![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Zouden de Van Saksen Coburgs niet een paar miljardjes uit grand-grand-papa's erfenis terug kunnen schenken aan Congo? La charité, da's toch trendy in die kringen?
En als je hoort dat wijlen Juliana 250 mio € aan haar kinderen nalaat, zullen ze er in Laken ook wel warmpjes inzitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Alsof het Vlaams Blok iets geeft om de dood van zwarten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer jij maar eens één buitenlander op een schijn van die wijze te behandelen.
Als koning en gezagsdrager zelfs 'maar' duizend zwarten op zo'n schandalige manier laten afmaken terwille van de eigen geldzucht is hemeltergend, maar juist omdat het een Belgische koning betreft moet het gepardoneerd worden. Hét (geldige?)excuus heet daarom 'de tijdsgeest'. Wat een smeerlap en wat een vettige familie! Zelfs degene die bijna heilig verklaard werd heeft zijn steentje bijgedragen om er nòg eentje te helpen afmaken omdat hij het opgehemel van de 'koninklijke prestaties' in Congo, de verzwegen leugens en smeerlapperij tegenover zijn zwarte volk niet langer meer wilde aanhoren. Niemand van de hele 'royale' reutemeteut heeft ooit ook maar één woord van vergeving gevraagd voor de ontelbare misdaden tegen de menselijkheid, begaan door zijn wrede en roofzuchtige voorvader. Ze zouden zich beter aan het einde van de wereld terugtrekken uit pure schaamte voor hun afkomst en nooit nog ergens hun onbeschofte, Saksen Coburgse tronies laten zien.
![]() |
#184 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja de BUB geeft er niks om
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb van jou immers nog niet anders gehoord dan dat je het verleden van de Belgische Saksen-Coburgs schandalig en verwerpelijk vindt en dat daar iets van moet goed gemaakt worden door de erfgenamen die er rijk door geworden zijn.
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou Laurent soms in gewetensnood komen als hij zijn zoveelste BMW koopt met het bloedgeld van grand-papa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien hebben de Britten ons niets te verwijten: ze hebben de boeren in Zuid-Afrika massaal uitgemoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Vreemdeling
|
![]() Doofpot??? Wat wordt er hier weer geraaskald.
De documentaire wordt toch vertoond. Ik heb het boek "Rood rubber" van Daniel Vangroenweghe al 15 jaar op mijn boekenplank staan. Straffer, in mijn collegetijd heb ik alles over Leopold II al gehoord. De politiek correcte inquisitie is mijn huis nog altijd niet binnengevallen om mijn boekencollectie te verbranden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() BUB eendoode is teveel
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat jullie al verdacht ver moeten teruggaan in de tijd om België zwart te maken. Want dat is jullie doel. Dit wijst weer eens op uw armoedige argumenten. Het Vlaams-nationalisme nadert zijn einde en we zullen het geweten hebben. Ajajajajaj.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik kende die partij niet BUB maar door dat jullie moorden goed keuren vind ik verschrikkelijk. Uw partij hoord bij aboe dada
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens een mooie vergelijking: de misdaden van een Belgische koning die liet moorden uit geldzucht versus die van gewone 'Belgen'die zich lieten misleiden omdat ze hoopten van juk van België af te geraken. Voor wanneer is de berechting gepland van dictator Leopold II overigens? En wat zou jij pleiten? Onschuldig, zeker?
![]() |
![]() |
#196 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Leopold II is dood.
De Vlaams-nationale collaboratie was massaal en onvoorwaardelijk. Ze heeft vele duizenden mensen het leven gekost. Bovendien vonden ze plaats in een moderner tijdperk en waren ze niet de schuld van één man, maar van een groot deel van de Vlaams-nationalisten. Dat is veel erger. Het was een collectieve en racistische hysterie tegen de medemens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel in ieder geval vast dat je blijkbaar als goede Belg niet te veel problemen hebt met Belgische gruwelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |