![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8421 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ja hier in hebt ge gelijk, maar...
Citaat:
Citaat:
http://www.americanfreepress.net/html/black_box.html Citaat:
|
|
|
|
#8422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8423 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Je moet de antwoorden wel willen lezen natuurlijk. Enfin : http://nl.wikipedia.org/wiki/United_Airlines-vlucht_93 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat bewijst dat? |
||||
|
|
|
|
|
#8424 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waar zijn die paspoorten dan gevonden?
Kunt gij een vliegtuig op zonder paspoort? Na mijn laatste google research zijn er drie teruggevonden, met géén enkele voicerecording. Mobiele telefoontjes bewijzen niets, en als ze echt zijn: ocharme de privacy daar. En Irak? ja, ik denk niet dat de Amerikaan het zo gemakkelijk had gehad zonder 9/11. De VALSE bewijzen (gij de bewijzen man he In Iran zijn ze echt bezig ja, maar daar doen ze niets tegen? Toch verdacht he
|
|
|
#8425 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Niet zo makkelijk misschien, maar het is hen voordien gelukt dus waarom zou het niet daarna gelukt zijn. Ook vreemd dat het geen Irakezen waren hé, die terroristen. Moest ik Bush zijn, die tenslotte al lang Irak wou binnenvallen, zou ik in geval van een inside job de kapers toch laten komen uit Irak, en zeker niet vanuit een bondgenoot van de VS. En niet veralgemenen he, ze hebben juist een president verkozen die duidelijk gezegt heeft dat hij tegen Guantanamo is. Amerika is niet een terrorist, Bush was een terrorist, Amerika dat zijn vriendelijke alledaagse mensen net zoals ons.
|
|
|
|
|
|
#8426 | ||||
|
Banneling
|
Het staat er nochtans duidelijk, kan je lezen?
Nee, de meeste zijn dan ook teruggevonden na de crash van het vliegtuig. En dat van Abdulzaziz Al-Omari werd teruggevonden omdat hij dat blijkbaar in zijn bagage had gestopt na de check. Hij had een commuter flight genomen, remember? Citaat:
Fout. het zijn er 4 en er zijn WEL CVR's gevonden en zelfs openbaar gemaakt. Hier vind je een transcript van de cvr van united 93 : http://www.foxnews.com/story/0,2933,191520,00.html Citaat:
Citaat:
Dit is de 911 topic, van Irak en de WMD's zijn hier al tientallen andere draden gepasseerd. Citaat:
En wat bewijst het feit dat men een andere politiek voert vis a vis Iran ivm de 911 conspiracy theorien? Wees eens een beetje consistent hé man. |
||||
|
|
|
|
|
#8427 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ja, voordien was het wel om andere reden he.
Dat was omdat Irak Koeweit was binnengedrongen, en uiteraard had Amerika haar reden om binnen te vallen. Toen was het Senior Bush aan de macht Deze oorlog is gebasseerd op leugens, leugens naar het volk geduwd via de media. Waarom zou het met 9/11 anders zijn? Ze zitten in Afghanistan en in Irak, daartussen ligt Iran. Mss was Irak overwinnen een strategische zet? Een strategie die kost wat kost moest lukken. al was het hun eigen volk bombarderen, liegen tegen de wereld, ... Maar hoe dan ook, het is hun gelukt. En dan steken ze het achteraf op de informatiediensten? "oh we were bad informed, that's not our fault". Ik blijf erbij, Amerika stinkt. En het moet eens gedaan zijn dat Europa naar haar pijpen danst en troepen stuurt wanneer ze die vragen. Het is Amerika die de oorlog begon, niet andersom!
|
|
|
#8428 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
U doet me dan ook dwalen, en paar biertjes verder zakt mijn niveau daarbij. Ik begrijp u plots ook een stuk beter.
Ik gaf al eerder toe aan atmosphere dat ie gelijk had. Kan U lezen verwijtte de pot de ketel dan. En hoe ik dat weet van Iran? Ik denk dat iedereen daar wel weet van heeft? Hoe kan het ook anders als het regime luidop zegt Israël van de kaart te vegen, waarop een kerncentrale volgt? Citaat:
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 februari 2009 om 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#8429 |
|
Staatssecretaris
|
Rrond die black boxes bestaat er veel twijfel en zijn er dubieuze verhalen. Als parcifal claimt dat het "al lang beantwoord is" moet je dat altijd met een korrel zout nemen
http://911research.wtc7.net/planes/e...lackboxes.html |
|
|
|
|
|
#8430 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je begint aardig te lallen. Trouwens je weet toch wel na 2004 er een democratische meerderheid zat in het congress? En je weet toch ook wel wat de Iraq Study Group in 2006 juist had gerapporteerd? Wel dan? Nee. |
|
|
|
|
|
|
#8431 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8432 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Iran beste parcifal
We drijven wel fel off topic, maar dat zal wel niet de eerste keer zijn zeker? Amerika valt Irak binnen, reden massa vernietigingswapen Iran beweert dat ze Israël van de kaart wil vegen, begint kort daarop met de aanmaak van kernreactors en wat doet Amerika? Toekijken, kijken en nog eens kijken, jaren gepasseerd... nog niets gebeurd. En waarom gebeurd er niets? Ze hebben er schrik van. Citaat:
Uiteraard beste Akufen, de zwarte dozen zijn evenveel waard als dat paspoort daar.
|
|
|
|
#8433 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik weet alleen dat er op die website een massa informatie staat omtrent 9/11 met tal van bronnen. Voor de pagina die ik u gaf, met hoop en al 6 paragrafen, zijn dit de bronnen: 1. Flight Data and Voice Recorders Found at Pentagon, PBS, 9/14/01 [cached] 2. Feds Would Have Shot Down Pa. Jet, CBSNEWS.com, 9/16/01 3. Flight Recorders Found in Pentagon Rubble, cnn.com, 9/14/01 [cached] 4. Speed Likely Factor In WTC Collapse, CBSNEWS.com, 2/23/02 [cached] 5. 9/11 'black box' cover-up at Ground Zero?, Philadelphia Daily News, 10/26/04 6. Did the Bush Administration Lie to Congress and the 9/11 Commission?, 12/20/05 7. Speed Likely Factor In WTC Collapse, CBSnews.com, 2/23/02 8. And I alone survived, MeMagazine.org, [cached] |
|
|
|
|
|
|
#8434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8435 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
En wat staat daar tussen de lijst met voorbeeldwebsites? Goh, wat raar, nietwaar? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#8436 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8437 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Of vind je zo'n maagsonde wel een fijn idee? |
||
|
|
|
|
|
#8438 |
|
Staatssecretaris
|
Zalig zijn de simpelen der geest.
|
|
|
|
|
|
#8439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen de eerste theoriën de kop opstaken was meer een believer dan een onbeliever en werd beschouwd als conspiracy theorist door sommigen , vooral toen het ging over de massavernietigings wapens en de martelpraktijken. de waarheid ligt ergens in het midden , maar ik vind controlled demolitions en raketten in het Pentagon wel heel ver van het midden vandaan liggen. Het gaat om waarheidsvinding en niet om het zo nodig consistent willen zijn in een mening. |
|
|
|
|
|
|
#8440 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Maarja off-topic srry... |