet op? Bang voor de ... FEITEN?
Oud 17 januari 2009, 16:09   #157
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
"de jongMarokkanen van vandaag" Allemaal?
Ken je ze dan allemaal?
De meerderheid? Ken je dan de meerderheid van de jongMarokkanen van vandaag?
En de jongVlamingen van vandaag?
Lees de Pisarapporten eens. En daarin is men dan nog zeer vriendelijk door allochtonen over eenzelfde kam te scheren, want mijn kleine teen zegt mij dat er in de allochtonengroep zelf nog een groot verschil is (veronderstel dat de jongChinezen een kleinere achterstand hebben dan de jongMarokkanen).
Waarom trekt ge eigenlijk officiele rapporten in twijfel ? Feiten zijn feiten.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2009, 16:10   #158
Gforce
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan de Zenne... De Schelde stroomt door Antwerpen
Oud 17 januari 2009, 16:11   #159
Gforce
Banneling

Standaard

Citaat:

Als ge er nog nooit van uw leven geweest zijt, hoe kunt ge er dan in godsnaam over praten? Die gast heeft overschot van gelijk, het is hier allang zo ver.
Oud 17 januari 2009, 16:12   #160
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Er werd hier opgeroepen een Winchester en honden in te zetten tegen allochtone kinderen die een paaltje aanraakten. Dan kan je inderdaad pleiten voor ontoerekenigsvatbaarheid.
Roepen alle wapenbezitters op om dit te doen?
Er zijn dacht ik ook niet-wapenbezitters hier die oproepen tot geweld en moord (Gforce).
Wat is het verschil?

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 16:13.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be