Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2009, 14:08   #101
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ik heb weinig medelijden met aristocraten, zeker als ze zo'n fascistische en dogmatisch-katholieke achtergrond hebben.
Oud 19 januari 2009, 14:13   #102
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Wel? Dan hebben ze toch geen hulpjes nodig?
dat is een non argument hé... niemand kan ALLES volgen op het forum hé. In feite zouden er zelf geen moderatoren nodig zijn...het zijn de kleine kinders die zich niet wensen te houden aan de regels. Ik -met u- vind dat spijtig maar het is nu eenmaal (klaarblijkelijk) zo dat sommigen zich niet kunnen gedragen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 14:13   #103
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
dat is een non argument hé... niemand kan ALLES volgen op het forum hé. In feite zouden er zelf geen moderatoren nodig zijn...het zijn de kleine kinders die zich niet wensen te houden aan de regels. Ik -met u- vind dat spijtig maar het is nu eenmaal (klaarblijkelijk) zo dat sommigen zich niet kunnen gedragen...
klojo !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 14:15   #104
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik heb weinig medelijden met aristocraten, zeker als ze zo'n fascistische en dogmatisch-katholieke achtergrond hebben.
ik heb geen enkel medelijden met flaminganten nogtans vind ik ze doodwensen wel een brug te ver... De haat moet dieper zitten bij u de reden...duister.
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 19 januari 2009, 14:16   #105
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
klojo !
net zoals jazeker krijg je nog twee kansen...mind your words!
Citaat:
Oud 19 januari 2009, 14:17   #106
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Wel? Dan hebben ze toch geen hulpjes nodig?

Een idee voor Studio 100....De Verklikkertjes... Kabouter Flop zou er een punt kunnen aan zuigen.
Als de regels u niet bevallen, trap het dan af hé. Jongens toch, zo'n gezaag enkel en alleen omdat het forumreglement wordt toegepast.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 14:19   #107
Geert C

Standaard

Citaat:
Ik heb wel medelijden met de leden van het koningshuis, allez met diegene die in die familie geboren worden toch... Neem nu de kleine prins(es)jes, die kinderen gaan zelfs nooit de kans krijgen om een ietwat normaal leven te leiden. Zij zijn ook het slachtoffer van het instituut monarchie.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 19 januari 2009 om 14:19.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 14:19   #108
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb geen enkel medelijden met flaminganten nogtans vind ik ze doodwensen wel een brug te ver... De haat moet dieper zitten bij u de reden...duister.
de Koningin (en Fabiola verkoos de titel te houden zelfs tot na haar mandaat)
is een instituut.

een instituut dat ofwel eind 18e eeuw onder de guillotine afgeschaft werd, ofwel een anacronisme werd.

daarom :

voor Fabiola de guillotine nu t nog kan

dat heeft niks met doodwensen van een individueel mens te maken, da's een puur politiek principe, stop met die emo zever daar rond te draaien.
Oud 19 januari 2009, 14:19   #109
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Als de regels u niet bevallen, trap het dan af hé. Jongens toch, zo'n gezaag enkel en alleen omdat het forumreglement wordt toegepast.
²
Citaat:
Oud 19 januari 2009, 14:20   #110
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb wel medelijden met de leden van het koningshuis, allez met diegene die in die familie geboren worden toch... Neem nu de kleine prins(es)jes, die kinderen gaan zelfs nooit de kans krijgen om een ietwat normaal leven te leiden. Zij zijn ook het slachtoffer van het instituut monarchie.
²
idd wat mij betreft één van de sterkste argumenten tegen monarchie ... op alle gebied in strijd met de mensenrechten gewoon.
Oud 19 januari 2009, 14:23   #111
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
net zoals jazeker krijg je nog twee kansen...mind your words!

*Knip*
klojo!
klojo!

Laatst gewijzigd door Anna List : 19 januari 2009 om 14:27.
Oud 19 januari 2009, 14:29   #112
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1) Ik ben geen "flamingant".

2) Ik wens niemand "dood".

3) Fabiola heeft het Franco-regime actief ondersteund en heeft ook op internationaal vlak met Boudewijn altijd een "bemiddelende" positie ingenomen ten opzichte van de repressieve dictatuur in Spanje.

4) Fabiola steunt een dominante rol van de kerk in onze maatschappij en is tegen algemeen aanvaarde burgerlijke vrijheden.

5) Ze verwerpt het "feit" niet dat haar bloedlijn superieur is. Iets waar ge dus bij mij niet mee moet afkomen.
Oud 19 januari 2009, 14:30   #113
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op hun 18 kunnen zij nochtans perfect kiezen om de deur achter zich toe te trekken hoor, het is niet de eerste keer dat zo iets (een normale keuze dus) zou voorvallen.

In feite zou dit gewapenderhand mogen afgedwongen worden.
Oud 19 januari 2009, 14:36   #114
largo_w

Standaard

Citaat:
1) Ik ben geen "flamingant".
was maar een voorbeeld van iets dat ik veracht
Citaat:
2) Ik wens niemand "dood".
ah dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd mijn excuses...
Citaat:
3) Fabiola heeft het Franco-regime actief ondersteund en heeft ook op internationaal vlak met Boudewijn altijd een "bemiddelende" positie ingenomen ten opzichte van de repressieve dictatuur in Spanje.
flaminganten...verleden...need I say more?
Citaat:
4) Fabiola steunt een dominante rol van de kerk in onze maatschappij en is tegen algemeen aanvaarde burgerlijke vrijheden.
zoals?
Er zijn overigens wel meer mensen die voor een dominantere rol van de kerk in onze maatschappij zijn. Met de geschiedenis van ons land is dat trouwens helemaal niet "raar" te noemen...
Citaat:
5) Ze verwerpt het "feit" niet dat haar bloedlijn superieur is. Iets waar ge dus bij mij niet mee moet afkomen.
zijde daar weer?
ze moet helemaal niks verwerpen...
Citaat:
Oud 19 januari 2009, 14:38   #115
largo_w

Standaard

Citaat:
*Knip*
klojo!
klojo!

ja zeer grappig... blijven gaan zouk zeggen...
Citaat:
Oud 19 januari 2009, 14:39   #116
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ventje, ik ben volwassen genoeg om voor mezelf te beslissen wat ik wil lezen of niet, 'k heb daar geen moderatie noch een horde moraalridders voor nodig.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 14:41   #117
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Voil�*.
Meer is daar niet aan.
In theorie kan niemand gebanned worden omdat hij of zij hier gewoon post, dat kan namelijk enkel als hij of zij het forumreglement niet respecteert.

In de praktijk loopt et natuurlijk wel anders gezien de moderatie zich afhankelijk van de persoon die op het driehoekje klikt een zeer ruime dan wel zeer enge interpretatievrijheid hanteert. Zo mogen sommige mensen bijvoorbeeld vrijuit schelden tegen een bepaald forummer. Maximaal zal de volledige thread verwijderd of gesloten worden, of een aantal posts. Maar straffen (berispingen, laat staan strafpunten) krijg men niet..
Andere mensen krijgen dan alweer strafpunten omdat ze een collectieve belediging doen waardoor niemand zich aangevallen voelde (mods begonnen namelijk vanzelf ongevraagd te knippen)...
Dat de mods persoonlijke voorkeuren hebben, mede door het feit dat ze zich onder hun gewone nicks in de discussie mengen, is natuurlijk wel normaal. Maar dat ze die laten meespelen in hun beleid vind ik iets minder...
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 14:42   #118
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
was maar een voorbeeld van iets dat ik veracht
De relevantie is er dan wel nul van, maar ja.

Citaat:
ah dan heb ik dat verkeerd geinterpreteerd mijn excuses...
Ergo.

Citaat:
flaminganten...verleden...need I say more?
Ergo. Hoef ik me ergens schuldig voor te voelen? Trouwens, het feit dat sommige Vlaams-nationalistische organisaties actief de Duitse bezetting hebben ondersteund, is dus een excuus voor het feit dat Fabiola - de "sprookjeskoningin" - actief een regime steunde dat honderdduizenden doden op zijn geweten heeft, tjokvolle politieke gevangenissen had, miljoenen uitbuitte en slavenwerk liet uitvoeren? Schoon dinges.

Citaat:
zoals?
Er zijn overigens wel meer mensen die voor een dominantere rol van de kerk in onze maatschappij zijn. Met de geschiedenis van ons land is dat trouwens helemaal niet "raar" te noemen...
Abortus, om één te noemen. En neen, het is niet "ok" als ge daar tegen zijt. Voor méér kerk zijn in de samenleving is ook niet "ok" of "een" standpunt "zoals een ander".

Citaat:
zijde daar weer?
ze moet helemaal niks verwerpen...
Ik ook niet. En wij zullen daar beiden de gevolgen van dragen. Ik dat ze dat niet doet, en zij dat haar soort op een dag eens weggeveegd zal worden.
Oud 19 januari 2009, 14:44   #119
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat de moderatie vanaf nu altijd zo consequent alle persoonlijke aanvallen laat staan! zodat ik die zelf kan beoordelen en mijn mening kan vormen!

in dit geval zou largo_w immers aan t kortste eind trekken(als dat altijd al niet t geval zou zijn ) , en niet de occasionele schelder Jaz ...
Er valt iets voor te zeggen dat de moderatie ze beter zou laten staan en in het rood zou zetten, bij wijze van voorbeeld dat dit niet kan en zodat de anderen altijd nog een objectieve basis hebben om zich een mening te vormen.
Zo kunnen ze ook zien wat de moderatie al dan niet (plots) als persoonlijke aanval aanmerkt, waar het kwaad precies begon en wie het heeft uitgelokt.

De aanvallen zouden dan eveneens moeten berispt of bestraft worden met punten volgens het theoretische bestaande systeem. Iedereen zou dan ook direct weten welke discussiestijl de aanvaller hanteert.
Oud 19 januari 2009, 14:46   #120
Groentje-18

Standaard

Citaat:
die moderatoren doen hun werk nogtans goed vind ik...
Kon ik maar hetzelfde zeggen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be