![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoor ik jou toch niet zeggen als je moslimbroeders homo's die niets misdaan hebben ophangen. Van rechtlijnigheid gesproken..... ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 28 januari 2009 om 03:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar haal je dat? Het VB is tegen de doodstraf, ondanks enkele dissidente stemmen.
![]() |
#1204 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
|
![]() Die heeft niks van doen met het gelijknamige Engelse werkwoord, hoor.
Citaat:
Maar je weet maar nooit. Sorry voor dit off-topic gaan.
![]() |
![]() |
#1206 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 |
Minister-President
|
![]() Dat komt omdat homo's dat zelf hebben uitgelokt. Want, indien men de reactie's van een filo erop na leest, zijn degene die slachtoffer worden van moslims altijd degene die in de fout zijn of het zelf hebben uitgelokt. Anders zouden moslims zulke zaken nooit of te nooit doen daar steekt een filo zijn hand voor in het vuur.
![]() |
#1208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat geen enkele partij voorstander is van de doodstraf.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas staat er een horde nog wredere religieuze fundamentalisten paraat om die gewelddtraditie verder te zetten : de moslims. Ze zijn in tegenstelling tot de katholieken nog maar 14 eeuwen aan het oefenen, maar in barbaarsheid moeten ze niet onderdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 |
Minister
|
![]() Heu... katholieken zijn net tegen de doodstraf (100 jaar geleden misschien niet, maar tegenwoordig dus wel)
![]() |
#1212 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het laatste geval zwelgen de linkse wereldverbeteraars in een opbod van relativerende oprispingen als daar zijn : respect voor de cultuur en de geloofspraktijk van de islamiet. Respect dus voor de sharia (en haar wreedaardige straffen) die van die cultuur en geloofspraktijk deel van uitmaken. Kortom, als ne katholiek zoiets voorstelt beginnen ze te walgen, als ne moslim zoiets vanzelfsprekend vindt, vallen ze in zwijm van verrukking. Of hoe rechtlijnig ze toch wel zijn .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als u goed gelezen hebt weet u dat ik een grote verdediger ben van ons huidig modern rechtssysteem. Niet zoals u die net zoals in de sharia lijfstraffen/doodstraf wil invoeren en het recht op een eerlijk proces wil afschaffen (procedurefouten afschaffen als nietig verklarende handeling). U bent hier de grootste verdediger van de principes in de sharia. Niet ik. Dat steekt hé. ![]() Of is het motto tegenwoordig geworden: "Eigen wreedaardige straffen eerst"? ![]() ![]() ![]() Doe vooral voort met uzelf belachelijk maken. Uw laatste zin vat uw houding mooi samen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel welbehagen en voldoening omdat ik de scheinheiligheid van de linkse multikulfreak bloot legde. Je moet eens ophouden met me dingen in de mond te leggen die jij bijeen fantaseert. Zo heb hier nergens mijn standpunt over de doodstraf of lijfstraffen bekend gemaakt. Ofwel ga jij hier letterlijk kwoten waar ik zo gezegd beweerde voor de sharia of lijfstraffen te zijn, ofwel ga jij af als een gieter (of beter : als een meester manipulator-leugenaar). Dus, ga je gang. Kwoten maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga vooral door met u belachelijk maken. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van simplisme gesproken. Kritiek op het misbruik van procedurefouten stelt Fallen Angel gelijk aan een pro-sharia standpunt. Good lord, ik zal maar aannemen dat je nog maar in het 6de jaar lager onderwijs zit zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar blijven die kwotes weer over de sharia en lijfstraffen? De enige die zichzelf belachelijk aan het maken is ben jij. Daar sta je nu met je mond vol tanden, en nog steeds zonder kwotes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 |
Banneling
|
![]() Niks leuker dan een gezonde discussie over de doodstraf in Fabeltjesland
![]() De lucht is ervan opgeklaard. Mag de beul een psychoot zijn ? Witgesjminkt met zwartgemaakte ogen en een brede rode mond ? Ben hofnar beetje beu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wel. ( De enige psychoot ter wereld die zichzelf snapt, ![]() geef toe, een originele delusion of grandeur ) Met beschouwingen over 'moeten presteren' en 'men heeft geen schuldgevoelens meer' kom je er niet. Dat je 'je eigen ik' niet mag zijn, lijkt me ook onzin. De doorsnee psychoot-in-wording heeft weinig 'ik', zijn 'ik' is vooruitgeworpen. Later, in de toekomst, zal hij iets zijn, eerste minister, een bekend schrijver, meestal iets behoorlijk megalomaan. Alles wat hij ondertussen doet is 'in afwachting van', time being. Hij geeft vaak een afwezige indruk. Hij zit te broeden op z'n ei. En wordt in die ambitie niet het minst gesteund door z'n omgeving, laat staan dat er iemand druk zou zetten. Integendeel bijna, elke redelijke mens die z'n pad kruist, zal hem zo zacht mogelijk duidelijk maken dat ie moet gaan voor realistischer. ( en z'n haar wat vaker moet wassen ) Ik schets maar raprap een puzzelstuk. Maar je voelt al iets van de dynamiek. Behoorlijke kans dat ie geïsoleerd raakt. En de onmiddellijke omgeving wordt ervaren als iets dat in de weg staat. Laatst gewijzigd door Knipp : 28 januari 2009 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |