Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2009, 14:01   #681
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
U veranderd uw vraag. Dat is alles. Uw originele vraag was dit:

Precies dezelfde vraag dus, die nog steeds onbeantwoord is door jou.

Fallen Angel onbreekt nog steeds de euvele moed om te antwoorden op de enige manier die mogelijk is : nee.
Nee dus, Fallen Angel heeft in de media geen berichtgeving gezien waaruit blijkt dat daags na de uitzending van de gehekelde West Wing aflevering, VB-ers hun woede bekoelden door Amerikanen aan te vallen, te vermoorden, ambassades en auto's in brand te steken.

Indien Fallen Angel die zaken had waargenomen, dan had hij hier al talrijke links hierover ten bewijze gepost.

De weigering van Fallen Angel om op de vraag te antwoorden heeft natuurlijk te maken met zijn schroom om toe te geven dat moslims vrijwel steeds op gewelddadige wijze protesteren om iets dat zij hekelen, terwijl niet-moslims in hun protesten niet zo ver gaan als gewelddadigheden op omstaanders en veel materiële verwoestingen.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2009, 14:03   #682
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Kunnen jullie geen twee seconden eerlijk blijven? De af te keuren daden gepleegd door jullie straatkrapuul overtreffen in aantal meer dan serieus de daden die je "ons" kunt aanwrijven! Gaat er nog een week voorbij zonder dat er ergens buschauffeurs bvb in staking gaan wegens krapuleus gedrag van vooral een bepaalde soort lieden?
Ik verplaats mij voornamelijk met de bus en tram (goedkoop). Nog niet veel stakingen tegengekomen. Wel al zeer veel onbeleefde en agressieve bus chauffeurs tegengekomen. Vooral mannen.

Citaat:
En hoe noemt die gast weer die al dan niet informant was van onze politiediensten en die zomaar een 8-tal moorden op zijn geweten zou hebben? Hoeveel keer maken ze geen ruzie met elkaar vanwege geld, drugs, "eremoorden" enz en steken ze elkaar bijna of helemaal dood?
Als je op het internet moet zoeken naar de heldendaden van de ene en de andere groep, dan zit je met een verhouding 10/90% zeker? Zoals in de gevangenissen, hoe toevallig...
Correct
Eventjes gegoogled naar zware bekende misdadigers:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_misdadigers

Migranten:
Abdallah Ait-Oud (drugsbezit, diefstal in 1997, verkrachting, moord in 2008)

Belgen:
Michel Bellen (seriemoordenaar, 1965-66 en 1982)
Marc Dutroux (zaak-Dutroux)
Michel Fourniret
Patrick Haemers (ontvoerder van Minister Paul Vanden Boeynants in 1989)
Freddy Horion
Gie Laenen
Michel Lelièvre (zaak-Dutroux)
Vincent Martin (serieverkrachter)
Michelle Martin (zaak-Dutroux)
Andras Pandy

De verhouding is inderdaad ongeveer 10%-90%

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 14:04.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2009, 14:07   #683
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb wel gezien dat een Vlaams Belanger mensen met een kleurtje doodschoot in Antwerpen. HVT

Ook zijn de berichten van neo-nazi's en Vlaams Belangers die andere 'gekleurde' medemensen in elkaar slaan ontelbaar. Bekendste voorbeeldje is Bart Debie.

Brandstichting door neo-nazi's in moskee's en synagogen zijn ook gemakkelijk terug te vinden op internet.

En voor zover ik weet zijn neo-nazi's altijd Vlaams Belangers.

Weerom Pot <=> Ketel
Citaat:
Moving the goalpost, also known as raising the bar, is an informal logically fallacious argument in which evidence presented in response to a specific claim is dismissed and some other (often greater) evidence is demanded. In other words, after an attempt has been made to score a goal, the goalposts are moved to exclude the attempt. This attempts to leave the impression that an argument had a fair hearing while actually reaching a preordained conclusion. Moving the goalpost can also take the form of reverse feature creep, in which features are eliminated from a product, and the goal of the project is redefined in such a way as to exclude the eliminated features.
Moving the goalpost is precies wat Fallen Angel doet door er om één of andere onverklaarbare reden, het Vlaams Belang te betrekken in een voor hem lastige vraag over de gewelddadige protestcultuur van gepikeerde moslims.
Oud 31 januari 2009, 14:13   #684
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Precies dezelfde vraag dus, die nog steeds onbeantwoord is door jou.

Fallen Angel onbreekt nog steeds de euvele moed om te antwoorden op de enige manier die mogelijk is : nee.
Nee dus, Fallen Angel heeft in de media geen berichtgeving gezien waaruit blijkt dat daags na de uitzending van de gehekelde West Wing aflevering, VB-ers hun woede bekoelden door Amerikanen aan te vallen, te vermoorden, ambassades en auto's in brand te steken.

Indien Fallen Angel die zaken had waargenomen, dan had hij hier al talrijke links hierover ten bewijze gepost.

De weigering van Fallen Angel om op de vraag te antwoorden heeft natuurlijk te maken met zijn schroom om toe te geven dat moslims vrijwel steeds op gewelddadige wijze protesteren om iets dat zij hekelen, terwijl niet-moslims in hun protesten niet zo ver gaan als gewelddadigheden op omstaanders en veel materiële verwoestingen.
Uw originele vraag was of dat Vlaams Belangers ook gewelddaden plegen. U had oorspronkelijk niets gezegd dat die gewelddaden vlak na die uitzending van "The West Wing" zouden moeten gebeurd zijn. Na mijn antwoord verandert u de vraag om mijn antwoord uit te sluiten (moving the goalpost).

Daarom mijn vraag:
Na welke gebeurtenis zijn die Italiaanse nonnen vermoord?
Na welke gebeurtenis zijn die Amerikanen in elkaar geslagen?
Na welke gebeurtenis is de Amerikaanse ambassade in lichterlaaie gezet?
Aangezien u zo'n belang hecht aan het feit dat misdaden het gevolg moeten zijn van een gebeurtenis.

Citaat:
Ik heb geen enkele Vlaams Belanger Italiaanse nonnen zien doden , Amerikanen in elkaar zien slaan en de Amerikaanse ambassade en andere gebouwen in brand zien steken na de uitzending. Ik heb ze ook geen 100den auto's in de fik zien steken en briesend een spoor van vernieling zien trekken door Europa.

Jij wel?

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 14:20.
Oud 31 januari 2009, 14:16   #685
Gilette
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Ik verplaats mij voornamelijk met de bus en tram (goedkoop). Nog niet veel stakingen tegengekomen. Wel al zeer veel onbeleefde en agressieve bus chauffeurs tegengekomen. Vooral mannen.
De Lijn gaat het gros van haar bussen die rondrijden in "risicowijken" equiperen met camera's.

Citaat:
De verhouding is inderdaad ongeveer 10%-90%
Het zou er nog aan mankeren dat in Belgenland Noord-Afrikanen 90 % van de zware misdaden op hun conto schrijven.
Is het al niet erg genoeg dat ze overproportioneel vertegenwoordigd zijn in de gevangenis voor de minder zware misdaden, wetende dat ze tientallen keren mogen recidiveren alvorens ze achter de tralies verdwijnen.
Voorbeeld : de moordenaar van politievrouw KVN die al een 30-tal zware geweldplegingen op zijn actief had, waaronder roofovervallen met gijzeling.
Oud 31 januari 2009, 14:18   #686
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw originele vraag was of dat Vlaams Belangers ook gewelddaden plegen.
Nee dat was mijn vraag niet.
Je liegt. Opnieuw.

Mijn origine vraag was, letterlijk :

Citaat:
Ik heb geen enkele Vlaams Belanger Italiaanse nonnen zien doden , Amerikanen in elkaar zien slaan en de Amerikaanse ambassade en andere gebouwen in brand zien steken na de uitzending. Ik heb ze ook geen 100den auto's in de fik zien steken en briesend een spoor van vernieling zien trekken door Europa. Jij wel ?

Dit nadat JIJ je geroepen voelde om de "goalpost te moven" naar het Vlaams Belang.

Laatst gewijzigd door Gilette : 31 januari 2009 om 14:24.
Oud 31 januari 2009, 14:23   #687
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het zou er nog aan mankeren dat in Belgenland Noord-Afrikanen 90 % van de zware misdaden op hun conto schrijven.
Is het al niet erg genoeg dat ze overproportioneel vertegenwoordigd zijn in de gevangenis voor de minder zware misdaden, wetende dat ze tientallen keren mogen recidiveren alvorens ze achter de tralies verdwijnen.
Voorbeeld : de moordenaar van politievrouw KVN die al een 30-tal zware geweldplegingen op zijn actief had, waaronder roofovervallen met gijzeling.
Sorry die was ik er vergeten bij te zetten.

Ik ben ook vergeten Hans Van Themsche en Kim De Gelder erbij te zetten.

Volgens mij blijft de verhouding dan nog steeds 10%-90%

Oud 31 januari 2009, 14:25   #688
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee dat was mijn vraag niet.
Je liegt. Opnieuw.
Ik lieg niet. U liegt. Net zoals u voordien al gelogen hebt omtrent uw standpunt van de doodstraf.

Hier is uw originele vraag. Ik lees hier nergens iets over The West Wing.
Ook lees ik nergens iets over een andere gebeurtenis die aanleiding zou gegeven hebben voor de misdaden die hier beschreven zijn

Citaat:
Ik heb geen enkele Vlaams Belanger Italiaanse nonnen zien doden , Amerikanen in elkaar zien slaan en de Amerikaanse ambassade en andere gebouwen in brand zien steken na de uitzending. Ik heb ze ook geen 100den auto's in de fik zien steken en briesend een spoor van vernieling zien trekken door Europa.

Jij wel?

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 14:27.
Oud 31 januari 2009, 14:28   #689
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Sorry die was ik er vergeten bij te zetten.

Ik ben ook vergeten Hans Van Themsche en Kim De Gelder erbij te zetten.

Volgens mij blijft de verhouding dan nog steeds 10%-90%

Volgens jou.

Kan jij je percentages staven met bronnen en bewijzen om te zien of de werkelijkheid klopt met jouw verbeelding?
Oud 31 januari 2009, 14:29   #690
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik lieg niet. U liegt. Net zoals u voordien al gelogen hebt omtrent uw standpunt van de doodstraf.

Hier is uw originele vraag. Ik lees hier nergens iets over The West Wing.
Ook lees ik nergens iets over een andere gebeurtenis die aanleiding zou gegeven hebben voor de misdaden die hier beschreven zijn
Zielig Fallen Angel hoe jij je eruit probeert te kronkelen.
Heb je het woordje 'uitzending' gemist bij het lezen van mijn originele vraag?

En dient die nieuwe leugen die je uit je mouw schudt, als nieuwe goalpostmover? Nochtans scheen je een probleem te hebben met goalpost moving, maar niet alleen begin je ermee, je bezondigt je aan goalpostmoving telkens je jezelf vastrijdt.

Laatst gewijzigd door Gilette : 31 januari 2009 om 14:37.
Oud 31 januari 2009, 14:32   #691
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Volgens jou.

Kan jij je percentages staven met bronnen en bewijzen om te zien of de werkelijkheid klopt met jouw verbeelding?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_misdadigers

Oud 31 januari 2009, 14:36   #692
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is geen bron. En bovendien zegt ze niets over de verhoudingen tussen nieuwe en oude Belgen in onze gevangenissen.
Graag betrouwbare, officiële statistieken.

Laatst gewijzigd door Gilette : 31 januari 2009 om 14:37.
Oud 31 januari 2009, 14:42   #693
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is geen bron. En bovendien zegt ze niets over de verhoudingen tussen nieuwe en oude Belgen in onze gevangenissen.
Graag betrouwbare, officiële statistieken.
Citaat:
Als je op het internet moet zoeken naar de heldendaden van de ene en de andere groep, dan zit je met een verhouding 10/90% zeker? Zoals in de gevangenissen, hoe toevallig...
Heb gedaan wat andev vroeg. Als u dat niet accepteert is dat uw probleem.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 14:42.
Oud 31 januari 2009, 14:45   #694
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb gedaan wat andev vroeg. Als u dat niet accepteert is dat uw probleem.
Fijn dat je gedaan hebt wat Andev vroeg.
Nu nog doen wat ik je vraag : je percentages ondersteunen met officiële statistieken zodat we kunnen afwegen of jouw percentages al dan niet tot jouw verbeelding horen.

Laatst gewijzigd door Gilette : 31 januari 2009 om 14:46.
Oud 31 januari 2009, 15:00   #695
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Fijn dat je gedaan hebt wat Andev vroeg.
Nu nog doen wat ik je vraag : je percentages ondersteunen met officiële statistieken zodat we kunnen afwegen of jouw percentages al dan niet tot jouw verbeelding horen.
http://www.npdata.be/

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Untitled-1.jpg
Bekeken: 210
Grootte:  151,9 KB
ID: 45316
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Untitled-2.jpg
Bekeken: 1137
Grootte:  154,7 KB
ID: 45317

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 15:04.
Oud 31 januari 2009, 15:10   #696
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
npdata, wat is dat voor iets? Van wie gaat deze databank uit? Kwestie van de objectiviteit te kunnen beoordelen ...

By the way, uw 10 % klopt dus niet. Ik zit al aan 18 % voor 2006 als ik de vreemdelingen uit moslimlanden optel.
Bovendien maken deze cijfers geen onderscheid tussen zware en minder zware misdaden, toch het criterium van uw betoog.

En de vreemdelingen met Belgische nationaliteit, in welke categorie werden die ondergebracht, onder 'vreemdelingen' of onder 'Belgische'?

Laatst gewijzigd door Gilette : 31 januari 2009 om 15:13.
Oud 31 januari 2009, 15:11   #697
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
npdata, wat is dat voor iets? Van wie gaat deze databank uit? Kwestie van de objectiviteit te kunnen beoordelen ...

By the way, uw 10 % klopt dus niet. Ik zit al aan 18 % voor 2006 als ik de vreemdelingen uit moslimlanden optel.
Bovendien maken deze cijfers geen onderscheid tussen zware en minder zware misdaden, toch het criterium van uw betoog.
Lees wat er bovenaan de statistieken staat. De Morgen en het NIS

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 15:14.
Oud 31 januari 2009, 15:19   #698
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees wat er bovenaan de statistieken staat. De Morgen en het NIS
Er schort wat aan die statistieken.
Volgens de media hebben we voor 9.000 mensen gevangeniscapaciteit.
In uw statistiek geeft men totaal van 6.113?
Waar zijn die andere 3000 naartoe?
Oud 31 januari 2009, 15:24   #699
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bovenste statistiek van aantal veroordeelden geeft een totaal van 6113 veroordeelden.
Onderste tabel van het aantal gevangenen geeft een totaal van 9737 gevangenen.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2009 om 15:25.
Oud 31 januari 2009, 15:24   #700
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waartom zouden die statistieken ineens niet accuraat zijn ?

Omdat ze niet in uw kraam passen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be