![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U doet het weer: u blijft wederrechtelijke invallers op dezelfde lijn stellen als hun slachtoffers. Met extremisten zoals u is geen gesprek mogelijk...
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U noemt mensen naar namen die ze niet voor zichzelf gekozen hebben. Als dat niet extremistisch is...
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die koloniseert is een kolonisator. Iemand die etnisch zuivert, is een etnische zuiveraar. Het taalkundig en historisch negationisme dat u nodig hebt om uw standpunt te kunnen handhaven, is aan mij niet besteed.
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat legt uw achilleshiel in deze discussie bloot.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga me niet zoals u aan negationisme begeven, en nog minder aan het uithollen van taalkundige begrippen. Dat is namelijk niet nodig om mijn standpunt overeind te kunnen houden.
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negationisme en uithollen van taalkundige begrippen zijn nodig om een verstandig mens te overtuigen?
Hoever bent u bereid te gaan in dergelijke waanzin?
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, dan mag Israël beginnen met zich terug te trekken uit alle gebieden waar zij volgens resolutie 181 geen recht op hebben.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op uitleg voor deze slag onder de gordel.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#173 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik blijf het zeggen, als we een oplossing willen vinden moeten we vertrekken vanuit de huidige situatie en niet vanuit de geschiedenis. Citaat:
Citaat:
Gezien dit nooit het geval is geweest heeft Isreal zich ook nooit aan hun deel van het akkoord gehouden, tot zo ver die resolutie. Men kan niet blijven hameren op een resolutie uit 1949 die nooit echt uitgevoerd is door geen enkele van de partijen. We moeten kijken naar de situatie zoals ze vandaag is en zo een nieuwe oplossing proberen zoeken. |
|||
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik zeg is dat alle partijen in dit conflict eerst de huidige realiteit moeten aanvaarden, daarna kunnen we werken aan mogelijke voorstellen om een oplossing te brengen in dit conflict. De joden zijn daar nu eenmaal en ze zullen er blijven, ze zitten al veel te sterk vastgeworteld in dat gebied. Elk voorstel dat met deze simpele vaststelling geen rekening houdt zal nooit kunnen werken. Dat is nu eenmaal de realiteit, hoe die realiteit tot stand is gekomen is van geen belang (en nu val ik weer in herhaling). Trouwens de meeste huidige staten zijn tot stand gekomen in het voordeel van 1 groep mensen maar in het naadeel van een andere groep, als dit maar ver genoeg in het verleden ligt schijnt men hier geen probleem van te maken. |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
gewoon naar de Franse en de Italiaanse azurenkust verhuizen en een stuk of wat zes miljoen mensen van Arabische afkomst gewoon terug naar hun moederlanden sturen. Zowel Frankrijk als Italie dromen ervan. Is dat wat u wenst? |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant principe. Ik stel voor dat we het ook toepassen op alle andere conflicten in de wereld. Om te beginnen op de verfransing van de Rand. Graag ook op Oost-Congo en een hele reeks andere conflictgebieden. U zal snel merken dat u uw principe enkel wenst toe te passen voor de Israëlische Joden.
![]() |
#178 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verfransing van de rand bijvoorbeeld is hier en daar inderdaad zo ver gekomen dat het gewoon een feit is geworden dat we moeten aanvaarden. Vlamingen zijn nu immers in bepaalde streken sterk in de minderheid gedreven, wie dit niet wil inzien is ook ondemocratisch bezig hoor. Het is bijvoorbeeld ook dom van Vlaanderen om nog steeds Brussel als hoofdstad te beschouwen, er is helemaal niets Vlaams meer aan Brussel. Van de situatie in Oost-Congo ken ik niet genoeg om daar objectief over te oordelen. Punt is dat men op een gegeven moment gewoon eens moet logisch nadenken over wat het meeste leed zal kosten in de huidige situatie. De tijd proberen terug draaien of vanuit de realiteit nu een humane toekomst proberen opbouwen voor alle partijen? Laatst gewijzigd door Rizzz : 3 februari 2009 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gepleit voor de vernietiging van een op religieus-racistische basis gestoelde staat. Een staat die in heel haar wezen fascistisch is, en al 60 jaar een terreurbewind uitvoert t.a.v. de oorspronkelijke bevolking van het land.
|
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |