![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk nu bij carnaval naar de wapens voor de kinderen... en vergelijk dat met de fluo waterpistooltjes en zwaarden uit mijn tijd (en ik ben heus geen bejaard dametje ![]() Kijk naar de spelletjes die kinderen van jonge leeftijd al spelen... Kijk naar de eisen die ouders kinderen opleggen, die de scholen kinderen opleggen... Kijk naar de stress waar die kinderen onder gebukt gaan... Vaak hebben ze er al een halve marathon op zitten voor ze op school toekomen Kijk naar de afwezigheid van de ouders in de opvoeding. Ze werken met 2 fulltime en vaak zitten de kinderen in het weekend bij oma en opa... Kijk naar de programma's op JIM en TMF en denk terug aan onze ouders die onze ogen bedekten als er gekust werd op tv Kijk naar ouders die scheef bekeken worden bij een tik op de poep omdat kleine uk het uithangt Kijk naar discussies als "rood verbeteren mag niet meer, arme kindjes, is niet goed voor zelfvertrouwen" Ik beweer niet dat dit de redenen zijn, ook niet dat deze gek hierom die waanzinnige daden gepleegd heeft... We kennen nu eenmaal zijn achtergrond (nog) niet... Maar ik denk wel dat deze redenen deel uitmaken van de oorzaak dat waarden- en normverlies de laatste tijd de spuigaten lijkt uit te komen... Laatst gewijzigd door kenzo : 24 januari 2009 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er valt nogtans wel met een vinger te wijzen hoor... maar enkel en alleen naar de gek.
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() jah dat dit op dit forum zo is weten we al wel wat langer...maar er zijn er hier inderdaad die heel ver gaan
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en hij was heel mager zeiden getuigen... maar toch... die man opsluiten bij die kindjes? Ik spreek niet over het binnenlaten... Daar denk ik dat niets tegen te beginnen is... Eens de deur open staat die man waar hij wil... Maar dan een deur op slot doen terwijl je ... Enfin ja... Alle mensen die ermee geconfronteerd zijn zullen serieus begeleid moeten worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Prachtig verwoord van U,beter zou ik het niet kunnen omschrijven,maar onze jonge mensen zullen dit niet begrijpen vrees ik Wat gisteren gebeurd is is super erg,maar dit is een deeltje de tol van deze tijd,je gaat nog meer van deze jonge mensen tegen komen nu ![]()
![]() |
![]() |
#287 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ach ik ga hier geen woorden aan vuil maken. Feit is dat er wel een kinderverzorgster gestorven is èn twee gewond... maar ik ben ervan overtuigd dat met helden van uw alooi er helemaal niks was gebeurd ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
|
![]() Citaat:
Ik denk bij sommige posts hier meer aan "kotsen" of iets dergelijks.
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Mens toch... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als verzorger/ster mag je niet gaan lopen als het kind bedreigt wordt Bij deze zijn er erg veel fouten gemaakt
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een man in een creche in het wilde weg begint rond te steken met een mes is zó absurd dat ik me kan voorstellen dat ze helemaal niet gedacht hebben dat zoiets kon gebeuren. Kan me nu wel niet voorstellen dat ze hem vriendelijk hebben binnengelaten. Maar misschien wisten ze niet wie er voor de deur stond, en heeft hij zichzelf toen binnen gepusht.
![]() |
![]() |
#292 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() nope werd tegengesproken door de heer Du Four!
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou eigenlijk ook beter mijn mond houden en eerst de nieuwsberichten eens lezen
![]()
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() nu snel een link leggrn tussen deze zot (die volgens mij recht heeft op een nekschot) en het Vlaams Belang
de radio 1 eporter kon het gisteren niet laten om te vermelden dat er een gerucht rondgaat waarin er een link kon zijn met extreem-rechts... wat voor media hebben wij eigenlijk? op dat moment wist niemand de identiteit van de dader .... Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 24 januari 2009 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
|
![]() nieuwberichten zeggen zo veel... beter naar de ene man luisteren die wel de waarheid weet ttz. de procureur des konings.
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En ja, ik stel me de vraag of en waarom ze die deur op slot gedaan hebben en die gek bij die kinderen gelaten hebben... Niet dat ze hem binnen gelaten hebben, ook niet dat hij aan het steken geslagen is. Maar als je dan als 3 volwassen vrouwen ziet wat er gaande is... De ouders krijgen dat wellicht ook te horen... Je kind is overleden of zwaargewond en je hoort dan dat die gek bij de kinderen opgesloten werd. Ik zou toch ook willen weten of dit een normale reactie is, of er toch niet iets meer kon gedaan worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
5 doden, 3 doden, 4 doden, 3 doden... 28, 20, van grembergen, van sinaai Psychiaters die moesten opdraven om te zeggen dat ze eigenlijk niets konden zeggen... Eén van de nadelen van het feit dat media overal onmiddellijk bij is en bereikbaar is vrees ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() De ouders en andere familieleden van de dader staat ook een ware hel te wachten.
|
![]() |
![]() |