![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() neen neen "beste vriend" zal dat wel ergens op TV gezien hebben... dat het eigenlijk ging over zgn. "sulfuric zuur" aanvallen in Bangladesh voor jonge meisjes die niet willen trouwen doet er niet toe. Palestijnen.. Bangladesh.. 1 hoop nat.
man man... de vrienden van Israel zijn echt goed bezig. ![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik daar nu uit concluderen dat volgens 'beste vriend' een islamitische staat enerzijds scholen inricht voor meisjes, maar anderzijds deze meisjes wel aanvalt omdat ze naar die scholen gaat? Mocht deze islamitische staat niet willen dat meisjes naar school gaan, dan zou zij gewoon geen onderwijs voor meisjes organiseren. Met andere woorden: 'beste vriend' kletst gewoon wat uit zijn nek.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 1 februari 2009 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We mogen het zelfs niet lezen ofwat?
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag dat eens aan een meisje van 12 dat graag onderwijs wil genieten.
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
door die partij nog als ambulance worden beschouwd. Daar bestaan wetten over, zoek ze zelf maar op. Dat de al Dura zaak een hoax is weet nu zo ongeveer iedereen. De kans is trouwens zeer groot dat het kind nog leeft. Ondertussen werd dus wél bewezen dat het kind onmogelijk door een Israelische kogel kon getroffen zijn. Balistiek gezien is dit gewoon niet mogelijk. Laatst gewijzigd door Francientje : 1 februari 2009 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan daar ook niet mee akkoord gaan. Maar de moderatoren van deze site hebben zo'n schrik van het inquisitiecentrum dat ze witter dan wit willen zijn... en in feite de censuur ingevoerd hebben! In dit geval de zelfcensuur. Dat zelfs verwijzingen naar revisionistische sites verboden zijn is censuur en getuigt van dwaasheid.
Ik heb daar ook zo'n geval meegemaakt waaruit zelfs blijkt dat ze de wet niet kennen. De wet wordt toegepast zoals zij denken dat het zou kunen zijn. Daarover vind nergens een discussie plaats... dat wordt u gewoon gemeld. Ofwel accepteert ge dat, ofwel blijft ge weg van dit forum. Voor mij is het duidelijk dat politics.be geen vrij forum meer is...Ik kom er af en toe nog op... maar voor de rest is het bezigheidstherapie tussen gelijkdenkenden... Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 1 februari 2009 om 17:21. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan was er ook nog die begrafenisstoet. In Jenin geloof ik. Slachtoffers van Israelische brutaliteit etc werden met het nodige eerbetoog naar hun laatste rustplaats gebracht. Maar er liep wat mis want het lichaam van een der martelaren tuimelde van het baar. En...kwam prompt overeind en wipte er opnieuw op. Dat werd op e televisie getoond...Maar jij hebt dat, ik ben er zeker van, weer gemist. |
|
![]() |
![]() |
#69 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, het werd geclaimd. Dat is niet hetzelfde. Wat u schrijft is louter propaganda om verwarring en onduidelijkheid te creëren over een misselijkmakend incident dat zeer duidelijk is. Het is de strategie van Joseph Goebbels: "Man muss eine Lüge nur sooft wiederholen, bis man selber daran glaubt"
Er zijn gelukkig ook veel interessante, eerbare, intelligente Israëli die met al die zionistische smeerlapperij niets te maken willen hebben. Zoals deze moedige, Israëlische kinderen die omwille van hun verzet en moed in de gevangenis werden opgesloten. Citaat:
![]() Mijn sympathie gaat vooral uit naar Omer Goldman ... ![]() CO Omer Goldman, 19, from the Tel-Aviv suburb of Ramat HaSharon, has been sentenced to 21 days in military prison. Further terms of imprisonment might well follow after this one ends. In her declaration of refusal she stated: Citaat:
![]() People came to support Omer Goldman, signee of the Seniors Letter that declare at the Army's central Recruitment Base their refusal to serve in the army of occupation. they are to be the fourth, fifth & sixth signees of the seniors letter to enter the stockade for their refusal to participate in the horrors of the occupation, and their decision to protest against the violent measures carried out by the IDF against the civilian population in the territories. Photo by: Keren Manor/Activestills.org
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 1 februari 2009 om 18:56. |
||
![]() |