![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Walid Mimoun heeft een gearabiseerde naam, maar is in hart en nieren en van afkomst, net zoals de meeste Marokkanen, een echte Berber. Alleen heeft hij zijn afkomst niet verloochend, en is hij door blijven gaan met het zingen van zijn Berber liederen. Hij werd verplicht een Arabische naam te dragen, anders werd hij niet geregistreerd, kon hij niet studeren, niet werken in de gearabiseerde staat Marokko. Hij leeft nu in Brussel en geeft af en toe optredens. Prachtig. Maar zoek zelf maar op youtube of whatever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
verplicht? Anders werd hij niet geregistreerd? niet studeren? serieuseeeee heb ik nog nooit van gehoord. p.s. mijn stijl toch niet van muziek hehe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() is een taal iemand dankbaar? Please verklaar, lomb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Dat heb ik gezien. Ik weet niet of het een Marokkaan betreft. De beelden waren nogal onduidelijk. Als ik daar was geweest had ik die man een vuist in zijn gezicht geramd. Ik zou hem vastgebonden hebben en dat meisje tekeer hebben laten gaan op hem. Wat een smerig stuk stront zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wijs u er enkel op dat onder "Chinese overheersing" (jouw woordgebruik) men in Tibet een beter gebruik van het Tibetaans kan hanteren dan in India, waar Tibetanen gedwongen worden vanaf de middelbare school Engels te praten. Geen dank en geen nood tot discussie - gewoon een opmerking. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Desalniettemin ben ik blij dat u gebruik maakt van bepaalde rechten waarop ik jammer genoeg al enige tijd geen aanspraak meer kan maken. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 29 januari 2009 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Bizar tot welke 'rede'neringen een Marokkaanse maatregel die uitsluitend mensen met de Marokkaanse nationaliteit treft allemaal leidt op een discussieforum (of moeten we het toch maar over praatbarak hebben) als dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens moet ik de eerste Marokkaan met ofwel een dubbele nationaliteit ofwel enkel de Nederlandse, nog tegenkomen die Jan-Jaap of iets dergelijks heet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat u de eerste zal zijn om moord en brand te roepen indien aan elke buitenlander die zich tot Belg naturaliseert wordt opgelegd om zijn naam te veranderen conform een door de katholieke kerk opgestelde lijst ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uiteraard zou ik daartegen echter protesteren. Ik zou zelfs mensen aanmoedigen om de maatregel naast zich neer te leggen. Zoals ik dat nu ook doe bij mensen met de Marokkaanse nationaliteit (al dan niet dubbel). Maar mijn opmerking sloeg dan ook niet op diegenen die deze maatregel an sich veroordeelden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk, dat zijn zo van die dinge, waaraan ik me kan ergeren. Wij zijn al meteen de grootste racisten, wanneer we uitspraken doen als "ik ben trots Vlaming/Belg/Nederlander/Duitser/Fransman te zijn", maar om alle niet-Europese mensen zijn we bekommerd als waren het bedreigde diersoorten! Deze betutteling is toch ook een soort denigratie, of niet? En ik erger me ook aan de koppigheid van sommige Marokkanen: niet willen toegeven, niet accepteren dat anderen ook een mening hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat Beatrix nu maar alle Marokkanen verplichten om eerlijke Nederlandse of Friese namen te geven aan hun nakomelingen.
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |