![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb weinig medelijden met aristocraten, zeker als ze zo'n fascistische en dogmatisch-katholieke achtergrond hebben.
|
|
|
|
#102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
dat is een non argument hé... niemand kan ALLES volgen op het forum hé. In feite zouden er zelf geen moderatoren nodig zijn...het zijn de kleine kinders die zich niet wensen te houden aan de regels. Ik -met u- vind dat spijtig maar het is nu eenmaal (klaarblijkelijk) zo dat sommigen zich niet kunnen gedragen...
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
|
ik heb geen enkel medelijden met flaminganten nogtans vind ik ze doodwensen wel een brug te ver... De haat moet dieper zitten bij u de reden...duister.
|
|
|
|
|
#105 | |
|
|
net zoals jazeker krijg je nog twee kansen...mind your words!
|
|
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 19 januari 2009 om 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
is een instituut. een instituut dat ofwel eind 18e eeuw onder de guillotine afgeschaft werd, ofwel een anacronisme werd. daarom : voor Fabiola de guillotine nu t nog kan dat heeft niks met doodwensen van een individueel mens te maken, da's een puur politiek principe, stop met die emo zever daar rond te draaien. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
|
²
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
idd wat mij betreft één van de sterkste argumenten tegen monarchie ... op alle gebied in strijd met de mensenrechten gewoon. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
*Knip* klojo! klojo! Laatst gewijzigd door Anna List : 19 januari 2009 om 14:27. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) Ik wens niemand "dood". 3) Fabiola heeft het Franco-regime actief ondersteund en heeft ook op internationaal vlak met Boudewijn altijd een "bemiddelende" positie ingenomen ten opzichte van de repressieve dictatuur in Spanje. 4) Fabiola steunt een dominante rol van de kerk in onze maatschappij en is tegen algemeen aanvaarde burgerlijke vrijheden. 5) Ze verwerpt het "feit" niet dat haar bloedlijn superieur is. Iets waar ge dus bij mij niet mee moet afkomen.
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In feite zou dit gewapenderhand mogen afgedwongen worden.
|
|
|
|
|
#114 | |||||
|
|
was maar een voorbeeld van iets dat ik veracht
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn overigens wel meer mensen die voor een dominantere rol van de kerk in onze maatschappij zijn. Met de geschiedenis van ons land is dat trouwens helemaal niet "raar" te noemen... Citaat:
ze moet helemaal niks verwerpen...
|
|
|
|
|
#115 | |
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ventje, ik ben volwassen genoeg om voor mezelf te beslissen wat ik wil lezen of niet, 'k heb daar geen moderatie noch een horde moraalridders voor nodig.
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
|
Citaat:
Meer is daar niet aan. In theorie kan niemand gebanned worden omdat hij of zij hier gewoon post, dat kan namelijk enkel als hij of zij het forumreglement niet respecteert. In de praktijk loopt et natuurlijk wel anders gezien de moderatie zich afhankelijk van de persoon die op het driehoekje klikt een zeer ruime dan wel zeer enge interpretatievrijheid hanteert. Andere mensen krijgen dan alweer strafpunten omdat ze een collectieve belediging doen waardoor niemand zich aangevallen voelde (mods begonnen namelijk vanzelf ongevraagd te knippen)... Dat de mods persoonlijke voorkeuren hebben, mede door het feit dat ze zich onder hun gewone nicks in de discussie mengen, is natuurlijk wel normaal. Maar dat ze die laten meespelen in hun beleid vind ik iets minder... |
|
|
|
|
|
|
#118 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
De relevantie is er dan wel nul van, maar ja.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
Zo kunnen ze ook zien wat de moderatie al dan niet (plots) als persoonlijke aanval aanmerkt, waar het kwaad precies begon en wie het heeft uitgelokt. De aanvallen zouden dan eveneens moeten berispt of bestraft worden met punten volgens het theoretische bestaande systeem. Iedereen zou dan ook direct weten welke discussiestijl de aanvaller hanteert. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|