![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na de oorlog kwam er geen verandering in Stalins politiek. Campagnes tegen de verheerlijking van het Westen en 'ontworteld cosmolitanisme' troffen het culturele leven en intelligentsia. Stalin begon een antisemitische campagne, die er gemakkelijk toe had kunnen leiden dat de joden in de Sovjetunie hetzelfde lot hadden ondergaan als de 'koelakken', ware het niet dat de tiran voortijdig overleed. De plannen lagen al klaar om alle joden uit de steden te deporteren naar al aangelegde kampen in Centraal-Azië, om ze te 'beschermen tegen pogroms'. Deze deportatie vond nooit plaats, maar het antisemitisme is sederdien een vast bestanddeel gebleven van de politiek van Stalins opvolgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Verder, er wordt in dit topic gesproken over zionisme ed, maar is er echt concreet hard bewijs voor? Heeft iemand die, zo ja, dan hoor ik dat graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Als dogma kan dat wel tellen. Helaas voor jou, niet als waarheid. Dat is een logica als: De pudding is koud, daar de pastoor beschonken is.
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 29 januari 2009 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de berichten die ik tot nu toe daarover heb beschreven, heb ik dan nog geen enkel inhoudelijk aspect aangeraakt. Vandaar dat mijn bovenstaande opmerking tenvolle geldt: er is eigenlijk geen discussie mogelijk. De wet snoert alles af. Ook hier, net als in voorgaand bericht, zie ik mij gedwongen, na nog een bericht waarin gedreigd wordt met een permanente ban, stukken uit mijn oorspronkelijk bericht weg te knippen. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 29 januari 2009 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 30 januari 2009 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou eigenlijk niet mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Gouverneur
|
![]() Het nefast ontkennen van feiten en de bewijslast afdoen als ongeloofwaardig verdient geen ban.
Vrije meningsuiting is belangrijk maar het strafbaar maken van bagateliseren van massa moord is wel terecht een ban waardig. Zulkse discussies zijn nutteloos en dragen niets bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Ik postte al:Ik was duidelijk dus niet alleen hierin, vermits iemand anders schiijnbaar dit gebruikte:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 januari 2009 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Ik neem aan dat u doelt op het feit dat iemand gaan klagen is bij de moderatoren. Ach ja, sommigen zijn inderdaad zo kleingeestig. Des te erger voor hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 januari 2009 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad iedereen mag zijn argumenten aanhalen maar wel binnen de legale richtlijnen.
Iedereen mag te hard rijden maar dan moet je niet komen zeuren als je op je vingers wordt getikt. Ik weet niet als daar een ban op staat. Daar zijn waarschijnlijk ook geen wetten op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |