![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1022 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Minister-President
|
![]() Dit was geen grap. Het was misschien om te oefenen of hij ongezien iemand kon vermoorden. Dit is toch geen impulsieve daad meer: eerst een oude vrouw vermoorden, en een paar dagen later 3 creches willen uitroeien.
....
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, lijkt mij het meest plausibel.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 |
|
![]() Blijkbaar heeft KDG een week geleden ook een bejaarde vrouw vermoord. Dit zou al relatief officieel zijn.
Dus alle voorbarige theorieën inzake motief, en the Joker-gedoe, e.d. kunnen wat mij betreft de prullenbak in, waar ze horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is gewoon een planmatige, koelbloedige moordenaar die moordt puur voor de lol. Wel eentje van het bijzonder laffe soort.
![]() |
#1027 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jonge mensen MOETEN presteren
![]() |
![]() |
#1029 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...th-Ledger.html Meer info over deze subcultuur. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_(subcultuur)
![]() |
![]() |
#1031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wij moeten werken tot ons 68 jaar,wat ben jij uit uw nek aan het kletsen zeg ![]() Pfffff..... Wat een onzin ![]()
![]() |
![]() |
#1032 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan pas kan je onder de mensen komen,wel zo kan het niet meer verder,ik vind de crisis dan ook een goede zaak,terug normale mensen worden die LEVEN met elkaar
![]() |
![]() |
#1036 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij precedenten in met name de V.S., waar men de schuld van moordpartijen in de schoenen wilde schuiven van uitgevers van games of artiesten met expliciete teksten in hun muziek, zijn de geviseerden in kwestie totnogtoe in ieder geval steeds vrijgepleit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waarom de stoppen doorgeslagen zijn bij hem, maar ik vermoed ten zeerste dat prestatiedrang er weinig tot niets mee te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb vorig jaar een documentaire gezien waaruit bleek dat alles wat een mens binnenkrijgt van beelden, geluiden en geuren in het onderbewuste wordt opgeslagen. Als men een teveel aan informatie binnen krijgt dan kan men dit niet meer verwerken en kan het fout lopen. Vaak is men zich er zelf niet van bewust hoeveel schade deze geweldadige games kunnen aanrichten in het onderbewuste. Ik ben ervan overtuigd dat deze games schadelijk kunnen zijn op langere termijn en dit ook bij niet labiele personen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook boeken zorgen voor inspiratie. Games, films en boeken is niet de reden "waarom" maar eerder "hoe".
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 januari 2009 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n game blijft toch een paar dagen in het hoofd rondhangen.
Ik speel dat heel weinig, en als ik dat eens doe dan heb ik altijd een paar dagen zin om met een geweer net als in de game zo wat rond te schieten. Jaja.