![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8261 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
"That's all folks!" |
|
|
|
|
|
|
#8262 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#8263 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8264 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik wil weten wat u doet geloven dat de brandwerende laag verdwenen was, wetende dat hij onderzoek dit tegenspreekt. Dan weet u ook dat dat niet is voorgevallen in de WTC torens. |
|
|
|
|
|
|
#8265 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#8266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op verzoek van velen heeft de Chief van NYFD gereageerd op de theoriën rond WTC7: Early on the afternoon of September 11th 2001, following the collapse of WTC 1 & 2, I feared a collapse of WTC 7 (as did many on my staff). The reasons are as follows: 1 - Although prior to that day high-rise structures had never collapsed, The collapse of WTC 1 & 2 showed that certain high-rise structures subjected to damage from impact and from fire will collapse. 2. The collapse of WTC 1 damaged portions of the lower floors of WTC 7. 3. WTC 7, we knew, was built on a small number of large columns providing an open Atrium on the lower levels. 4. numerous fires on many floors of WTC 7 burned without sufficient water supply to attack them. For these reasons I made the decision (without consulting the owner, the mayor or anyone else - as ranking fire officer, that decision was my responsibility) to clear a collapse zone surrounding the building and to stop all activity within that zone. Approximately three hours after that order was given, WTC 7 collapsed. Conspiracy theories abound and I believe firmly that all of them are without merit. Regards, Dan Nigro Chief of Department FDNY (retired) Zie vooral het deel dat ik in vette letters heb weergegeven . Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 februari 2009 om 19:14. |
|
|
|
|
|
|
#8267 |
|
Parlementsvoorzitter
|
http://www.msnbc.msn.com/id/29173877...framenumber/1/
De foto's in de link tonen meer brokstukken als Shanksville en pentagon samen! Het vliegtuigje was nochtans een pak kleiner. |
|
|
|
|
|
#8268 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Het is nog nooit tevoren voorgevallen dat een Boeing in een (zeer stevige) muur als die van het Pentagon gevlogen is, dus hebben we eigenlijk geen materiaal om te vergelijken. Wel heeft men al eerder een F-4 tegen een betonnen muur laten vliegen om te testen of die muur er tegen bestand was. Het vliegtuig desintegreerde min of meer, er was bijna niks meer van over. Jammer genoeg is zelfs dat niet echt genoeg om te bewijzen dat een Boeing kan desintegreren wanneer het tegen een stevige betonnen muur vliegt. Dus eigenlijk zouden ze dat eens moeten proberen...dan pas weten we zo goed als zeker dat het wel degelijk een Boeing was. Maar dan heb je natuurlijk nog het niet publiekelijk maken van de tapes van camera's in de buurt van het Pentagon. Ik hoop dat die opnames vroeg of laat allemaal zullen publiekelijk gemaakt worden. Dan zal de Pentagon-zaak eindelijk afgelopen zijn. Laatst gewijzigd door Insdeath : 13 februari 2009 om 20:02. |
|
|
|
|
|
|
#8269 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Maar ik vraag me af of men ook hetzelfde deed voor de andere gebouwen rondom de WTC-torens? Indien men die gebouwen ook evacueerde en er een 'collapse zone' rond opzette, begrijp ik de situatie helemaal, en waarom de dingen op een dergelijke manier gedaan werden die dag. |
|
|
|
|
|
|
#8270 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8271 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#8272 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Diegenen die mede de presidentscampagne van Bush destijds hebben gesponsord,de olie en wapenindustrie met name.... En die machtige jongens van deze twee industries hebben dank zij Bush miljarden verdiend mijn beste.... Vele miljarden waarvoor de gewone VS burger nog decennia lang mag voor opdraaien.... Citaat:
Die kosten vallen alléén ten laste van de VS regering en gaan integraal af van de begroting,en gezien de grote belastingsvoordelen die Bush tijdens zijn 8 jarig beleid aan de industrie en de super rijken heeft toegekend ,zal er dus vooral joe sixpack er mogen voor opdraaien..... Citaat:
Dat zal Bush zijn laatste zorg wel zijn geweest,hij begint twee oorlogen waardoor zijn industriële vrienden bergen geld mee verdienen terwijl de kosten hiervan betaald worden door de héle VS gemeenschap.... U dacht toch niet dat de wapenindustrie hun verdiende geld gaan terugstorten om die oorlogen te helpen financieren mijn beste.... Daar laten ze het gewone volk wel voor opdraaien..... |
|||
|
|
|
|
|
#8273 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
En als het om kapingen gaat, was de VS inderdaad niet goed genoeg voorbereid op het gebruiken van gekaapte vliegtuigen als raketten. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#8274 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het is in deze thread al 100 keer vermeld dat het irrelevant is hoe een gekaapt vliegtuig "tot z'n einde" komt. Gelieve die onzin niet te blijven herhalen. Laatst gewijzigd door Akufen : 13 februari 2009 om 23:33. |
|
|
|
|
|
|
#8275 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#8276 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Oefeningen hebben nooit de specifieke toestand van 9/11 voorgesteld, en de standaard procedure van NORAD bleef hetzelfde ongeacht van enige oefening of theorie dat verzonnen werd rond het WTC/Pentagon/Witte Huis.
|
|
|
|
|
|
#8277 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Juist, en ik heb aan u al honderd keer vermeld dat de standaard procedure er dan ook niet sneller op gemaakt werd voor het geval van zoals op 9/11, enkel NA 9/11 werd er specifiek rekening gehouden met dit soort terrorisme (en dan zelfs nog...).
|
|
|
|
|
|
#8278 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#8279 |
|
Staatssecretaris
|
Cognitive dissonance.
|
|
|
|
|
|
#8280 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Geef mij een voorbeeld van een snelle onderschepping van een vlucht die uit het binnenland kwam. Toon mij de normale gang van zaken bij een vliegtuig dat radiocontact met de toren verliest. U zal rap ondervinden dat de FAA en NORAD niet voorzien waren op een 9/11.
|
|
|
|