Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2009, 08:23   #8021
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Herlees eens uw eigen woorden,na 11 uurwaren er inderdaad enkele verdiepingen onder controle...

Gaan we het dus niet hebben over het feit dat er tussen het begin van de brand en het 11ste uur er nochtans niets onder controle was mijn beste...
U zei 19 uur, ik relativeerde u bewering, maar het belangerijkste is dat u geen twee gebouwen met elkaar kunt vergelijken! Er heeft hier iemand dat zelf tegen mij gezegt nog toen ik over het Windsor begon, en hij had gelijk, maar het toonde wel gewoon aan dat staal het kan begeven van vuur. Dank u om dat argument van mij helemaal te negeren...

Citaat:
Natuurlijk leest U mijn link niet......daar staat alles in wat die brand betreft.....
Oh, het drama! Ik heb u link ondertussen gelezen, en niks bijgeleerd dat niet stond in de artikels die ik zelf gegoogled had (zoals eerder voorgesteld werd), er stond veel minder zelfs.

Citaat:
Hij stond nog recht mijn beste, of het véél scheelt of niet doet hier niet ter zake....
Doet niet ter zake? Het toont aan dat dat gebouw, net zoals alle andere stalen gebouwen, het uiteindelijk zou begeven bij genoeg brand. Maar weer, valt niet te vergelijken met WTC7 wegens verschillende omstandigheden en stucturen (maar voor u wel blijkbaar, zo zal het ook gaan, alleen de gevallen die u theorie passen zijn vergelijkbaar met WTC7 ).
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 12:24   #8022
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, als men nu gelooft dat een brand van 6 uur (of iets dergelijks, sorry als het wat afwijkt) over hoogstens een zestal verdiepingen veel erger is dan een brand van 19 uur over 8 verdiepingen...dan mag je me daar toch even de logica van uitleggen.
Het toont weer dat de schade steeds volledig genegeerd word. Wanneer die er is kan brand veel meer veroorzaken. De branden kunnen zich dan ook heel makkelijk naar een volgende verdieping verplaatsen en het staal is op sommige plaatsen niet meer beschermt door brandwerende coating.

De brandweer was er zeker van dat het gebouw op instorten stond !! Daarom ook stelde men een collapse zone in . Men heeft er reddingsoperaties en zoekacties naar hun collegas die mogelijk nog levend onder het puin lagen voor moeten staken !!

Blijkbaar was het helemaal zo vreemd niet dat de boel ging instorten. Dit blijkt ook uit heel veel verklaringen .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 12:41   #8023
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het toont weer dat de schade steeds volledig genegeerd word. Wanneer die er is kan brand veel meer veroorzaken. De branden kunnen zich dan ook heel makkelijk naar een volgende verdieping verplaatsen en het staal is op sommige plaatsen niet meer beschermt door brandwerende coating.

De brandweer was er zeker van dat het gebouw op instorten stond !! Daarom ook stelde men een collapse zone in . Men heeft er reddingsoperaties en zoekacties naar hun collegas die mogelijk nog levend onder het puin lagen voor moeten staken !!

Blijkbaar was het helemaal zo vreemd niet dat de boel ging instorten. Dit blijkt ook uit heel veel verklaringen .
Er zijn ook verklaringen van first responders diue zeggen dat de "collapse" van WTC7 voorafging aan een aftelling door over een bepaald radionetwerk. Sommige mensen hebben dit gehoord, of laten horen aan anderen.
Oud 9 februari 2009, 12:43   #8024
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er zijn ook verklaringen van first responders diue zeggen dat de "collapse" van WTC7 voorafging aan een aftelling door over een bepaald radionetwerk. Sommige mensen hebben dit gehoord, of laten horen aan anderen.
ja whatever bron hierover aub
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 12:45   #8025
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ja whatever bron hierover aub
Hier:

Citaat:
"We stood outside listening to the explosions," states Mike, "One after the other, every minute or so. At one point, about 10 minutes before the first collapse, a 30 foot or so section of the courtyard exploded straight up into the air. Just before the collapses, a series of deep, below ground explosions, then numerous explosions in the buildings upper floors. Then we ran. We felt the same deep explosions before the second collapse. This was not just the planes."

The rescue worker concludes emphatically, "The buildings were rigged, there is no question about it."

Perhaps of even more interest, the EMT relates the fact that hundreds of emergency rescue personnel were told over bullhorns that Building 7, a 47 story skyscraper adjacent the twin towers that was not hit by a plane yet imploded symmetrically later in the afternoon on 9/11, was about to be "pulled" and that a 20 second radio countdown preceded its collapse.

Citaat:
"We started asking questions, everybody started asking questions, and the next thing you know there was a Red Cross representative pacing back and forth in front of the crowd holding his hand over the radio - I couldn't hear what it was saying but it was like pulsed - whatever the speech was on there it was pulsed - and that means to me most likely it was a countdown."

"But he took his hand off at the last three seconds and he gave this heartfelt look - like just run for your life - because he didn't want to bring it on his conscience - he didn't want to go to his grave with that - and then we had a couple of seconds to put our heads together," said McPadden.
http://www.prisonplanet.com/articles..._countdown.htm

http://www.prisonplanet.com/articles...7building7.htm
Oud 9 februari 2009, 13:03   #8026
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zou ik die verklaringen kunnen lezen?

Ik ken toevallig een weinig over radioelectronica, het zou mij verbazen dat de tellereenheid op een niet-frequency hopping kanaal werd gezet. Nogal dwazig, vind je zelf niet?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 13:05   #8027
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De conspiracy sites maken zich keer op keer schuldig aan het verstrekken van onvolledige informatie ! Of beter gezegd alleen tonen wat hun verhaal lijkt te ondersteunen. Daardoor vond ook ik het eerst vreemd dat WTC 7 was ingestort.

Bijvoorbeeld mr Chandler weet de gegevens uit het NIST rapport heel leuk onjuist weer te geven ,omdat hij weet dat er mensen zijn die daar direct intrappen.
Echter durven hij en anderen die dezelfde theorie aan hangen niet eens de discussie met Mark roberts aan te gaan ,op één uitzondering na en dat is R.Gage
Oud 9 februari 2009, 13:16   #8028
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://911guide.googlepages.com/ae911truth

Neem eens een kijkje bij de 'thruth' movement en hoe men er geld verdiend.
Oud 9 februari 2009, 13:38   #8029
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De conspiracy sites maken zich keer op keer schuldig aan het verstrekken van onvolledige informatie ! Of beter gezegd alleen tonen wat hun verhaal lijkt te ondersteunen. Daardoor vond ook ik het eerst vreemd dat WTC 7 was ingestort.

Bijvoorbeeld mr Chandler weet de gegevens uit het NIST rapport heel leuk onjuist weer te geven ,omdat hij weet dat er mensen zijn die daar direct intrappen.
Echter durven hij en anderen die dezelfde theorie aan hangen niet eens de discussie met Mark roberts aan te gaan ,op één uitzondering na en dat is R.Gage
http://www.youtube.com/watch?v=_0eC3uns3pA

Is deze informatie van "officiële" instanties wél volledig genoeg voor u?

Want sommigen hier zweren bij Mass media zoals Fox en CNN.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 13:56   #8030
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=_0eC3uns3pA

Is deze informatie van "officiële" instanties wél volledig genoeg voor u?

Want sommigen hier zweren bij Mass media zoals Fox en CNN.
Weet jij meer over die radio-aftelling? Desnoods bel ik naar de getuigen en doe ik er een praatje mee.

Als Exodus niet komt met degelijke bewijzen over die aftelling dan is hij een leugenaar.
Oud 9 februari 2009, 14:04   #8031
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Weet jij meer over die radio-aftelling? Desnoods bel ik naar de getuigen en doe ik er een praatje mee.

Als Exodus niet komt met degelijke bewijzen over die aftelling dan is hij een leugenaar.
Er is blijkbaar een zekere Mc Padden of zoiets die een soort van aftellen zou gehoord hebben. Wat daar van waar is kan ik je helaas niet bevestigen, ik die mens niet persoonlijk.
Oud 9 februari 2009, 14:06   #8032
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is blijkbaar een zekere Mc Padden of zoiets die een soort van aftellen zou gehoord hebben. Wat daar van waar is kan ik je helaas niet bevestigen, ik die mens niet persoonlijk.
Kans is klein dat de aftelling over een niet-hoppend netwerk gebeurde.

Kans is groot dat het kinderen waren met betonstrijkers en een walkie talkie.

Kans is ook groot dat het een luchtverkeernet was.
Oud 9 februari 2009, 14:10   #8033
exodus

Standaard

Citaat:

Alle info staat in het artikel. hij staat er in met naam en toenaam en foto:

http://prisonplanet.tv/articles/sept...0907report.htm

Er zijn zelfs filmpjes van brandweermannen die gehoord hebben van anderen ter plaatse dat het gebouw "is about to blow up".

Laatst gewijzigd door exodus : 9 februari 2009 om 14:13.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 14:52   #8034
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Wel flauwtjes, he?
Oud 9 februari 2009, 14:59   #8035
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wel flauwtjes, he?
Bekijk dit filmpje eens aub. Ofwel is het vervalst ofwel zijn er écht explosies te horen bij WTC 7:

http://www.youtube.com/watch?v=58h0L...elated&search=

En?
Oud 9 februari 2009, 15:15   #8036
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Bekijk dit filmpje eens aub. Ofwel is het vervalst ofwel zijn er écht explosies te horen bij WTC 7:

http://www.youtube.com/watch?v=58h0L...elated&search=

En?
Heb ik eerder al gezien. Kan er mij niet over uitspreken. Ik was daar toen niet.
Oud 9 februari 2009, 15:16   #8037
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Maar dat van die radiotist vind ik zever. Die zegt niks inhoudelijk, en zelfs ik zou ervoor zorgen dat mijn aftelsignaal niet te horen is.

Zelfs een SINGCARS kan niet worden afgeluisterd met niet-militaire middelen.
Oud 9 februari 2009, 15:28   #8038
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk dit filmpje eens aub. Ofwel is het vervalst ofwel zijn er écht explosies te horen bij WTC 7
Het soort explosies dat je moet horen om zo'n gebouw te slopen zou je in heel Manhattan gehoord hebben, en moesten allemaal plaatsvinden net vóór de instorting.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 15:34   #8039
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Het soort explosies dat je moet horen om zo'n gebouw te slopen zou je in heel Manhattan gehoord hebben, en moesten allemaal plaatsvinden net vóór de instorting.
Dat loos argument weer. Alles wat tegen u gezegd wordt gaat ook het ene oor in en het andere uit als't u niet aan staat hé? Ooit al eens gehoord van het verzwakken van een gebouw? Een routinejob bij afbraak-demolitie en gebeurt in de dagen en weken voor de eigenlijke "sloop".

Dit vervangen door explosies die opgaan in de hysterie van die dag is een logische werkwijze.

Citaat:
Maar dat van die radiotist vind ik zever. Die zegt niks inhoudelijk, en zelfs ik zou ervoor zorgen dat mijn aftelsignaal niet te horen is.

Zelfs een SINGCARS kan niet worden afgeluisterd met niet-militaire middelen.
Als z'n verhaal klopt denk ik niet dat het "toevallig" werd opgepikt maar dat het bij wijze van aankondiging gebeurde.
Vergeet niet dat er die dag misschien nog geen sprake was van een cover-up en dat WTC7 neerhalen mss een normale procedure was.

Nu, een waarschuwing van slechts een aantal seconden lijkt mij ook wel straf maar bon.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 15:36   #8040
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

WTC7 neerhalen een normale procedure?

Waarom zou dat zo zijn?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be