![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn die opgegroeid aan een tak in een serre gelijk tomaten of wat mankeert daar nu feitelijk aan?
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen mens die dat en wapen noemde. Tenzij we eens met iemand een appeltje te schillen hadden natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om de een of andere reden lag het daar vol van. (Ik vraag me nog steeds af hoe die daar terecht waren gekomen) Niemand anders had dat gemerkt behalve ik.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Correctie: Het komt meer in de media.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 februari 2009 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kunt ge een baseball-knuppel in de keuken gebruiken. Cool.
Moet ik eens uitproberen voor puree.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pepperspray Je kan pepperspray wel degelijk in de keuken gebruiken om je gerecht op smaak te brengen. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 februari 2009 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar tegenwoordig hebben veel scholen een kantine met kant en klaar hapbaar voer, en ouders die een lunchpakket aan hun kinderen meegeven worden ook steeds schaarser dus een eigen mesje is niet meer nodig om te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat de scholen teruggrijpen naar tuchtmethoden voor de jaren 60. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 februari 2009 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn er alleen andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongeren snakken allicht ook wel een beetje naar wat agressie.
Alleen weten ze er niet mee om te gaan omdat ze altijd binnen hebben gezeten.
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze wapens op zak hebben, is één zaak. Er gebruik van maken een hele andere... Ze zouden er uit schrik gebruik van maken zonder dat ze de gevolgen inschatten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist van U,laten we niet vergeten dat deze mensen nog moeten groeien (en ook hun hersenen hé )
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Ik zat amper 15 jaar terug op een middelbare school. ASO, goede reputatie. En de studiemeester had hele lades vol met in beslag genomen zakmessen. Lekker stoer om een zakmes mee te brengen en aan je vrienden te tonen. Maar gebruikt werden ze niet.
En de geweldcijfers verwonderen me niet. Ik ben ook wel eens op de vuist gegaan op school. Nochtans was ik een rustige persoon en geen onruststoker. Dus als ik zelf e vragenlijst zou moeten beantwoorden, nl, vraag VRAAG 14: Ik heb al fysiek geweld (schoppen, slaan, vechten…) gebruikt tegenover een medeleerling. VRAAG 15: Ik ben al slachtoffer geweest van fysiek geweld op school gepleegd door een medeleerling. Dan is mijn antwoord hierop duidelijk "soms", net zoals bij 30% van de respondenten |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb ook altijd een zakmes op zak. niet als verdediging of als wapen maar voor de flessenopener, de schaar, de schroevendraaiers en de kurkentrekker, je weet nooit wanneer je dat nodig kan hebben. Ben ik nu ook een agressieve jongere ofwat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Hells Angel zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Kom jongen, je loopt met een mes op zak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |