![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8281 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8282 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#8283 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar het is hier al honderden keren gepost! lees de volledige thread en komt dan nog eens terug met u bevindingen |
|
|
|
|
|
|
#8284 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ja en? Mij moet u niet informeren over de werking van de luchtmacht, het is toevallig een intresse van mij, en u stelt het hier maar simpeltjes voor. Procedures, reactietijd, afstanden, locaties, dit zijn al enkele factoren die je erbij moet nemen, er zijn tenslotte genoeg gevechtsvliegtuigen gescrambled op 9/11. Dit is hier al eens uitgebreid besproken geweest trouwens.
|
|
|
|
|
|
#8285 | |||||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
http://www.af.mil/news/airman/1299/home2.htm Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Toevallig". Laatst gewijzigd door Akufen : 14 februari 2009 om 00:42. |
|||||||
|
|
|
|
|
#8286 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik heb twee voorbeelden gegeven eerder in deze discussie, beide met dezelfde toestand als er op 9/11 zou geweest zijn, en in beide gevallen zouden de gevechtvliegtuigen te laat geweest zijn moesten het aanslagen geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
#8287 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
En interresante bron weer, "prisonplanet", en ook geen werkende link naar de bron. Laatst gewijzigd door Buzz : 14 februari 2009 om 01:07. |
|
|
|
|
|
|
#8288 | ||
|
Partijlid
|
Citaat:
Citaat:
Maar het vliegtuig 'desintegreerde' niet volledig. Als je genoeg foto's opzoekt van het Pentagon na de crash, zie je in het groot gat een hoop 'verpulverde' brokstukken (door de stevigheid van de muur). Maar uiteindelijk was het vliegtuig er toch in geslaagd die muur te doorbreken en zijn enkele (zware) delen een heel stuk verder door gevlogen eens de muur doorbroken was. De andere muren waren namelijk bijlange na niet zo stevig als de buitenmuur. Maar hetgeen me er het meest toe zette om toch weer in het officiële verhaal te geloven wat het Pentagon betreft, was deze simulatie: http://www.youtube.com/watch?v=YVDdjLQkUV8 En vooral die generator en die palen. Enkel iets dat even groot was als zo'n Boeing kon een dergelijke schade aan die palen en generator aanrichten. Of niet? Laatst gewijzigd door Insdeath : 14 februari 2009 om 01:34. |
||
|
|
|
|
|
#8289 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zouden ze dus voor de derde keer die dag hopeloos telaat zijn geweest... Eén kleine 40 minuten tussen de aanslagen op de twin towers en het pentagon.... En in dit geval écht hopeloos... natuurlijk joh, konden ze niet of wilden ze niet..thats the question... U zegt het maar..... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 februari 2009 om 01:47. |
|
|
|
|
|
|
#8290 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Insdeath : 14 februari 2009 om 01:50. |
|
|
|
|
|
|
#8291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8292 |
|
Staatssecretaris
|
Zo'n 80 tal. Ze worden geheim gehouden omdat er niets op te zien is.
Laatst gewijzigd door Akufen : 14 februari 2009 om 01:57. |
|
|
|
|
|
#8293 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
De ironie... |
|
|
|
|
|
|
#8294 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Excerpt from statement of FBI Agent Jacqueline McGuire, who viewed all the videotapes collected as evidence:
fifty-six (56) of these videotapes did not show either the Pentagon building, the Pentagon crash site, or the impact of Flight 77 into the Pentagon.....I personally reviewed the remaining twenty-nine (29) videotapes. I determined that sixteen (16) of these video tapes did not show the Pentagon crash site and did not show the impact of Flight 77 into the Pentagon.....Out of the remaining thirteen (13) videotapes, which did show the Pentagon crash site, twelve (12) videotapes only showed the Pentagon after. I determined that only one videotape showed the impact of Flight 77 into the Pentagon on September 11, 2001 |
|
|
|
|
|
#8295 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet wel zo verschrikkelijk veel negeren om hier nog iets anders van te maken , en daarbij een samenzwering van duizenden mensen verzinnen. De pentagon conspiracy is werkelijk de grootst denkbare onzin ooit ! En dan maar blijven zeuren om tapes die al lang zijn vrijgegeven. Je kunt altijd wel blijven denken dat er nog vele videos zijn met prachtige opnames van een raket die het Pentagon invliegt. Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 februari 2009 om 02:19. |
|
|
|
|
|
|
#8296 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Er zijn trouwens verschrikkelijk veel getuigen voor explosieven in de WTC torens, zullen we die zaak dan ook maar sluiten? Hoe zit het met het onderzoek naar de brandwerende laag eigenlijk? Ik heb nog steeds interesse. U mag ook simpelweg toegeven dat NIST de enige bron is hiervoor, dat u bijgevolg verder ging op enkel hun conclusies ipv de bewijzen, en vervolgens uw woorden terugtrekken. |
|
|
|
|
|
|
#8297 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
En behalve NIST is er niemand die een "aanvaardbare" theorie bedacht heeft wat betreft WTC7, tenzij degene die CD als theorie nemen. Al degene die zeggen dat 'vuur het gebouw heeft neergehaald' baseren zich zuiver en alleen op het rapport van NIST. Waar blijven de onafhankelijke en oprechte onderzoekers? Ik wed dat ze geen enkele aanvaardbare theorie konden bedenken zonder er een of andere vorm van CD er bij te betrekken. Trek daar maar uw conclusies uit. NIST, en NIST alleen heeft er voor gezorgd dat mensen gaan geloven dat vuur stalen gebouwen op een dergelijke manier kan doen neerkomen. Er zou toch al �*emand moeten zijn die een volledig aanvaardbare theorie had ontwikkeld in die 7 jaar tijd? Omdat dit nog altijd niet gebeurd is, leid ik daar uit af dat men het gewoonweg niet KAN uitleggen zonder CD. Anders had men dat al lang gedaan. En kom aub niet met NIST's zever af. Die heb ik al gelezen, en dergelijke BS koop ik niet. Laatst gewijzigd door Insdeath : 14 februari 2009 om 03:11. |
|
|
|
|
|
|
#8298 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Het feit blijft dat ze na dit statement van de FBI nog altijd weigeren van deze tapes vrij te geven. Je moet wel half hersendood zijn om dit van tafel te vegen als zijnde normaal. Bovendien is er met de enige tape die we wel hebben overduidelijk geknoeid. Heeft het vliegtuig een vrijwel onmogelijk maneuvre gemaakt, riekt iedereen die er wat van kent cordite, en klopt er de ballen van de data op de flight data recorder. Maar we mogen geen vragen stellen hoor want da's allemaal normaal bij een vliegtuigcrash. Dat u tegen een samenzwering wil argumenteren kan me geen ruk schelen maar dat u probeert te doen alsof er niets aan de hand is en dat we alles uit onze duim zuigen.. dat is te belachelijk voor woorden. Laatst gewijzigd door Akufen : 14 februari 2009 om 07:05. |
|
|
|
|
|
|
#8299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Echter bij het Pentagon vertellen de getuigen direct wat we willen weten ,namelijk het crashen van een 757 Het horen van explosies is iets heel anders als getuige zijn van controlled demolition. Het gaat bovendien om explosies die zijngehoord ver voor de instortingen , en ook DAARNA ! |
|
|
|
|
|
|
#8300 | |
|
Burger
|
Citaat:
dus geloof je ook wat ik vertel, "ik heb de tapes gezien en op geen enkele is er ook maar enig spoor van de inpact van flight 77 op sept.11 2001 " |
|
|
|
|