![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit geen creche nodig gehad. Voor de opvang zorgde ons persoonlijk personeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister-President
|
![]() De perfecte maatschappij bestaat niet en zal nooit niet bestaan... een straf is trouwens niet alleen een "voorbeeld" stellen, maar gewoon iemand zijn schuld laten betalen en de maatschappij beschermen tegen verder crimineel gedrag van die persoon ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister
|
![]() : (
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Korte beschrijving van de wapenwet voor wat betreft messen en multi-tools. http://www.hiking-site.nl/materialen...messen_wet.php - 36k - Nederlandse wapenwet - Samenvatting van de wapenwet, daar waar het messen betreft. Categorie I. 1°. stiletto's, valmessen en vlindermessen, een en ander indien het lemmet: ... http://www.adola.nl/adola/wapenwet.htm In Italië is het dragen een zakmes verboden bij wet. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 januari 2009 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Je spreekt als een brave Christen althans ...
Citaat:
Als we daar nu ook al medelijden moeten voor hebben. Een beetje verantwoordelikheidszin zijn hier op zijn plaats. Geen tsjevenpraat aub ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Dat je eigen personeel nodig had voor je opvang verbaast mij niet echt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij had blijkbaar ook een bijl op zak (staat ook niet in wapenwet). En we weten allemaal hoe goed criminelen (zoals de psychopaat van vandaag) zich aan de regels houden. ![]() Als u dat zelf gelooft bent u naïever dan ik dacht
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is ons rechtssysteem: 4 jongens misbruiken en 7 jaar in de gevanenis. Met de wet-Lejeune komt die na 1/3 van zijn straf al weer buiten. Goed bezig, mannen! Het resultaat van de mietjesmaatschappij. Opsluiten die handel en chemisch castreren: pedofielen en verkrachters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die ouders zijn medeverantwoordelijk. Dit is een feit. Dus veel medelijden heb ik daar niet mee. Ik zie hem al bezig: "Het is de schuld van mijn opvoeding." "Ik heb een ongelukkige jeugd gehad." "Ze pesten mij dus heb ik maar een mes genomen, mij geschminkt en een paar kinderen de keel over gesneden."
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 23 januari 2009 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet voor mijn opvang, voor mijn kinderen had ik mijn eigen personeel. En daar bedoel ik niet mijn eega mee. Laatst gewijzigd door AyneRand : 23 januari 2009 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je wil weten of die aanpak werkt moet je naar Engeland kijken.
http://www.guardian.co.uk/uk/knifecrime
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 januari 2009 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() Blablabla .. ga maar wat bidden ...
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |