Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2009, 17:39   #541
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Het ging in deze thread niet om samenlevingsproblemen, maar om de aanwezigheid van moslims in onze samenleving. Wat ik zeg is: die samenlevingsproblemen staan los van gelijk welke religie. De verklaringsfactor van de Koran voor de misdaadcijfers in pakweg Borgerhout moet ongeveer 0 bedragen.

Dat er idioten zijn die hun perceptie van de islam aan iets koppelen dat daar in de verste verte niets mee te maken heeft is niet mijn zorg.
Grapjas.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 17:42   #542
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Grapjas.
als de argumenten op zijn...
Oud 28 januari 2009, 17:48   #543
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Het ging in deze thread niet om samenlevingsproblemen, maar om de aanwezigheid van moslims in onze samenleving. Wat ik zeg is: die samenlevingsproblemen staan los van gelijk welke religie. De verklaringsfactor van de Koran voor de misdaadcijfers in pakweg Borgerhout moet ongeveer 0 bedragen.

Dat er idioten zijn die hun perceptie van de islam aan iets koppelen dat daar in de verste verte niets mee te maken heeft is niet mijn zorg.
Dat er idioten zijn die uit hun fanatisme van multiculturele correctheid het vertikken om het verband te zien tussen samenlevingsproblemen en een belangrijke moslimmigratie en - aanwezigheid, en hun religie-cultuur, is gelukkig mijn zorg niet.

Het wordt de zorg van de volgende generatie politici die samenlevingsproblemen in vrijwel volledig geïslamiseerde steden als Brussel, Antwerpen, Mechelen enz. zullen moeten aanpakken.
Oud 28 januari 2009, 17:49   #544
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
als de argumenten op zijn...

Eentje uit de Standaard die ik speciaal voor jou heb ingekaderd.

"Het is opvallend, veelbetekenend en angstwekkend dat de redactie van DS - samen met de usual suspect beroepsmulticulturelen - zich vooral vragen stelt bij de mening van de Vlamingen en er daarbij a priori van uitgaat dat die mening verkeerd is. In plaats van (proberen) aan te tonen dat bv 'de islam' iets kan bijdragen aan de Europese cultuur, de islamitische geschiedenis en cultuur niet gewelddadiger is dan andere, de islamitische waarden geen bedreiging zijn voor Europa enzovoort, wordt als dogma gesteld dat onder meer de islamitische geschiedenis en cultuur niet gewelddadiger is dan andere, de islamitische waarden geen bedreiging zijn voor Europa enzovoort. Dogma's die geen uitleg of bewijs vragen (of verdragen?) - alle totalitaire stelsels maken er vroeg of laat gebruik van. En met alle respect, Mijnheer Keulen: indien het racistisch is om de islamitische waarden als een bedreiging te zien voor Europa, wil u dan graag meteen ook alle historische, filosofische, culturele en politieke wetenschappelijk (vergelijkend) onderzoek en publicaties opdoeken en verbieden? De eenheidsworst van het CGKR wordt dan de enige echte catechismus en het bespaart hopen subsidies en papier. Het is al eerder geprobeerd. Moslims over de hele wereld creëren mee het beeld van de islam. Niet alleen in de cultuurtempels van de gauche caviar, maar vooral op straat, al dan niet in chador of met arafatsjaal als masker. Dooddoeners als “het nieuws is te wit” (hoe “gekleurd”-er had u het dan gewild?) en 'Aristoteles kwam uit Damascus' (wel meer dan 23 eeuwen geleden - nu komen Hamas en Hezbollah uit Damascus en Rachida Dati uit Parijs) verklaren niet waarom moslims overal ter wereld hysterisch en gewelddadig reageren op een Mohammed-cartoon, maar stoïcijns (goedkeurend?) zwijgen wanneer imams aanbevelen om vrouwen te slaan die geen sex willen met echtgenoot, of wanneer tienerhomo's worden gemarteld en opgeknoopt. Dat, mevrouw Naima Charkoui, is het verschil met het 'interculturele relletje' over Europa's vooroordelen: in Sofia werd nog geen massahysterische uitbarsting van geweld gemeld. Stop toch eens dat minderheidsdenken en stap uit die slachtofferrol. Calimero werd ook stomvervelend en hetzelfde geldt voor de klaagzangen van (door de zo versmade Vlaamse overheid) gesubsidieerde minderhedenfora en kif kaf allerhande. Neem een voorbeeld aan de emancipatiebewegingen van vrouwen en holebi’s! Elke niet-bevooroordeelde of geïndoctrineerde Vlaming trekt uit de feiten een logische conclusie, die van het gezond verstand, en daar helpen geen honderduizend pro domo’s van allochtone politici en journalisten tegen.

Tenzij zij overtuigend de argumenten van Wilders en anderen kunnen weerleggen, zal de mening van de Vlamingen niet veranderen. Thans is het zo dat de multicul-dogmatici de weg van de minste weerstand bewandelen: het verbieden, diaboliseren en bestraffen van meningen. In plaats van critici (mond)dood te willen maken, vraagt een beschaafde democratie dat redelijke argumenten worden aangehaald - zoals enkele voorbeelden van islamitische regimes waar volledige vrijheid van godsdienst bestaat en sexuele vrijheid, 'geloofsafvalligen' geen politiek asiel moeten vragen in dat vermaledijde en 'racistische' Vlaanderen, andere godsdiensten aan missionering mogen doen, vrouwen zelf kiezen hoe zij gekleed gaan en of zij studeren en kinderen baren, onderwijs leidt tot een hoge kennisgraad en arbeidsmogelijkheden, de scheiding van kerk en staat wordt erkend, geen barbaarse straffen worden uitgevoerd, geen laffe zelfmoordterroristen worden vereerd of gekweekt … Mogelijkheden te over – of net niet?'

Laatst gewijzigd door Gilette : 28 januari 2009 om 17:55.
Oud 28 januari 2009, 19:00   #545
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mij zijn vrij veel meningen en gewoontes aanvaardbaar. Ik denk vrij ruimdenkend te zijn op dat vlak. Het feit dat u zich stoort aan andere meningen of gewoontes zegt mss meer over uzelf. Hetzelfde geldt overigens voor het krijgen van kritiek. Als je niet bang bent een discussie aan te gaan, en je vermoed/weet dat je het bij het rechte eind hebt, wat is dan je probleem? Weerleg de kritiek met serieuze argumenten. Afgaande op uw woordenschat en toon lijkt me dat echter niet uw sterkste kant te zijn.
Wat betreft de 'ongelovige honden': die uitspraak wordt nagenoeg alleen nog gebruikt door islambashers. Diegenen die u te kakken willen zetten verwijzen immers bijna nooit naar de islam. (toch niet voor zover ik er ervaring mee heb)

Godsdiensten hebben o.m. betrekking op een mens- en maatschappijbeeld. Politiek gaat daar ook over. Dat er mensen zijn die in hun religie een antwoord vinden op bepaalde maatschappelijke kwesties is dan ook niet meer dan normaal.
Waarom men niet op de Joden kapt? Omdat dat maatschappelijk veel minder getolereerd wordt. Antisemitisme is een vrij oud begrip, itt islamofobie. De holocaust en de manier waarop de erfenis ervan tot ons collectieve verleden behoort zit er wellicht ook wel voor iets tussen. Zo kan je bvb makkelijk zeggen dat de Gazanen collectief verantwoordelijk zijn voor hun ellende. Je kan vandaag de dag veel minder makkelijk grappen maken over pakweg de holocaust, terwijl een beetje neurieën je einde kan betekenen van je politieke carrïere (en terecht).
Overigens zijn verschillende van de verwijten die men moslims verwijt (zoals bvb segregatie en een gebrek aan integratie) van toepassing op bvb de chassidisch-Joodse gemeenschap. Het feit dat de islambashers hun pijlen richten op de gehele moslimgemeenschap, en niet op bvb de chassieden, getuigt van hypocrisie, domheid of een combinatie van beiden.

Als zij hier wonen zijn het geen indringers maar medeburgers, een gegeven dat u blijkbaar stoort. Nochtans heeft een islamitische allochtone Belg evenveel rechten om hier te verblijven en zijn mening publiek te uiten als iedere autochtone Belg.

Niemand spreekt er van het opdringen van een godsdienst. Het ging om de vraag of de aanwezigheid van moslims problematisch is. Mijn antwoord daarop blijft: de keuze voor of tegen de islam (of een andere godsdienst) is een individuele keuze. U heeft in onze samenleving het recht niet iemand die keuze te ontzeggen. Wat landen aan de andere kant van de wereld beslissen heeft met de moslims die hier wonen geen bal te maken, en dat weet u ongetwijfeld ook.
Daarnaast is het ronduit racistisch om in een discussie die gaat over alle moslims in ons land, te stellen dat moslims opdringerig zijn in religieuze zaken. Zij die zich daarmee bezighouden (zo zullen er ook wel zijn, ik ben ze nog niet tegengekomen itt hun evangelische collega's) vormen een erg beperkt deel van de islamitische gemeenschap. Merk overigens ook op dat onze wetgeving het publiekelijk spreken over religie (en dus ook het trachten te overtuigen van andersgelovigen) niet verbiedt. Zoiets lijkt me immers te vallen onder de vrijheid van meningsuiting. En die vrijheid is dezelfde als diegene die ons toelaat deze discussie te voeren. Houden dus.

Andy
Wat een loze "advocatenpraatjes" waarmee je nog boeken kunt vullen!
Denk nog eens aan de 48% landgenoten die van die reutemeteut niets moeten hebben. Allemaal onnozelaars die jij eens de les gaat lezen????
Of het je zint of niet, de islam is een gegeven dat uit onze gemeenschap zoveel mogelijk moet geweerd worden! We moeten maar dagelijks de kranten doornemen om te lezen wat dat gedoe overal in de wereld veroorzaakt en we weten wat er ons te wachten staat als we ze hier te lang hun gangetje laten gaan! Gelukkig schijnen meer en mensen wakker te schieten!
Speel jij maar verder de advocaat van de duivel. Ik en zovele anderen zullen er verder wel zelf bij denken wat we willen denken!
Last met mijn woordenschat en mijn toon? Ik heb last met jouw hypocrisie.
Toch nog één vraagje: noem me één land ter wereld dat gelukkig is met het binnenstromen van moslims + islam, terwijl die er vroeger nauwelijks of niet waren, en waarom!
Gewoon de naam van dat land, geen blz met praatjes!
Ben zeer benieuwd.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 19:32   #546
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=filosoof;3947451]Ze aanvaarden wél andere religies in hun moslimlanden. (het staat zelfs in de koran. (niet in de bijbel!)

opdringen? Minder dan de RKK hier, dan de "getuigen van Jehova"
Wordt jij door moslims uit je bed gebeld om je te bekeren? Heb jij hier een moslimstaatshoofd dat weigert een democratisch gestemde wet te ondertekenen omdat ze niet overeenstemt met zijn geloof en dat dus diplomatisch ziek moet gedwongen worden voor 24 uur?
? Wie hier geboren wordt is géén indringer maar een inwoner, welke godsdienst of huidskleur hij (en/of zijn grootouders) ook hadden of heeft. Onaangepast? Volgens jouw idee misschien.

Indien jij ze liefst niet in het straatbeeld ziet gaat dat uit van jouw visie. Dan kan ik ook zeggen dat jij onaangepast bent aan onze maatschapppij van de eenentwinstigte eeuw.

De werkelijkheid, zoals die zich in de wereld afspeelt, toont bijna elke dag het tegenovergestelde! Ga dat eens uitleggen in Darfour waar moslimbendes de bevolking aan het uitmoorden zijn bvb...
Begin weer niet over de invloed van de RKK! Die invloed WAS er jaren geleden, is er NU niet meer, en dat weet jij ook! En de getuigen van Jehova... wat een last bezorgen die toch aan de gemeenschap, buiten belletje trek - en ik heb er de laatste jaren geen meer aan de deur gehad trouwens...
Je geeft er trouwens zelf het bewijs van! Boudewijn en Fabiola die wat van het kwezelachtig type zijn/waren zijn er dus als koning/koningin niet eens in geslaagd om een wet tegen te houden die door de meerderheid van de bevolking was gewenst!
En als klap op de vuurpijl haal je er een moslimstaatshoofd bij??? Die zal wel zorgen dat diegene(n) die dat nog maar durven opperen een kopje kleiner zal worden, of voor de rest van zijn dagen in een krotgevangenis vliegt, of opgehangen, gespietst of onthoofd op de openbare markt! Een moslimstaatshoofd dat naar zijn onderdanen luistert?
In een democratisch moslimland met godsdienstvrijheid waar de Universele rechten van de Mens op het dagelijks menu staat? Waar?

Wie hier geboren is en zich gedraagt als een indringer door enkel "belg-zijn" te spelen voor wat er hier te rapen valt! Dat bedoel ik.
En de meeste vreemdelingen vallen niet onder die noemer en mogen gerust mijn straatbeeld vullen! Dat ze hier "geboren zijn" interesseert me geen bal: wel hun houding en gedrag! Zeer veel vreemdelingen zijn hier niet geboren en passen meteen in het plaatje. Anderen behoren reeds tot de derde/vierde generatie en passen nog minder in het plaatje dan die uit de eerste generatie, en je weet over wie/wat ik het heb!
En jouw conclusie is ook prachtig: ik pas dus niet in mijn eigen maatschappij omdat die maatschappij door anderen uit een andere maatschappij moet kunnen overgenomen worden...
Dag Jan! Dag Filosoof!

Laatst gewijzigd door andev : 28 januari 2009 om 19:35.
Oud 28 januari 2009, 19:33   #547
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat er idioten zijn die uit hun fanatisme van multiculturele correctheid het vertikken om het verband te zien tussen samenlevingsproblemen en een belangrijke moslimmigratie en - aanwezigheid, en hun religie-cultuur, is gelukkig mijn zorg niet.
[sarcasm on]
Jazeker vroeger waren er alleen maar heiligen in België.
  • De bende van Nijvel was een theekransje dat per vergissing een klein foutje heeft begaan.
  • Freddy Horion is iemand die het zo niet bedoeld had.
  • Haemers had niet gemerkt dat VDB per vergissing in zijn auto terecht was gekomen. Verder waren die geldtransporten maar voor te lachen.
  • Dutroux is een grote kindervriend die een beetje te veel vriend wou zijn
  • Lhermitte is een onschuldige vrouw wiens ongodsvruchtige man haar van het rechte spoor heeft doen afwijken.
  • Pandy heeft per vergissing het badschuim van zijn familieleden verwisseld met wc ontstopper.
  • Fourniret begreep niet goed wat die term "wurgseks" nu juist betekende
  • Van Themsche was gewoon even aan t testen hoe nou precies zo'n lever action geweer werkt.
  • De Gelder had niet gezien dat daar een baby lag ipv een biefstuk.
[sarcasm off]

Als je crimineel gedrag gaat linken aan afkomst dan komen wij Belgen er slecht vanaf.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 19:42.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 19:47   #548
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
[sarcasm on]
  • De bende van Nijvel was een theekransje dat per vergissing een klein foutje heeft begaan.
  • Haemers had niet gemerkt dat VDB per vergissing in zijn auto terecht was gekomen. Verder waren die geldtransporten maar voor te lachen.
  • Lhermitte is een onschuldige vrouw wiens ongodsvruchtige man haar van het rechte spoor heeft doen afwijken.
  • Pandy heeft per vergissing het badschuim van zijn familieleden verwisseld met wc ontstopper.
  • Van Themsche was gewoon even aan t testen hoe nou precies zo'n lever action geweer werkt.
[sarcasm off]

Als je crimineel gedrag gaat linken aan afkomst dan komen wij Belgen er slecht vanaf.

En de migranten met moslimbackground nog slechter.

Laatst gewijzigd door Gilette : 28 januari 2009 om 19:48.
Oud 28 januari 2009, 19:49   #549
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[sarcasm on]
  • Van Themsche was gewoon even aan t testen hoe nou precies zo'n hendelgeweer werkt.
[sarcasm off]

Men kan er nu vanalles weer op antwoorden, maar je hoeft maar één ding te doen: vergelijk de grootte van de Belgische bevolking (en reken eventjes de nieuwe Belgen bij hun vroegere nationaliteit, ook al zijn ze hier "geboren") met de grootte van het vreemdelingenlegioen.
Hier moet ik nog aan toevoegen dat grote delen van wat ik hier iewat onbeleefd het "vreemdelingenlegioen" noem bijna niet in aanmerking komen voor onaanvaardbaar gedrag en andere groepen des te meer! Kleef er maar een naam op of vraag het bvb aan iemand zoals de Nederlandse Van Sant of zo... Of ga nog eens de inhoud van onze gevangenissen gaan nakijken en kijk en vergelijk wie/wat/waarom daar zit! Je lijstje maakt geen indruk vgl met het totaalbeeld, en je haalt daar nog een paar "gestoorden" aan die niet helemaal in het rijtje passen maar in de psychiatrie.
Als je nog eens de spreuk van "de splinter en de balk" aan iemand moet uitleggen kun je meteen d�*t als voorbeeld gebruiken...
En ja, het was "sarcasm", juist...

Laatst gewijzigd door andev : 28 januari 2009 om 19:51.
Oud 28 januari 2009, 19:53   #550
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ga je ons proberen wijs te maken dat wat de "werkende groep" vreemdelingen opbrengt voor zichzelf en de staatskist voldoende is om voor de kosten van de multicul in zijn geheel op te draaien? Wie weet halen ze 10% ervan...
We zullen het niet of nooit te weten komen want dat is een soort staatsgeheim dat de burgers niet mogen weten nietwaar... of er zou kabaal van komen!
Die groep betaalt evengoed RSZ. Daarnaast betalen ze ook nog belastingen op hun loon of winst dat hun bedrijf maakt, BTW, en alle andere taksen zoals wij.
Citaat:
Voor wat betreft de papieren regeltjes over wat en hoe en wie je moet zijn om hier binnen te komen en te blijven... nog zo'n dooddoener: alsof die kerels zich daar iets van aan trekken!
Het is toch geweten dat de "nieuwste gemakkelijke manier" erin bestaat via de fameuse "familieherenigingen" hier binnen te geraken, kandidaat-schijnhuwers, die soms amper elkaars naam kennen lopen meerdere dorpen af om gehuwd te geraken, tot ze prijs hebben enz enz
Men weet wellicht hoeveel "Nieuwe Belgen" onze politiekers hebben geproduceerd, maar de rest? Hoeveel blijven er geen jaren rondlopen nadat ze "vijf dagen om het grondgebied te verlaten" hebben gekregen? Hoeveel lopen er niet rond en komen nog dagelijks binnen zonder zich ergens kenbaar te maken enz enz??? En wanneer men eens iemand te pakken krijgt die men effectief wil uitzetten: wat een drama! Meteen omringd met betogingen en advocaten die het hele spel voor jaren proberen te rekken tot je er niets meer van hoort...en ze hier toch blijven rondhangen!
Hoe zit het met de prognoses kwa geboortes en zo? Was de meest voorkomende jongensnaam bij de geboortes in Brussel niet "Mohammed"? Het ziet er goed uit voor de toekomst!
Indien men ieder hier rondlopend individu in ons landje zou kunnen eventjes aan de grond kleven en stuk per stuk nakijken met wie we te doen hebben zouden we verschieten, denk ik!
Vanuit een andere hoek bekeken: indien men zou weten dat de vreemdelingen alhier minstens hun eigen kosten goed maken... dan zou de multicullobby er ons elke dag mee rond de oren slaan en hingen er grote lichtbakken langs de snelwegen met de melding ervan...
Maar neen dus... grote stilte en nog meer vraagtekens!
Je klutst zowat alles door elkaar.
Iemand die zich van al die papieren niets aantrekt is hier illegaal en heeft recht op niets. Behalve dringende medische hulp en onderwijs voor minderjarigen.
Je moet dus niet beweren dat iemand die niets kan en niets doet hier met zijn vrouwen kinderen kan leven op onze kosten.
Iemand die hier komt in het kader van gezinshereniging, meestal door huwelijk, is ten laste van de partner en krijgt dus ook al geen leefloon.

Maar we wijken af, we hadden het over "nieuwe" Belgen en sociale zekerheid.
Van het percentage van de nieuwe Belgen die volgens jouw van de werkloosheid zou leven heb je geen bron, anders had je die gegeven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Citaat:
Dat we voor onze eigen werklozen zorgen is maar normaal. De meesten onder hen hebben gewerkt, of hebben ouders en familie gehad die jarenlang belastingen hebben betaald enz
Waarom zouden we moeten voor duizenden vreemde werklozen die nooit voor iets hebben betaald maar vinden dat ze hier zomaar aan de kassa mogen gaan staan, ook betalen?
Omdat een deel onder hen wel werken? Er komen er hier ongevraagd binnen, kennen niets, doen niets, brengen vrouw en kinderen mee,houden dit jaren vol en gaan ons nog vertellen wat we te doen en te laten hebben?
Wie hier als vreemdeling na een bepaalde tijd geen werk heeft gevonden zou verplicht terug moeten vertrekken. Of nog anders: wie hier binnen wil moet kunnen aantonen dat hij hier een werkgever kent die hem in dienst neemt en dat hij in staat zal zijn in zijn onderhoud en dat van zijn meegebrachte familie te voorzien ipv zich hier gewoon te komen installeren!
Wie hier gewerkt heeft en door omstandigheden zijn job tijdelijk verliest, dat is wat anders!
Nee, omdat de meeste vreemdelingen hier hebben gewerkt, of ouders en familie hebben die hier jarenlang belastingen hebben betaald enz.

Op deze pagina
http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht/wegwijs.aspx?id=55
vind je een overzicht van alle mogelijkheden om als buitenlander in België binnen te komen en/of te verblijven, met alle voorwaarden voor een vergunning.
Volgens welke kan een vreemdeling die niets kan en niets doet naar hier komen met zijn vrouw en kinderen?
Vertel meteen welke vergunningen moeten worden afgeschaft en voor welke de voorwaarden moeten worden verstrengd.
Misschien kan je nu antwoorden zonder af te wijken naar een ander onderwerp?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 19:57   #551
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Die groep betaalt evengoed RSZ. Daarnaast betalen ze ook nog belastingen op hun loon of winst dat hun bedrijf maakt, BTW, en alle andere taksen zoals wij.

Iemand die zich van al die papieren niets aantrekt is hier illegaal en heeft recht op niets. Behalve dringende medische hulp en onderwijs voor minderjarigen.
Je moet dus niet beweren dat iemand die niets kan en niets doet hier met zijn vrouwen kinderen kan leven op onze kosten.
Iemand die hier komt in het kader van gezinshereniging, meestal door huwelijk, is ten laste van de partner en krijgt dus ook al geen leefloon.

Van het percentage van de nieuwe Belgen die volgens jouw van de werkloosheid zou leven heb je geen bron, anders had je die gegeven.

Niet die groep, MAAR wel een KLEIN DEEL van die goep betaalt belastingen en sociale bijdragen.
Een VEEL GROTER DEEL van die groep is aan de ontvangende kant, zeker in Brussel.

Laatst gewijzigd door Gilette : 28 januari 2009 om 19:59.
Oud 28 januari 2009, 20:10   #552
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet die groep, MAAR wel een KLEIN DEEL van die goep betaalt belastingen en sociale bijdragen.
Een VEEL GROTER DEEL van die groep is aan de ontvangende kant, zeker in Brussel.
Jij hebt ook geen bron om je bewering te staven?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 20:12   #553
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
haha, super. LSD nemen en op een forum zitten tegelijkertijd !
voor uw pc zitten kan dat nog geen kwaad... op straat is dat veel gevaarlijker.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 20:19   #554
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet. Het regime geeft alleen allochtonen-gerelateerde cijfers vrij wanneer Spa/Groen bijkomende middelen vragen om de allo-industrie te spijzen.

Ik moet het dus doen met de regelmatige jammerklachten in de pers van OCMW-voorzitters die komen zagen om extra miljoenen euro's. Die van Antwerpen, hoe heet ze weer, De Koninck, komt niet toe met haar budget van 2 miljard Belgische frankskes om de noden van overwegend allochtone klanten te lenigen.
In Brussel dezelfde jammerklachten, maar daar camoufleren ze dat als smeekbedes om een beter 'grootstedenbeleid' te voeren.

En jij, heb jij een bron om je beweringen te staven?
Oud 28 januari 2009, 20:20   #555
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Doe geen moeite.
Gilette is de zoveelste itteratie van permabanneling Shaddy / Leddy / NIETTEGELOVEN / Haarscherp / Gomer.

Gezien het intelligentieniveau dat ze hier tentoon spreidt in haar argumentatie zal je niet te veel moeten verwachten. Om niet te zeggen niets.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 20:22.
Oud 28 januari 2009, 20:23   #556
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe geen moeite.
Gilette is de zoveelste itteratie van permabanneling Shaddy / Leddy / NIETTEGELOVEN / Haarscherp / Gomer.

Gezien het intelligentieniveau dat ze hier tentoon spreidt in haar argumentatie zal je niet te veel moeten verwachten.
Ik ben je verdachtmakingen en persoonlijke aanvallen beu, en ook je gestalk via de privéberichten. Ik druk op het rode driehoekje.
Oud 28 januari 2009, 20:34   #557
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben je verdachtmakingen en persoonlijke aanvallen beu, en ook je gestalk via de privéberichten. Ik druk op het rode driehoekje.
Is het dan niet zo? Telkens men u om bewijsmateriaal vraagt negeert u dit en begint een scheldtirade in de trant van: "de laffe linkse kerk heeft ervoor gezorgd met hun slinkse tactieken dat ik geen bewijsmateriaal kan vinden".

En al diegenen die niet meegaan in verhaal scheld u uit voor "moslimvriendje" (om het nog beleefd uit te drukken).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 20:36.
Oud 28 januari 2009, 20:40   #558
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En, voor wat het waard is, hoe anti-rode-driehoekje ik ook ben, bij deze geef ik u gelijk. Het is er de verdedigers van de allachtonen enkel om te doen het individu met een andere mening dmv een ban de mond te snoeren.

Nog even on topic. Zelfs indien er geen relatie tussen allochtoon en criminaliteit zou zijn, dan nog is een massale aanwezigheid van islamieten voor velen niet te verenigen met het thuisgevoel dat men in een buurt of gemeente toch wel mag verwachten. Een cultuur die haaks staat op de van origine Vlaamse is volstrekt niet compatibel en kan enkel tot wrijvingen leiden of erger. Het is wachten tot ergens in Europa de emmer overloopt om de instroom een halt toe te roepen.
Oud 28 januari 2009, 20:46   #559
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Is het dan niet zo? Telkens men u om bewijsmateriaal vraagt negeert u dit en begint een scheldtirade in de trant van: "de laffe linkse kerk heef ervoor gezorgd met hun slinkse tactieken dat ik geen bewijsmateriaal kan vinden".
Ik heb het woord "laf" en "slinks" niet gebruikt. Jij gebruikt die woorden en legt ze vervolgens in mijn mond. Het is een van jouw gewoontes om andersdenkenden woorden in de mond te leggen die ze niet uitgesproken hebben. De tactiek van de radeloze ... (vul zelfmaar in).

Ik geef enkel de realiteit weer. En moest het zo niet zijn, dan had ik en jij en iedereen die het wil binnen de korste keren de cijfers van werklozen en uitkeringstrekkers en hun nationaliteit/afkomst. Met alle gegevens in de kruispuntbank zou dat een fluitje van een cent moeten zijn. In België heeft men over alles statistieken, over alles, alleen die waarin de allochtonen ontvangende partij zijn, die mogen het daglicht niet zien. Je zou je beter afvragen waarom dat zo is.
Oud 28 januari 2009, 20:47   #560
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat ik mij afvraag is waarom jij zo hardnekkig een groep mensen verdedigt die meer last dan welzijn opleveren, voor de landen die hen opvangen ?
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be