![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan alles nalezen op de pagina waarvan ik de link gaf, mocht je je willen informeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() "om hen uit te lenen aan andere bedrijven"
iemand waarvan de papieren niet in orde zijn een loon betalen is geen "koppelbazerij" zoals je schreef: koppelbazerij veronderstelt dat je hem "doorverhuurt" aan een derde. Laatst gewijzigd door filosoof : 28 januari 2009 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rechter kende 71500 euro toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al de rest zijn veronderstellingen en speculaties. Maar als hier onjuistheden geschreven worden over de wetgeving i.v.m. verblijfsvergunningen reageer ik daarop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Fré B.
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De familie Oulematou eist 1,24 miljoen Euro schadevergoeding. Is dat niet een beetje veel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mag ik er u toch efkes op wijzen dat ik (alhoewel correct zijnde ) me nog nooit heb laten leiden door wat voor raciaal element dan ook . Of het nu gaat over een kinderoppas uit Mali , een kuisvrouw uit Polen of een mandenvlechter ui Tomboektoe : all men are created equal . Het verbaast me dat u altijd zo op die huidskleur zit te hameren . Zijn er nog rassenkenmerken die u bezighouden ? Is de schedelomtrek ook nog van tel ? En dat Stefaan De Clerck de wet ten goede verandert , de wet minder "rationeel" en meer menselijk maakt , pleit alleen maar in zijn voordeel . Zijn CD&V-ers óók poco's ? Fré B.
![]() |
![]() |
#174 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat u het schandalig vindt dat die familie de situatie uitbuit , daar kan ik inkomen . Maar het is zeer goed mogelijk - zeer waarschijnlijk zelfs - dat al die mensen inderdaad afhankelijk waren van de centjes die Oulematou naar hen kon opsturen . Naar het schijnt zou er +/- 70.000 euro overgemaakt kunnen worden , waarvan een deel teruggevordert wordt van de ouders van Luna . Fré B.
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het dus juist toen ik het racistisch motief aanhaalde achter de haast van de linkse kerk om de minister snel tot een wetswijziging te intimideren. De linkse kerk wordt niet graag op haar racisme gewezen. Uit de reactie van fb te lezen, eist ze het alleenrecht op om kritische burgers te verketteren tot racisten en dies meer als die lastige vragen stellen. Daar worden ze behoorlijk kregelig van, niet fb? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Aha ! Haar visum was niet in orde , dus mocht ze hier niet werken. Belgen mochten haar niet voor hen laten werken. Al die mensen waren dus in fout. Zij werkte in het zwart. Zij lieten haar in het zwart voor hen werken. Niemand was dus beschermd door gelijk welke wet of verzekering voor het geval haar iets zou overkomen. Afschuwelijk allemaal, maar zo is de wet nu éénmaal : hard en gevoelloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
vindt dat "menselijker" niet goed , da's uw volste recht . Ik vind dat wél O.K. , dat vind ik , als lid van de Linkse Kerk ( ![]() En dat van die wesp ( nee , wéér geen toespeling op enige huidpegmentering van mijnentwege , een wesp is nu eenmaal van nature uit gestreept geel-zwart-geel-zwart ) in mijn tripel , daar kan ik inderdaad serieus nijdig van worden . Maar dat is dan ook het énige . Toch merci voor uw begrip ! Fré B.
![]() |